WWE

2786 posts / 0 new
Last post

Yall got me curious so I googled Lita to see what she was up to.

Yall coulda said something about her being on Tough Enough.

Speaking of Tough Enough, Remember the OGs Maven and Nidia? Loved them.

Maven eliminating the Undertaker in the Royal Rumble was life. 

And then he took the biggest ass whooping I've ever seen on wwe lol

And then he took the biggest ass whooping I've ever seen on wwe lol

I know. It gave him some relevance feuding with Undertaker though. LMAO

Please tell me I'm not the only one who remember fatass Yokozuna. Good times.

Sad news. Rowdy Roddy Piper has passed away. I can't post any links.

then how can we confirm that if you can't post it.

its been in the news and everywhere.

I just checked my wrestling friends fb and he is in fact dead. I'm just saying thats how death hoaxes happen.

Not really.

 

Actually YES. my sweet lil' hombre

nope.

Please tell me I'm not the only one who remember fatass Yokozuna. Good times.

Aha! That reminds me, I also went to school with his daughter Keilani. Back then she dressed like a guy and looked and sounded EXACTLY like a guy, everyone thought she was a guy. I guess she went on vacation for a couple weeks and returned and the teacher exposed her when Keilani walked into class and the teacher said "OH MY GOSH! KEILANI! I MISSED YOU GIRL. HOW ARE YOU??" 

and everyone's jaw DROPPED. I felt so embarassed for her but at the same time I was in shock too. Then she was quiet for a little bit but told everyone that she was in fact a girl. It was so strange because I would've never guessed in a million years she was female. This was the 6th grade by the way.

Please tell me I'm not the only one who remember fatass Yokozuna. Good times.

Aha! That reminds me, I also went to school with his daughter Keilani. Back then she dressed like a guy and looked and sounded EXACTLY like a guy, everyone thought she was a guy. I guess she went on vacation for a couple weeks and returned and the teacher exposed her when Keilani walked into class and the teacher said "OH MY GOSH! KEILANI! I MISSED YOU GIRL. HOW ARE YOU??" 

and everyone's jaw DROPPED. I felt so embarassed for her but at the same time I was in shock too. Then she was quiet for a little bit but told everyone that she was in fact a girl. It was so strange because I would've never guessed in a million years she was female. This was the 6th grade by the way.

That happened to me to in a club. I so was mascking on the girl who turned out to be a dude. Fucking lights. And that;s amamzing you went to school with her!

Please tell me I'm not the only one who remember fatass Yokozuna. Good times.

Aha! That reminds me, I also went to school with his daughter Keilani. Back then she dressed like a guy and looked and sounded EXACTLY like a guy, everyone thought she was a guy. I guess she went on vacation for a couple weeks and returned and the teacher exposed her when Keilani walked into class and the teacher said "OH MY GOSH! KEILANI! I MISSED YOU GIRL. HOW ARE YOU??" 

and everyone's jaw DROPPED. I felt so embarassed for her but at the same time I was in shock too. Then she was quiet for a little bit but told everyone that she was in fact a girl. It was so strange because I would've never guessed in a million years she was female. This was the 6th grade by the way.

Yokozuna was about 6'6" weighed around 550-650lbs. how big was Keilani?

Does anyone really want to see cena vs rollins at summerslam? For the 500th time? I'd rather see him go up against someone else if I'm being honest

Trish Stratus and Lita >>>>>> all the new bitches.

 

Im gonna cry. Lita made me who I am today. I gradually stopped watching after she left and haven't watched wrestling in quite some time, but Lita was literally a huge part of my life for a long time. And I'm happy JamieFire mentioned her, it's funny.

I like Trish and Lita's friendship, but I feel Trish got too much praise. Without Lita she'd be nothing, it's not Lita's fault that WWF/E thought she was too popular to go on a huge run in the Women's division.


Lol awwww Kloun!!!! Lita was everything to me!! My most favorite wrestlers are her and the hardy boys!!! <3
Trish was the sex though.

I just watched the last 2 episodes of Total Divas. The last episode where everyone was driving in separate cars was one of the funniest episodes of reality tv i've ever seen in my life.

Paige vs Alicia, Nattie being messy, Nattie's husband being a wuss, Titus O'neil + the other guys. All those car scenes had me cracking up. That should've been the entire episode. 

Please tell me I'm not the only one who remember fatass Yokozuna. Good times.

Aha! That reminds me, I also went to school with his daughter Keilani. Back then she dressed like a guy and looked and sounded EXACTLY like a guy, everyone thought she was a guy. I guess she went on vacation for a couple weeks and returned and the teacher exposed her when Keilani walked into class and the teacher said "OH MY GOSH! KEILANI! I MISSED YOU GIRL. HOW ARE YOU??" 

and everyone's jaw DROPPED. I felt so embarassed for her but at the same time I was in shock too. Then she was quiet for a little bit but told everyone that she was in fact a girl. It was so strange because I would've never guessed in a million years she was female. This was the 6th grade by the way.

Yokozuna was about 6'6" weighed around 550-650lbs. how big was Keilani?

She was the tallest in my class by far. I believe she was about 6 feet tall. She wasn't fat though. 

Watching Tough Enough and I wish I could slap Paige ssssooooooooo hard.

is tough eough tonight a new episode? All I saw when I woke up was the judges saying shit about how the guy left the girl because of teamwork or some shit. what was that about it was in the last 15 mins tbh.

Tough Enough is garbage. It's a popularity contest and the two biggest flops which are ZZ and Sara will win.

Someone please help me! Should I start watching...

Lucha Underground/TNA or Ring of Honor/New Japan Pro Wrestling ???

im leaning more towards the former.

LOL @ Meek Mill using the undertaker's theme song on his drake "diss " track

Someone please help me! Should I start watching...

Lucha Underground/TNA or Ring of Honor/New Japan Pro Wrestling ???

im leaning more towards the former.

ROH.

Six Man tag team match with all black people whoop whoop. Titus benches 545 and Big E benches 575.
Mark has squatted and deadlifted 800-900lbs.

I hear about all this hazing that happens with the WWE Divas, so y'all know any stories about hazing with the guys. Lol.

I hear about all this hazing that happens with the WWE Divas, so y'all know any stories about hazing with the guys. Lol.

The Miz wasn't allowed to use the locker room when he first came because they didn't take him serious since he had did The Real World.

Lol. I remember reading about how Great Khaki managed to beat up the Big Show in a real fight!!

Lol. I remember reading about how Great Khaki managed to beat up the Big Show in a real fight!!

Booker T also whooped Batista's ass. 

Lol. I remember reading about how Great Khaki managed to beat up the Big Show in a real fight!!

Booker T also whooped Batista's ass. 


I remember reading that one too. I really wish we could have gotten footage of these.

Tough Enough is such garbage. They don't need to allow the fans to vote next season.

Pages