Vevmo Games X: Mission Grounds

685 posts / 0 new
Last post

LOVE THIS FORMAT

LOVE THIS FORMAT

Oh ***** I love call out. 

You got till 8:20 to make the first selection ~~

I wish the 2nd round was Kanye West song names :/

Congrats on the win Ceej

This will be interesting

Everybody getting Xposed tonight

Ceeejjjj first mission god 

Thank you king 

 

Yesssss 

congrats ig

dry *** congrats 

 

 

Yesssss 

congrats ig

dry *** congrats 

dry *** resurgence. We stan Madison Montgomery tho

I'm not gonna keep y'all waiting so my pick is hardbitten.

congrats Ceej!! 

I'm not gonna keep y'all waiting so my pick is hardbitten.

fake

Congrats Ceej!!!

congrats Ceej!! 

Thanks Josh!!

Ceej

Hardbitten

HB you have until 8:18 to make your selection

 

I'm not gonna keep y'all waiting so my pick is hardbitten.

fake

I'm channeling Chanel Oberlin rn

Congrats Ceej!!!

Thanks Queen ❤️ 

no

Kloun

Kloun

king

Gamer

CONGRATS CEEJ!

daddy ceej

Ceej

Hardbitten

Kloun]

Kloun you have until 8:20 to make your selection

Ceej

Hardbitten

Kloun

Gamer

Gamer you have until 8:21 to make your selection

im not keeping up with whos not picked for yall btw hehe

is gamer even here :skull:

Slay

Ceej

Hardbitten

Kloun

Gamer

Slayvia

Slay you have until 8:23 to make your selection

Pages