The Challenge: Vendettas - The Power of Three

433 posts / 0 new
Last post

Kailah is the only person that can remain cocky after having the biggest fail on Dirty 30

vevmo fucking up for anyone else?

NICOLE GOT ELIMINATED IN THE FIRST EPISODE 

What trash.

Joss in those short shorts... Smile

Leroy get over it, man. It was about your time in Bananas' lineup anyway

Brad looking haggard

Joss in those short shorts... Smile

Joss in those short shorts... Smile

Natalie, don't fall for that shit, bich

Natalie, don't fall for that shit, bich
Bananas, don't fall for that shit, bitch.

Did y'all peep at Victor's bulge just now?

And I hate Sylvia now...back up

Plz have my babies Joss

Joss can literally get any girl in the house.

Imagine being manipulated by Marie lmao

I still don't understand why Kailah is considered a bad bitch on this show. What has she done besides gotten dragged by Sylvia, played by Cory, and soaked a mattress.

Joss has me questioning my own sexuality. Dude is fine. 

Plz nut inside me Joss

marie was always good socially tho

Joss has me questioning my own sexuality. Dude is fine. 

I'm dying at Marie trying to play the smart angle. 

Nelson is annoying as hell.

king nelson

I feel like the men in the house are prettier than the females. Wtf.

I still don't understand why Kailah is considered a bad bitch on this show. What has she done besides gotten dragged by Sylvia, played by Cory, and soaked a mattress.

All that and she's still done more than all of y'alls faves.

I still don't understand why Kailah is considered a bad bitch on this show. What has she done besides gotten dragged by Sylvia, played by Cory, and soaked a mattress.

All that and she's still done more than all of y'alls faves.

king nelson

Nelson and Cory friends now? Lol I guess they found better options for creating fake storylines

Ok enough house stuff let’s get to the challenge. 

Nelson is dumb as hell.

 

Pages