The Challenge: War of The Worlds II - The British Are Coming!

172 posts / 0 new
Last post

All those commercials towards the end zi couldn’t take it

All those commercials towards the end zi couldn’t take it

Right? I was getting really annoyed actually. The first hour had only a few and they were unusally quick. Then the last 30 minutes we got slapped ever 5 minutes.

 

None of the people on this season are good narrators...

ESPECIALLY not Victoria. I was cringing 

But Kvm would say otherwise lol

I will watch this episode this weekend but she's always been good in the past.   People just don't like her personality

If you think Narrating is saying corny crap and making weird faces/voices lol

Yikes. It sounds like I shouldn’t even bother watching this episode.

All those commercials towards the end zi couldn’t take it

omg right like a mess

All those commercials towards the end zi couldn’t take it

omg right like a mess

Wow only 97 posts for the season premiere. Back in the day, the premiere was an event here. The Challenge is really dying on Vevmo. 

None of the people on this season are good narrators...

ESPECIALLY not Victoria. I was cringing 

But Kvm would say otherwise lol

I will watch this episode this weekend but she's always been good in the past.   People just don't like her personality

If you think Narrating is saying corny crap and making weird faces/voices lol

Narrating is explaining what TJ can't.  The same thing that Sarah and Jemmye have done for years.  The rest of her confessionals aren't narration.  You're discussing what Day is pure gold at.  I've never once said Tori was on that level or good at that.   Sarah nor Jemmye were good at that either. 

Super boring. Cast is weak. Glad there wasn’t too much Johnny and Cara but there was wayyy too much Tori & CT.

Wow only 97 posts for the season premiere. Back in the day, the premiere was an event here. The Challenge is really dying on Vevmo. 

too be fair a lot of us couldn’t find this thread

When The Challenge producers  give us a reason to be excited maybe they will get our attention back but i don't see MTV being able to put together a good cast 

Oh this is back on? ZZZ wake me up when the Challenge 35 cast comes out.

Challenge 35: War of the Worlds 3. Rinse and repeat.

 

Wow only 97 posts for the season premiere. Back in the day, the premiere was an event here. The Challenge is really dying on Vevmo. 

too be fair a lot of us couldn’t find this thread

'Cause it wasn't made until 30 minutes in lol

It's fine though.

Next time it isnt made an hour before the show airs msg me or make the thread yourself 

Still would have been a dead thread if it was started on time.

Where was this CT against T.O on champs vs stars?

He knows how to pick his enemies to the point of getting up and getting on their face

CT is so damn entitled at this point. I hate Josh with a passion but I’m glad he didn’t give CT any satisfaction or getting the last word in.

Anyone else mutes the TV every time tori comes on. 

Noone is talking about how CRINGE josh & georgia were wtf

Noone is talking about how CRINGE josh & georgia were wtf

Because it is obviously just for the camera...

Also, how did they cut the rushing into the house and the first night party for a 90min premiere?

.

Also, how did they cut the rushing into the house and the first night party for a 90min premiere?

i can live without cara and paula talking about where they will have sex

Anyone else mutes the TV every time tori comes on. 

lol she wasn't that bad. 

 

Also, how did they cut the rushing into the house and the first night party for a 90min premiere?

i can live without cara and paula talking about where they will have sex

I don't think she did that this season after last time's backlash, but I would like to know who is in which room and how they decided (besides Jordan & Tori)

 

Kind of a boring episode....The same fans are hyping CT fight on social media are the same one dragging the new ppl when they have petty fights

Very boring. The most iconic premiere to date is still Free Agents! 

FACTS. Free Agents had everything. Nostalgia and throwbacks, breath of fresh air, comedy, tension, strategy.

 

None of the people on this season are good narrators...

ESPECIALLY not Victoria. I was cringing 

But Kvm would say otherwise lol

I will watch this episode this weekend but she's always been good in the past.   People just don't like her personality

If you think Narrating is saying corny crap and making weird faces/voices lol

Narrating is explaining what TJ can't.  The same thing that Sarah and Jemmye have done for years.  The rest of her confessionals aren't narration.  You're discussing what Day is pure gold at.  I've never once said Tori was on that level or good at that.   Sarah nor Jemmye were good at that either. 

I took it as, the narrator is usually the person that is able to provide context and exposition to the over arching story of the episode/season. No? Something Tori is not great at. Sarah has a pretty neutral tone to it so I think she did well as a narrator. Day was good last season as well. Unpopular opinion, but Walnuts was a great narrator.

Paula killed at the narrating game.  Never thought I'd miss that crazy *****.

At least the elimination was good 

Pages