The Challenge : Season 37 (Spoiler Discussion)

7845 posts / 0 new
Last post
The Challenge : Season 37 (Spoiler Discussion)

yea

I love the picture for this thread lol

I have seen that some rookies come in pairs (romanian and german ) ? Will we get second italian and polish rookie ?

Please Ashley, Michele or Aneesa first boot

Well here we go 

Prayer circle for amber that she's still in the game with a good partner 

Prayer circle for amber that she's still in the game with a good partner 

Even if she lost it doesn't take away from her dominating or being the first BB winner or black winner since Nehemiah. Anything that happens this season is a bonus. 

calm before the storm 

Once we find out the pairs I'm gonna try and remain unspoiled. If you see me back in the thread after that it's because I got spoiled by someone else

Well here we go 

so since this is the spoiler thread tell all the guys and girls what u were saying earlier but in depth bc I dont want to believe it lol

Please CT Tamburello first boot for men as well 

I'm going to choose to believe Mark is the first boot and someone is running Ed's account because that sounds like a better scenario ❤️

Once we find out the pairs I'm gonna try and remain unspoiled. If you see me back in the thread after that it's because I got spoiled by someone else

them pairs only gonna matter for like 4 episodes before half of them are with different people 

I'm just looking forward to CT and Michaela being paired 

Manifesting success and final placements for Amber Big T and Michaela 

so its speculated that Ed and Amber may be out based on their social media activity? thats not a huge loss but 

so it begins Smile

I fear the worst lets hope michaela can take it all the way home after amber is sent home packing first for being a winner. At least ashley can last more than 1 episode now.

do we find out who's eliminated first today, pairings or are we still waiting?

Ah shit 

Ngl also worried for Michaela. She is extremely strong and has such a good drive...but does anyone else feel like she doesn't fit in with this cast of rookies?

Ah shit 

Here we go again

Ngl also worried for Michaela. She is extremely strong and has such a good drive...but does anyone else feel like she doesn't fit in with this cast of rookies?

yeah she's better than them so there's that

so its speculated that Ed and Amber may be out based on their social media activity? thats not a huge loss but 

Something is fishy with Ed because he has been radio silent since departure but is now active. Amber has been active throughout quarantine only on Instagram tho where her sister is running that account. 

there's still 9 rookie guys. Ed's probably the last alt 

mark also followed ed so idk what to make of that

I want Ed not to be an alt cause he's hot.

Did they really tease DA 2 at the end of last nights episode?

Amber, Ed and Mark all follow each other... I wonder what that means hmmm

not amber b getting the follows from the rookie guys while still being in the challenge. we love to see it.

Pages