Are You The One? (Season 7)

1774 posts / 0 new
Last post

Simone and Latoya were casted specifically to fit a mold, like many other people casted for different archetypes but their archetypes have been done better case and point Nia. 

Like let’s take Devin for instance. Defenitely casted to be the Wes of this generation. It’s an archetype and I don’t like clones 

What does Simone do successfully....quick

Creating the most unnecessary drama for the culture watching at home Smile

What does Simone do successfully....quick

Nothing. She's useless as all hell.

I mean LaToya been away 2 seasons but y’all stay bringing her up ☕️

JayTea wrote:

What does Simone do successfully....quick

Creating the most unnecessary drama for the culture watching at home Smile

I mean LaToya been away 2 seasons but y’all stay bringing her up ☕️

The stereotypes this thread perpetuates onto black  women is absolutely disgusting. We are not a monolith, we are not all the same. The comments here are completely ignorant and absolutely microagressive

The stereotypes this thread perpetuates onto black  women is absolutely disgusting. We are not a monolith, we are not all the same. The comments here are completely ignorant and absolutely microagressive

obviously the conversation I started couldn’t have possibly went over your head that much no? The fact that black people in particular to this conversation black women are not a monolith but in the eyes of MTV’s casting department they are.

THEY are the problem. It’s a problem with TV casting they don’t want to show the diversity that the black community has because what they believes brings ratings are 1 type of black girl and you’d be lying if you said they haven’t tried to cast according to it numerous times.

its insulting to only be viewed in one box and people perpetuate it subconsciously without even knowing. 

Kenya really out here looking like a Clermont/Alicia hybrid. lmaooo 

Kenya is gorg. Also she fits the insta-famous checklist; mixed, face stay beat, Fashionnova outfits & NY based. She's gonna have them Alicia level endorsements. I'm calling it now.

They must realllllllllly like HawaiiThat or they have coupons ******

At least they're out of the continental states this time. If I was season 6 I would never get over being in NOLA.

TwoStrikes wrote:

nevidcm wrote:

HonestTea101 wrote:What’s season 6 without Alexis, Keith, and Didi. I’ll wait

Audrey says hi

who?

the former fat girl with the cute smile, but she was just ok tbh

She was for season 6 what Melanie was for season 3.

If my instincts/intuition is on point, I may have found the dude in that first pic lol he be on all the AA natural hair pages on social media......they really are pulling straight from IG/Tumblr which if that's the case, there are so many attractive ratchets who will turn up that I could've picked for them lol

So that's where I know him from. Hm

He fine tho

HonestTea101 wrote:

TwoStrikes wrote:

nevidcm wrote:
HonestTea101 wrote:What’s season 6 without Alexis, Keith, and Didi. I’ll wait

Audrey says hi

who?

the former fat girl with the cute smile, but she was just ok tbh

She was for season 6 what Melanie was for season 3.

do NOT disrespect Melanie like that. Sis is rocking that actual career and shredded like a beast not like Hoedry whose only claim to fame is exposing Carolina. 

Eddie1378 wrote:

We're never getting a cast like S1 again are we? Now we get a cast of IG models 

Season 1 was also a bunch of wanna be models and "actors" too lol

How season 1 fanatics forget this baffles me.

I recognize Shamoy!He was in DJ Khalid’s Do ya mind video!! oop Asaf is shaking

Gawd, I really forgot this show gave us Asaf. lolololol

I was sent this via PMhttps://www.instagram.com/moelkhalillNo idea if he is on or not. I guess a possibility. He is egyptian ?

Yes gawd pls, I need another African Prince from this, ooo & he from Houston...

Team-Hilsongz wrote:

HonestTea101 wrote:

TwoStrikes wrote:
nevidcm wrote:
HonestTea101 wrote:What's season 6 without Alexis, Keith, and Didi. I'll wait

Audrey says hi

who?

the former fat girl with the cute smile, but she was just ok tbh

She was for season 6 what Melanie was for season 3.

do NOT disrespect Melanie like that. Sis is rocking that actual career and shredded like a beast not like Hoedry whose only claim to fame is exposing Carolina. 

I meant along the lines of, when their temper flared, they actually seemed to be able to **** shit up & read whomever for filth.

Surprised y’all remember Melanie name.... 

Team-Hilsongz wrote:

HonestTea101 wrote:

TwoStrikes wrote:
nevidcm wrote:
HonestTea101 wrote:What’s season 6 without Alexis, Keith, and Didi. I’ll wait

Audrey says hi

who?

the former fat girl with the cute smile, but she was just ok tbh

She was for season 6 what Melanie was for season 3.

do NOT disrespect Melanie like that. Sis is rocking that actual career and shredded like a beast not like Hoedry whose only claim to fame is exposing Carolina. 

Melanie needs to go on the challenge stat. Gorgeous and fit af not to mention crazy they just didn’t show it 

Y'all STILL sleep on Audrey smmfh

Y'all STILL sleep on Audrey smmfh

when she is working as geles and nurys hype girl and making exactly zero impact in any other sense of the word then what are we meant to do? Worship at her wallpaper feet? You got generally good taste Graphik but give up trying to get people onboard with shitty season 6

Y'all STILL sleep on Audrey smmfh

Audrey was a firecracker, how did y'all miss that?

Surprised y’all remember Melanie name.... 

In all honesty, if they never showed that clip of her losing her shit her name woulda been scrubbed off my memories.

Audrey had me sleep besides that time she checked Gilette. 

gamer73 wrote:

Surprised y’all remember Melanie name.... 

In all honesty, if they never showed that clip of her losing her shit her name woulda been scrubbed off my memories.

I never saw that ep. 

Hating on good RW rookies, hating on good AYTO rookies, hating on EOTB & future Challenge force Tor'i......

Exactly why y'all deserve more Johnny wins, a Tori win & a Jenna win. Sick of y'all!

Y’all are hyping Kenya too much. She is not that cute. I guarantee without makeup she’d look basic as hell

Pages