Big Brother 21 Spoilers/Live Feeds

1004 posts / 0 new
Last post

Smh why all my favs gotta run their mouths and end up being targets

Has the Holly/Kat friendship been mentioned at all? Is Holly trying to save her?

I want Kat to leave

garbage twist

garbage twist

maybe we will get a live feed redemption house

garbage twist

Missed it. What's the twist?

 

garbage twist

Missed it. What's the twist?

basically whoever is evicted is not actually evicted

garbage twist

Missed it. What's the twist?

basically whoever is evicted is not actually evicted

Well, that's boring...at least hopefully that means David returns

Just cast your vote and shut the hell up--I hate everyone

of course Jack won HoH

The stench!

 

garbage twist

Missed it. What's the twist?

basically whoever is evicted is not actually evicted

Well, that's boring...at least hopefully that means David returns

I actually dig it. Instead of being sequestered Ovi and David get to live in the house.

 

 

garbage twist

Missed it. What's the twist?

basically whoever is evicted is not actually evicted

Well, that's boring...at least hopefully that means David returns

I actually dig it. Instead of being sequestered Ovi and David get to live in the house.

Now if Jack and JAckson put an easy target like Kemi or Jess it makes somebody like David easier to come back in offically. Wonder if they'll think about stacking the camp comeback with stronger competitors like a Sam or Nick.

of course Jack won HoH

Knew Alison wouldn't let her eye candy leave smh.

 

of course Jack won HoH

Knew Alison wouldn't let her eye candy leave smh.

how does she the reason he won a comp 

 

 

garbage twist

Missed it. What's the twist?

basically whoever is evicted is not actually evicted

Well, that's boring...at least hopefully that means David returns

I actually dig it. Instead of being sequestered Ovi and David get to live in the house.

Wait they are living in the house with the other players but are not actual players?

So with Jack targetting Kemi and Jessica this week.... I guess Camp Comeback is a camp for POC's only?

Wait they are living in the house with the other players but are not actual players?

Yes. But one of them will be a player. So for the next 2-3 weeks or however long it lasts, they'll still have to have a social game.

Wait they are living in the house with the other players but are not actual players?

because they can interact with people. They don’t need to pay extra handlers to watch them. They don’t need to pay for a giant mansion/place for 4 people to hang out. 

Like if your going to do a battle back do it this way so it give them a chance when they come back in 

 

Wait they are living in the house with the other players but are not actual players?

Yes. But one of them will be a player. So for the next 2-3 weeks or however long it lasts, they'll still have to have a social game.

yoi know a lot for someone who is not watching

Ugh, this is so stupid. Just let David play, send Ovi home and keep it moving. Grodner goes out of her way to make this show as awful as possible and see how far she can go without losing her job. If we have 3 minorities go in a row...damn that will look sooo bad.

At this point I don't want Jack or Jackson to be voted out anytime soon, gurantee one of them will be the ones to make it back in the house if evicted. Overall this twist is dumb, I'd rather just see David get a chance to play.

Watching some of the feeds and wow these people are trying so hard to make the people of color the targets. Bashing David and saying he's the villain of the season and saying if he comes back he'll be the number one target because of how evil he is. Makes no sense, David just got back in the house  wat too earky to even be considered a villain yet.

I don't mind the twist. It's not a good twist, but it's not going to ruin the show.

Y'all cant convince some of these people aren't racist. 

Y'all cant convince some of these people aren't racist. 

Kevin1977 sure will. He's been making excuses for his fellow cave brethren since last week lol

Y'all cant convince me some of these people aren't racist. 

I didn’t buy that last season’s cast was racist, but this season 100% is. I think last year there was some ignorance but this season the random hate of the minorities is disgusting. It gives me worse vibes than BB15. David, Jessica, and Ovi seem like three of the nicest people in the house. Kemi might not be the warmest person but I haven’t seen anything that gives reason to hate her so much. How hard is to cast interesting humans that aren’t awful people. And of course Grodner’s favorites are the raging racist. 

Y'all cant convince some of these people aren't racist. 

Here comes KVM

 

Y'all cant convince me some of these people aren't racist. 

I didn’t buy that last season’s cast was racist, but this season 100% is. I think last year there was some ignorance but this season the random hate of the minorities is disgusting. It gives me worse vibes than BB15. David, Jessica, and Ovi seem like three of the nicest people in the house. Kemi might not be the warmest person but I haven’t seen anything that gives reason to hate her so much. How hard is to cast interesting humans that aren’t awful people. And of course Grodner’s favorites are the raging racist. 

David lost in a competition, nothing about race. 

OVI like Christine saiD was someone who was all over the place and didn’t form great strong bonds so him leaving people wouldn’t get upset. Not about race. 

Jessica is not up on the block, is not gone so why we talking like she is out of the house 

Pages