The Challenge: State of the Culture

1355 posts / 0 new
Last post

So is Marlon identifying as ******** now. It never felt like he officially came out like on Real World I thought that he said that was in the past and on The Challenge it seemed like he tried to hide the Derrick hookup.

pretty sure since day 1 he said he was ******** tho. I feel him on the what's known doesn't need to be said angle tho. Like I don't need to introduce myself as my sexual preference every time. If you ask me I'll tell you 

So is Marlon identifying as ******** now. It never felt like he officially came out like on Real World I thought that he said that was in the past and on The Challenge it seemed like he tried to hide the Derrick hookup.

I would try to hide hooking up with Derek too...

but yea he was very adamant on not being gay, that he was Bi 

lmao when marlon was about to beat the shit out of Knight and CT in the same season

https://www.instagram.com/p/BtKGQscDbmb/?utm_source=ig_share_sheet&igshi...

Why The Queen will always reign supreme Lol Lol >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

I feel bad for Marlon, I'm not shocked he hasn't been back tho since he is a bi guy not a gay stereotype. Side note him and Aneesa's heart to heart on rivals 2 was a super underrated moment. 

Libra would have been lit on the Challenge. Her and Keesha would have been a good duo for an Allies season.

Cory, Nelson, and Syrus met up today. I don't have a picture because it was too big to upload.

Cory, Nelson, and Syrus met up today. I don't have a picture because it was too big to upload.

Syrus has been flying them out and inviting them places since they debuted tbh. 

Cory, Nelson, and Syrus met up today. I don't have a picture because it was too big to upload.

They are all eskimo brothers and have known each other for a while 

Big Sy Dog being the Master Splinter for TYB >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Lol

 

 

Big Sy Dog being the Master Splinter for TYB >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> :))  

Cory, Nelson, and Syrus met up today. I don't have a picture because it was too big to upload.

... I don’t know her

Syrus has always given me creepy uncle vibes... predatory, misogynistic, corny af, i remember him on afterbuzz a couple years back mentioning how much he loooves white women, making inappropriate jokes and also hitting on nicolette who is like half his age and was clearly not interested. dude’s in his late 40’s still doing spring break probably still trying to pick up 20 year olds smh

Syrus has always given me creepy uncle vibes... predatory, misogynistic, corny af, i remember him on afterbuzz a couple years back mentioning how much he loooves white women, making inappropriate jokes and also hitting on nicolette who is like half his age and was clearly not interested. dude’s in his late 40’s still doing spring break probably still trying to pick up 20 year olds smh

Guaranteed that will also be Nelson in about 12 years.

Syrus has always given me creepy uncle vibes... predatory, misogynistic, corny af, i remember him on afterbuzz a couple years back mentioning how much he loooves white women, making inappropriate jokes and also hitting on nicolette who is like half his age and was clearly not interested. dude’s in his late 40’s still doing spring break probably still trying to pick up 20 year olds smh

Cory’s father is kinda like that too lmao

CherryPie wrote:

Syrus has always given me creepy uncle vibes... predatory, misogynistic, corny af, i remember him on afterbuzz a couple years back mentioning how much he loooves white women, making inappropriate jokes and also hitting on nicolette who is like half his age and was clearly not interested. dude’s in his late 40’s still doing spring break probably still trying to pick up 20 year olds smh

Guaranteed that will also be Nelson in about 12 years.

Nope King Nelly is playing on the other field on the down low, that couldn’t be him ☕️☕️☕️ Lol

dylan76 wrote:

CherryPie wrote:Syrus has always given me creepy uncle vibes... predatory, misogynistic, corny af, i remember him on afterbuzz a couple years back mentioning how much he loooves white women, making inappropriate jokes and also hitting on nicolette who is like half his age and was clearly not interested. dude’s in his late 40’s still doing spring break probably still trying to pick up 20 year olds smh

Guaranteed that will also be Nelson in about 12 years.

Nope King Nelly is playing on the other field on the down low, that couldn’t be him ☕️☕️☕️ Lol

I hope he is.  I might actually have to start liking him.

Happy Black History month to every one black on Vevmo and every one black on Vevmo ONLY 

Happy Black History month to every black on Vevmo and every one black on Vevmo ONLY 

Thank you, right back at you Wink

TuesDaze wrote:

Happy Black History month to every black on Vevmo and every one black on Vevmo ONLY 

Thank you, right back at you Wink

Happy Black History month to every one black on Vevmo and every one black on Vevmo ONLY 

Happy Black History month Yahoo

PinkRose wrote:

wutzrenzi wrote:I didn’t realize how coming out on RW really “ruined” Marlons life at the time. Sheesh. I’m listening to those derrick podcast

How it ruined his life? I dont bother listening to derrick

basically that he wasn’t out before going on The Real World. He thought he was more prepared for coming out than he really was. It cut into Scott and Derrick basically trying to make a point that he doesn’t look like someone who sleeps with dudes but Marlon had a rebuttal that when you play football there are dudes who every one knows clap cheeks but it’s just not said like it doesn’t have a look. Where he describes it being horrible is when He recalled the moment he actually came out on the show and how awkward it was where every one just looked at him and didn’t say anything for like 5 minutes. He brought up how when it aired on TV he was filming the challenge so he didn’t get to actually experience the initial reaction. He says he recalls a time where he went to a bar and students that went to tech were there and a girl came up to him and yelled at him saying he was an embarrassment to the school. He said his family is very religious so they weren’t about it either and it just was so overwhelming going from feeling so confident to then have your self confidence crushed as soon as you get home. 

Yaaaaaassssss where these men at because I want one!!

And I also can't stand that "you don't look gay/bi" ********. People need to really understand that ANYONE can be LGBT. So there's no damn "Look" to being that. So damn ignorant smh.

Especially because A LOT of black men who are gay/bi don't really look gay they look straight which is why sooooo much happens in the gay black community. Like chile its a lot. 

TuesDaze wrote:

Happy Black History month to every one black on Vevmo and every one black on Vevmo ONLY 

Happy Black History month Yahoo

Y’all idk where else to put this but they tryna deport 21 Savage Sad

Jordan can call Nia a monkey and still be welcomed back...Camilla can go on a racist rant and still be allowed to stay & film a special afterwards. I know this is beating a dead horse but I just wanted to say that because seeing Leroy and Nia link up brought back old emotions. 

All of these white cast members do and say crazy things BUT of course they decide to make an example out of the black woman.

.

Tbh even if they didn't ban Nia, I don't think she'd have stuck around for much longer. I feel like she'd be the type to just do a couple, snatch those appearance checks, and bounce. 

Her and Jordan would have been an amazing Rivals 3 team (Honestly I'm still mad that they didn't make them an Exes team. Like Leroy & Sarah were not needed).

Jordan can call Nia a monkey and still be welcomed back...Camilla can go on a racist rant and still be allowed to stay & film a special afterwards. I know this is beating a dead horse but I just wanted to say that because seeing Leroy and Nia link up brought back old emotions. All of these white cast members do and say crazy things BUT of course they decide to make an example out of the black woman.

No to mention all the sexual assault a certain rotten sociopath fruit gets away with.

But we know the game smmfh

Tbh even if they didn't ban Nia, I don't think she'd have stuck around for much longer. I feel like she'd be the type to just do a couple, snatch those appearance checks, and bounce.

I agree..but I remember she wanted to come back after exes 2 (afterbuzz tv interview when they were interviewed beforethe season aired). Honestly I think Nia would've been one of those people who only came back because they love the experience & missions...almost like Sarah.

Pages