The Challenge: Generic Thread

66411 posts / 0 new
Last post

I need jordan to hurry up and put a baby in tori so she can retire.

Crazy how Aneesa's 200 appearances don't make Chicago top 10. 

Theo really should've done more challenges... and did Tonya ever see a final??

Tonya won inferno 3

Inferno 3 was a weird season.....I remember they barely promoted it which at the time was unlike MTV. The cast itself was odd & it was a very weird transitional period in general with that season & RR Viewers Revenge.

I thought that cast was great.. it just didn't end up being as great as the cast was.. if that makes sense lolBut it had everything.. personal drama, game drama, the challenges and eliminations were amazing.. I don't know why it still falls flat in comparison to others during that era.

I disagree, I always thought the infernos had pretty weak eliminations. 

It's crazy to be reminded that Tonya has actually won to me. Because she seems like she's one of those people who's done a ton of these shows but has never won. Much Like Robin or Aneesa. 

It's crazy to be reminded that Tonya has actually won to me. Because she seems like she's one of those people who's done a ton of these shows but has never won. Much Like Robin or Aneesa. 

speaking of champions, I always forget Dunbar is one haha

I need jordan to hurry up and put a baby in tori so she can retire.

AMEN

I can see them doing another Battle of the Season type format here soon since they are choosing from different shows.

I can see them doing another Battle of the Season type format here soon since they are choosing from different shows.

It would definitely be interesting to see how they'd break it up if they ever did that. 

easy shows for a Battle of the Seasons 3:

Big Brother (Paulie, Fessy, Bayleigh, Da'Vonne)

Survivor (Jay, Turbo, Michelle, Cydney)

Ex on the Beach UK (Bear, Melissa, Rogan, a woman)

Ex on the Beach US (Marlon, Nicole, Chad, Janelle)

Floribama + Geordie Shore (Dee, Kyle, Mattie, Jeremiah/Gus)

AYTO (Kam, Tori, Nelson, Asaf)

Love Island UK (Theo, Georgia, Idris, another woman)

Real World (Jordan, Kailah, Tony, Ashley)

and that's 32 competitors. easy. could even have a wildcard team to include the Fresh Meats / Road Rules / Jenny West / a Canadian

I just rewatched Exes 2 final and Jenna was awful lol She was whining the entire time and Jay did everything to motivate her way before they quit. It's crazy how he got so much backlash from fans and cast members for that. But man, Jenna was just not present.. at least in the clips they showed. 

 

I just rewatched Exes 2 final and Jenna was awful lol She was whining the entire time and Jay did everything to motivate her way before they quit. It's crazy how he got so much backlash from fans and cast members for that. But man, Jenna was just not present.. at least in the clips they showed (I recently rewatched it too, a pretty decent season).

 

Didn't they ultimately quit because Jay refused to drink the fish/whatever it was drink? I know she seemed to give up before they even started the final, but they didn't win money imo because of Jay. She said she'd drink her share and let him decide if they were going to quit.

 

I just rewatched Exes 2 final and Jenna was awful lol She was whining the entire time and Jay did everything to motivate her way before they quit. It's crazy how he got so much backlash from fans and cast members for that. But man, Jenna was just not present.. at least in the clips they showed (I recently rewatched it too, a pretty decent season).

 

Didn't they ultimately quit because Jay refused to drink the fish/whatever it was drink? I know she seemed to give up before they even started the final, but they didn't win money imo because of Jay. She said she'd drink her share and let him decide if they were going to quit.

Nah.. she ain't wanna drink it either. And she didn't drink it, i know she said that but I just don't believe her after her attitude throughout the beggining portion of the final. People liked Jenna more and Jay was kind of lame lol so people just used that "well Jay was the one who actually quit" but Jenna was putting any effort nor was she pushing him (like he was pushing her during the other check points) If anything, she was probably relieved. 

I just watched The Bloodlines final for the first time (I gave up on that season pretty early on) and she did much better in that final and her attitude was completely different. 

I just rewatched Exes 2 final and Jenna was awful lol She was whining the entire time and Jay did everything to motivate her way before they quit. It's crazy how he got so much backlash from fans and cast members for that. But man, Jenna was just not present.. at least in the clips they showed. 

 

THANK YOU. I have NEVER understood why Jay got SOOO much hate from it. Yes he technically made the call that eliminated them from the final... but no way Jenna was eating that either! And she SUCKED in that final prior to that. Kudos to her for improving on future Challenges but that always annoyed me

Exactly we all know Jenna wasn't eating that shit. She just let Jay take the fall.

Exactly we all know Jenna wasn't eating that shit. She just let Jay take the fall.

Smart move on her part.

 

I just rewatched Exes 2 final and Jenna was awful lol She was whining the entire time and Jay did everything to motivate her way before they quit. It's crazy how he got so much backlash from fans and cast members for that. But man, Jenna was just not present.. at least in the clips they showed. 

 

THANK YOU. I have NEVER understood why Jay got SOOO much hate from it. Yes he technically made the call that eliminated them from the final... but no way Jenna was eating that either! And she SUCKED in that final prior to that. Kudos to her for improving on future Challenges but that always annoyed me

I would have rather Jay been given a second chance rather than see her boring, useless *** for 9 more seasons.

I would have rather Jay been given a second chance rather than see her boring, useless *** for 9 more seasons.

And he would've had a built in storyline too smh.

Exactly we all know Jenna wasn't eating that shit. She just let Jay take the fall.

Where is Queen Brianna? Shee needs to make an iconic return to the challenge! She's the only reason Jenna looked so much better in the Bloodlines final!

Pages