The Vevmo Challenge XIV: Resurrection [Cast & Updates coming soon]

293 posts / 0 new
Last post

I started putting a list together of people that have reached out to me that are interested, some of you may have a DM from me just confirming that you're still interested and I sent out half handful of DM's to people I'd like to see play.

As I've said before if you're remotely interested then hit me up, no matter what our interactions are like here in the forum. I'm a very fair and consistent host all around, and the people that have played for me can vouch on this.

And please please please, DM me on here or Discord if you got me on there. I cannot assume you wanna play just because you post somewhere on the forums that you wanna play. Reach out to me, thanks.

Edit: If you got any questions and you're on the fence about this, hit me up. I will gladly answer anything that I can answer. I obviously can't tell you the cast yet or the format/theme as those are a work in progress.

Living for a Jman return

Omg free agent better sign up  

 

Living for a Jman return

Omg free agent better sign up  

So do you, frizzy. Stop playing with me.

Ill play

Convince Jamie to drop out of school and play VG14 like the degen she is deep down challenge. 

The Inferno was fun!!!!! Shoutout to all y'all that took part in it. It was the first and only time I ever played a Vevmo game. While I am 2 stoned 2 remember anything right now, I know it was fun.

Yesss so excited for this 

VG13 was so much fun does anyone know if the wikia page will ever be updated? Lol

#WELOVEHAUSERMAN

Okay okay okay, time for updates. By request, I'll be doing a little list like Pinkrose does for departure day. That's always been kind of a thing here in Vevmo so why not follow tradition.

I am very much leaning towards an Inferno reboot, a lot of that cast has said yes/maybe with like 1-2 people telling me no. Plus the ones that I wouldn't recast (morris, Mel) I don't think I can do a 20 player cast because I have well over 20 people interested in playing, so I'm possibly going to have to end up doing a 32-36 player cast if I can make it happen which at this point I think I can. Just a lot more work for me, which I do have the time thanks to my real life situation.

Possibly going to end up starting this in July, let's see what happens with whatever I got going on in real life. I'd like to start late June the latest but I don't know if I'll have everything ready by then.

Lastly, if anyone knows how to contact JohnPhoenix & InternationalFan then hit me up.

You can contact IF by just messaging his other acct, deeper.

Okay okay okay, time for updates. By request, I'll be doing a little list like Pinkrose does for departure day. That's always been kind of a thing here in Vevmo so why not follow tradition.

I am very much leaning towards an Inferno reboot, a lot of that cast has said yes/maybe with like 1-2 people telling me no. Plus the ones that I wouldn't recast (morris, Mel) I don't think I can do a 20 player cast because I have well over 20 people interested in playing, so I'm possibly going to have to end up doing a 32-36 player cast if I can make it happen which at this point I think I can. Just a lot more work for me, which I do have the time thanks to my real life situation.

Possibly going to end up starting this in July, let's see what happens with whatever I got going on in real life. I'd like to start late June the latest but I don't know if I'll have everything ready by then.

Lastly, if anyone knows how to contact JohnPhoenix & InternationalFan then hit me up.

exciting

They way you pushed this back several times..... Chile anyways when you put out the list you can put my name under declined. Reason being I asked production for a 6 figure appearance fee, first class ticket to and from location, and immunity from the first few eliminations and my offer was declined. If you want a legend like me you better pay up.

They way you pushed this back several times..... Chile anyways when you put out the list you can put my name under declined. Reason being I asked production for a 6 figure appearance fee, first class ticket to and from location, and immunity from the first few eliminations and my offer was declined. If you want a legend like me you better pay up.

The timing is just right for me this Summer because I don't have any commitments for now while I take care of my health. Not gonna push this back anymore, it's game time boo. And you're playing. Smile

Okay I stan Ceej too. Don't know why I remember JohnPhoenix betraying, he didn't... so cast him as well. Dscott can choke.

Hahahha damn I don't wanna choke, I like breathing 

13 of these and i'll never understand how to play or what challenges consist of besides the mass messages asking me to post go green or go blue on the boards 

interesting seeing lots of old names pop up that don't post too much tho

13 of these and i'll never understand how to play or what challenges consist of besides the mass messages asking me to post go green or go blue on the boards 

interesting seeing lots of old names pop up that don't post too much tho

LOL those posting go green or go blue challenges were so funny. I forgot about those. 

13 of these and i'll never understand how to play or what challenges consist of besides the mass messages asking me to post go green or go blue on the boards 

interesting seeing lots of old names pop up that don't post too much tho

So it sounds like you wanna play. Smile

And yeah, I did reach out to a lot of the Vevmo veterans about this. You'd be surprised how many of us keep in touch outside of Vevmo once a year or sumn, lol.

I wouldn't expect it to be funny from someone that's clinically insane 

Eyyyyyyyy. Hauserman hosting, whaaaaa? Hmmmm. Biggrin

Inferno was fun af! Had a lot of fun playing! It got intense too and was well run! JJ handled that elimination though and took me out for sure! Props for sure and on the super fans 2 game! Had a lot of fun there too! If you want another well run game, you all should ply hauserman's game!

Now...Trinidad showing up as well has me shook all over again. Hey boo.

My "rival" in my VG debut season, looooooool even tho I was new to Vevmo and hadn't shown my claws yet.

Imagine a vevmo game without Jman 

Imagine a vevmo game without Jman 

Looks like we're gonna see it happen instead of imagining it if you don't DM me about being interested. Smile

Pages