The Challenge: War of The Worlds II - Georgia Harrison

131 posts / 0 new
Last post

 

Tbh, now that georgia has apologized and explained herself without going out of her way to make excuses, theo looks even more like a clown if that was possible. dude is sitting there writing paragraphs and making excuses for her and she just said "yeah, i didn't know but i pologize and i'll do better in the future" lmao

*da'vonne voice* goofy!

If anything Theo took a bigger L than Georgia lmao. That’s what happens when you stick up for clowns. 

He could’ve just let her speak for herself, but noooo, the cape just had to come out

What is she currently filming?

What is she currently filming?

Ex on the beach UK season 11

Rut-roh daily mail caught onto this.

British media. Is shit too...they can axe people from big brother for homophobic past tweets but blackface and racism warrants no reaction...

What is she currently filming?

Her cancellation.

I wonder did they film her reaction to all of this 

Theo is so goofy when his name was being drug through the mud what did Georgia do? Minded her damn business lol.

Serving Leroy and Johnny Teas

Im confused to what the reason behind the pics are, people are saying that she was at a kids party and a kid wanted her face to be painted black with a mushtache? 

Im confused to what the reason behind the pics are, people are saying that she was at a kids party and a kid wanted her face to be painted black with a mushtache? 

A kid birthday party. The kid painted PieFace black to make her a cowboy (make that make sense) and added a white mustache so she could look like a cowboy.....allegedly....

Hope she gets her *** whooped...simply because I don't like her and I want her to get her *** whooped.

Theo is so goofy when his name was being drug through the mud what did Georgia do? Minded her damn business lol.

Serving Leroy and Johnny Teas

It now makes sense why Johnny likes this dude so much.. SMH :tiredface:

 

Im confused to what the reason behind the pics are, people are saying that she was at a kids party and a kid wanted her face to be painted black with a mushtache? 

A kid birthday party. The kid painted PieFace black to make her a cowboy (make that make sense) and added a white mustache so she could look like a cowboy.....allegedly....

Hope she gets her *** whooped...simply because I don't like her and I want her to get her *** whooped.

What nobody is talking about is the background, it looks like she was at home for the sellfie not with the kid like in the other picture 

black barbie!!!

Love her 

She gets props for trying to throw Cara in.

Too much Georgia lately.   I need to see her eliminated before i get sick of her.

Too much Georgia lately.   I need to see her eliminated before i get sick of her.

She's the only UK female that's actually doing anything it seems...

Shes obviously the only person on the international team who is giving the producers confessionals they can use. As annoying as she can be ,she at least has energy, especially when you compare her to someone like Dee whos is very monotone and who I always think sounds like shes about to fall asleep. 

Shes obviously the only person on the international team who is giving the producers confessionals they can use. As annoying as she can be ,she at least has energy, especially when you compare her to someone like Dee whos is very monotone and who I always think sounds like shes about to fall asleep. 

truth. She’s articulate and a great commentator imo. 

Filming for 3x on the beach UK is done

Filming for 3x on the beach UK is done

Who were her exes? 

 

Filming for 3x on the beach UK is done

Who were her exes? 

Some UK ppl idk or care tbh lol

No bear for sure

She is always so dramatic whenever one of her friends get eliminated.

She has to have the ugliest crying face ever on the show! 

God I'm sick of hearing her voice. Why do we get 15 Georgia confessionals every episode? Her voice is just awful and she's so over the top about EVERYTHING.

God I'm sick of hearing her voice. Why do we get 15 Georgia confessionals every episode? Her voice is just awful and she's so over the top about EVERYTHING.

honestly she's a great commentator, sorry if you don't like her but she is

remember when we all thought she was gonna be irrelevant before WOTW aired and instead she was shoved in our faces episode after episode? she was cute at first but i'm over it now

So over this chick,  I don't care how good she is at explaining what's happening on screen. 

I actually like Georgia. What is Kayleigh’s deal with hating her so much? I feel like it’s jealousy 

Maybe kayleigh is one of the few who see right through this fake *** bitch. 

Pages