The Challenge: Ride or Dies- Turabi “Turbo” Camkiran and Tamara Alfaro

34 posts / 0 new
Last post
The Challenge: Ride or Dies- Turabi “Turbo” Camkiran and Tamara Alfaro

Doochenozzle.

no comment

He looks like he pees on his women 

I have no words right now :(

turbo looks like he got done with a session from hughie's plastic surgeon

Idk why but tamara looks like someone i feel sorry for omg Sad

Turbo looks like the type that would slap and choke you out (in a good way) in the bedroom and for that I need to know about 

did turbo do something lmao i was expecting king comments

He looks like he pees on his women 

You know what? He kinda does look like Zach

They look like Sims..

did turbo do something lmao i was expecting king comments

This isn't a season spoiler so I feel I can say this freely but some stuff came out after filming wrapped about how he treats women and yeah it's not good 

Very yikessssssss Zach 2.0 if I must say 

girl, Tamara looks on the verge of tears in that pic :/

girl, Tamara looks on the verge of tears in that pic :/

djeiidciejwhagxyriwoakdnebwi

Tamara served...

Not this cast pic but his dinner.

His hair plugs are terrible lol 

Still love his crazy *** though

....

I hope you guys like my cast picture. Smile

Lol Turbo giving the geico caveman vibes hard here.

Who u r!

I used to think he was hot, he looks botched now, sorrrrrry

Who u r!

PLS

I hope you guys like my cast picture.

Why you look like you're about to cry? Sad

Who u r!

Pls don't drag me to hell Sad  

Pages