The Challenge: All Stars- Beth Stolarczyk

129 posts / 0 new
Last post

 Beth looks the exact same as she did on the Duel 

hahaha I love her 

Several cast members are upset at Paramount Plus using Beth for much of their show promotion.  Those cast members are also practical, so expect that the "aftershows" and reunion with have quite a bit of Beth bashing.  They will bash  Beth to get attention. The show edit will most likely show that Beth is actually being herself this time and not playing a character role for Bunim Murray.  She had fun in Argentina.

What promotion? Can you please send me a link because I have only seen a shot of her cackling 

V1 always rewrites the Beth narrative lol.

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

V1 always rewrites the Beth narrative lol.

lowkey lol

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

Yeah, not sure why they went with dry Ruthie. Trishelle is probably the biggest name from the girls, they should have used her. She actually has a personality too.

 

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

Yeah, not sure why they went with dry Ruthie. Trishelle is probably the biggest name from the girls, they should have used her. She actually has a personality too.

They wanted "representation".

Then it should have been Trishelle & Teck.

 

 

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

Yeah, not sure why they went with dry Ruthie. Trishelle is probably the biggest name from the girls, they should have used her. She actually has a personality too.

They wanted "representation".

Then use Aneesa or potentially Jisela. They are much more comfortable in that type of spot. 

Then it should have been Trishelle & Teck.

Nah Mark does a great job with that stuff. He's natural even if we don't really like him. 

 

 

 

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

Yeah, not sure why they went with dry Ruthie. Trishelle is probably the biggest name from the girls, they should have used her. She actually has a personality too.

They wanted "representation".

Then use Aneesa or potentially Jisela. They are much more comfortable in that type of spot. 

Is Aneesa even a lesbian anymore?  Ruthie checks off the minority & gay boxes much clearer than Aneesa would even though Ruthie lacks in the personality department.

Several cast members are upset at Paramount Plus using Beth for much of their show promotion.  Those cast members are also practical, so expect that the "aftershows" and reunion with have quite a bit of Beth bashing.  They will bash  Beth to get attention. The show edit will most likely show that Beth is actually being herself this time and not playing a character role for Bunim Murray.  She had fun in Argentina.

so theyre mad that she supossedly got more attention than them so in turn....they give her more attention? Lmao sounds about right.  

im guessing theyre salty the clip that was released basically only showed beth solving those math problems like rapid fire. Lmao 

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

What's GMA?

 

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

What's GMA?

Good Morning America

 

 

 

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

What's GMA?

Good Morning America

lol I should know that.  Thanks!

We aren't getting evil Beth?! She should have stayed home then. And is she getting a lot of promotion? All I've seen is her cackle in a trailer. What press has she done?

I haven't seen her in much either. I watched the GMA clip though and she would have been a much better option for that than Ruthie. Love Ruthie but not a good fit for her. 

Yeah, not sure why they went with dry Ruthie. Trishelle is probably the biggest name from the girls, they should have used her. She actually has a personality too.

They wanted "representation".

Then use Aneesa or potentially Jisela. They are much more comfortable in that type of spot. 

Is Aneesa even a lesbian anymore?  Ruthie checks off the minority & gay boxes much clearer than Aneesa would even though Ruthie lacks in the personality department.

I think Aneesa just does what she wants.  I don't think there's any label there.  But, yeah, I understand your point.

Her surgeon has done a great job

Beth laugh is everything 

https://twitter.com/theallanaguirre/status/**********207845891?s=21

Great interview with her!  Love her love for Syrus.  Can't wait to watch her this season!!

I'm so happy she's back on my screen 

She does look 50 on the show

I'm so happy she's back on my screen 

saaammmeee <3 sh'e's still got it and looks great 

When Kendal calls her a liar and sends her *** packing >>>

When Kendal calls her a liar and sends her *** packing >>>

ugh I hope there isn't a Kendal vs Beth elimination, I wouldn't know who to root for lol. I love them both

I was cracking up when they showed her calling Nehemiah tenderoni. Loved that Duel 1 flashback lol 

 

When Kendal calls her a liar and sends her *** packing >>>

ugh I hope there isn't a Kendal vs Beth elimination, I wouldn't know who to root for lol. I love them both

You can relax... and just enjoy.  They're good.  Watch "Aftermath" for the background details tomorrow. 

 

 

When Kendal calls her a liar and sends her *** packing >>>

ugh I hope there isn't a Kendal vs Beth elimination, I wouldn't know who to root for lol. I love them both

You can relax... and just enjoy.  They're good.  Watch "Aftermath" for the background details tomorrow. 

Yay!  Will do <3 Thanks!

 

 

When Kendal calls her a liar and sends her *** packing >>>

ugh I hope there isn't a Kendal vs Beth elimination, I wouldn't know who to root for lol. I love them both

You can relax... and just enjoy.  They're good.  Watch "Aftermath" for the background details tomorrow. 

Can you not allude to elimination spoilers BethDefender? Thanks.

 

 

 

When Kendal calls her a liar and sends her *** packing >>>

ugh I hope there isn't a Kendal vs Beth elimination, I wouldn't know who to root for lol. I love them both

You can relax... and just enjoy.  They're good.  Watch "Aftermath" for the background details tomorrow. 

Can you not allude to elimination spoilers BethDefender? Thanks.

I didn't say there was or wasn't one.  I always choose my words carefully.

Pages