MTV Made in Staten Island- Cast & Spoilers

107 posts / 0 new
Last post

Does anyone know their ages? They look super young on that promo

Karina aka Karen's daughter from Mob Wives ain't from Staten Island, homegirl is an alien from Arizona~

Who tf is gonna watch this bullshít anyway?!??! If I wanted to watch a bootlegged and ghetto version of Laguna Beach, I'd put on a low-budget Spanish soap opera (novela) with terrible acting.

@CosmicDiva ...whoa relax there. Shes been back & forth from S.I & Arizona since she was young! Just watch it, its entertainment !

Does anyone know their ages? They look super young on that promo

They're all like 20-22 age range i think...

Heres official mini-bio's via MTV News:

  • Karina (@karinaaseabrook) has a mafia bloodline and attitude to match. Luckily, she has the guidance of her grandfather, Salvatore "Sammy The Bull" Gravano.
  • Paulie (@pauliefusco) is a true hustler always striving for the top. His girlfriend Karina has kept him out of the street life.
  • Kayla (@kayla.gonzalezz) is the muscle of the crew. She has a reputation for never backing down from a good Staten Island fight.
  • Dennie (@dennieaugustine) is the “Godmutha” of the circle. She has thick skin and knows how to use her wit to get out of any situation.
  • Christian "C.P." (@718cp) is a lover and a fighter. He has a big heart -- plus swag that makes all the girls swoon.
  • Taylor (@taylorotoolee) is a “guy’s girl” with no tolerance for attitude or disrespect.
  • Joe (@joeotoole) is the “charmer of the South Shore” who is constantly tempted by the fast money from the streets.

@CosmicDiva ...whoa relax there. Shes been back & forth from S.I & Arizona since she was young! Just watch it, its entertainment !

It's literally Degrassi meets Mob Wives meets Laguna Beach meets Beyond Scared Straight

Has anybody saw the commercials? They do the "crime-watching" black and white snapshots just like Mob Wives...Im hearing rumors & worried this series is somebody said its going to fully be in Black & White. That's not gonna be cute at all. I hope thats false. I cant wait though, love seeing things go from announcement to actual air & all the changes that happen. 

[Url=http://www.mtv.com/video-playlists/6986qy/made-in-staten-island-meet-paulie-the-hustler-and-karina-the-mob-princess/eqy31a]Meet Paulie "The Hustler" and Karina "The Mob Princess"[/url]

This and that other Vh1 show seem entirely too similar from first glance. They even have the same color scheme. The Vh1 show will probably last longer because I see some viral moments coming from that

ITS ******* TREYWAY

Theres a 12 minute sneak peek on MTV.com!! So good already...PinkRose do yo thang.

Eh took a crack at it. Paulie boy is cute but other than that it’s dated like we had multiple seasons of the Jersey Shore to see people eat pasta and be Italian. The other one airing on Vh1 seems like it’ll be better

This and that other Vh1 show seem entirely too similar from first glance. They even have the same color scheme. The Vh1 show will probably last longer because I see some viral moments coming from that
I thought I was the only one that noticed that. They’re literally marketing the same show to the same audience and their suppose to be sister channels. Biggrin

TuesDaze wrote:
This and that other Vh1 show seem entirely too similar from first glance. They even have the same color scheme. The Vh1 show will probably last longer because I see some viral moments coming from that

I thought I was the only one that noticed that. They’re literally marketing the same show to the same audience and their suppose to be sister channels. Biggrin

I’m very confused how Viacom even let this happen in the first place with dated concepts. They just threw something at the wall I guess 

http://www.mtv.com/video-clips/yksjpa/made-in-staten-island-mistakes-are-life-lessons

12 minutes sneak peek

And a new 5 minutes Preview/"Trailer":

https://twitter.com/statenislandmtv/status/1082765856021598210?s=19

Not going to lie it looks better than what I expected it to look. Not sure if I will be watching but I like what I saw.

Wait so this isn’t cartel crew 

low key loving this lmao.  some of these kids are goons but it's good tv so whatever

Lowkey want this to be successful it actually looks good

I did not think they would make Kayla & CP the faces of the show...and he's narrating it and not Pauly?

What happened to Victoria & the tekashi 69 relations? or Joe being a single dad ?

I think Karen had her own idea of who was the stars but MTV said, sorry sis. Glas they get confessionals to say their sides to everything. 

I was told the twins (Joe and Taylor) are disasters.  Taylor likes to steal and Joe likes to sell drugs.  Perfect television.   

I was told the twins (Joe and Taylor) are disasters.  Taylor likes to steal and Joe likes to sell drugs.  Perfect television.   

Oh for real? That's interesting.....

This show is about to be iconic lol  

This show is about to be get 300k viewers lol  

Was this good? I didnt watched lol

Was this good? I didnt watched lol

 

i heard it was bad and it didn't trend. winter mountain cancellation vibes.

PinkRose wrote:
Was this good? I didnt watched lol

 i heard it was bad and it didn't trend. winter mountain cancellation vibes.

to MTV 2 you go 

I enjoyed the show, it wasnt what i thought at all..as long as it took the production seemed cheap & i hate how they tried to tie in that old *** footage from "promposal" but im excited for what's coming I think Taylor & Joe being thrown in the mix later is gonna spice things up. They seem more ratchet & spicier, theyre gonna twist **** up. Im also surprised at who MTV decided to make the "Face" of the show. CP didnt stand out like that to me before, i was excited for Karina narrating, more of Victoria but i dont see her at all yet. I hope this show doesn't get canceled id like to see the full first season at LEAST.  Anybody know the ratings?

I enjoyed the show, it wasnt what i thought at all..as long as it took the production seemed cheap & i hate how they tried to tie in that old *** footage from "promposal" but im excited for what's coming I think Taylor & Joe being thrown in the mix later is gonna spice things up. They seem more ratchet & spicier, theyre gonna twist **** up. Im also surprised at who MTV decided to make the "Face" of the show. CP didnt stand out like that to me before, i was excited for Karina narrating, more of Victoria but i dont see her at all yet. I hope this show doesn't get canceled id like to see the full first season at LEAST.  Anybody know the ratings?
abysmal. Soon to be on MTV2. 

Damn! Now im mad. lol 

Pages