VC: Retribution- The Coliseum

954 posts / 0 new
Last post
VC: Retribution- The Coliseum

[IMG]http://i66.tinypic.com/24yck5k.png[/IMG]

 

The Coliseum

This is where all the Elimination Rounds will take place on The Vevmo Challenge: Retribution. 

 

 

Completed Eliminations

1. Brick by Brick

2. Master My Mind

3. Basket Case

 

 

Navigation

Mission Grounds

House Thread

Viewer's Thread

Vote #1

I want to welcome you all to The Coliseum! This is where all the eliminations will take place this season. 

So lets begin with The Trinity: Ceej, Kloun, and SKB  voting one of the three nominees: Bubba, Formation123, and Morris into the elimination. 

So one of you start us off with the vote please! 

My vote is for Bubba, go in, get **** done, and comeback. Good luck! 

Per his request I will be voting Bubba into this elimination. Best of luck to everyone!

Okay thats 2 votes for Bubba! 

Kloun, who's your vote?

Yea I also have to go with bubba. He wants to go in and prove himself, and we have faith he’s gonna go in there and knock it out and come back to us. Good luck Bubba!

Also,

OMG it’s crazy being back in the Coliseum after all these years. It all started here for me. Such a surreal experience. I became the competitor I am today in this Coliseum, so I’m looking forward to seeing others do the same.

Hmm

Good luck!

Good luck Bubba, and thanks to the Trinity for keeping me safe!

You’re welcome 

Good luck Bubba, and thanks to the Trinity for keeping me safe!
What he said. Blum 3

You’re welcome 

Morris1721 wrote:
Good luck Bubba, and thanks to the Trinity for keeping me safe!

What he said. Blum 3

You weren't an option because you're automatically going in the elimination for not showing up to the mission...

Morris1721 wrote:
Good luck Bubba, and thanks to the Trinity for keeping me safe!

What he said. Blum 3

Uggg Lucci, you and 45 percent of the cast are already in the elim. 

Ok but did the triple crown put her in y’all? 

Feel free to give us another slider lol

Doormat being a ******* idiot again. She about to be first out... but wait she "drags" me every game

Ok but did the triple crown put her in y’all? 

no - because she was not eligible for nomination due to already being in elim. We had a very limited number of options to pick from due to the lack of people showing up. And tbh starting to look like it’s gonna be the same case for this elim ☕️

Sipsssss

Rlk2014 you are a no good bully. 

Anyone need a White Skull jersey for tonight’s elimination?

How many of us going in are getting eliminated :/

Rlk2014 you are a no good bully. 

how am I a bully?

How many of us going in are getting eliminated :/

Hopefully 11 out of 12 

Stretched and ready to go. Where’s my boy JJ at?

Anyone need a White Skull jersey for tonight’s elimination?

I be down to wear one. Good luck in the elimination WS and everyone else, as well.

*waits patiently for the elimination to start*

White Skull wrote:
Anyone need a White Skull jersey for tonight’s elimination?

I be down to wear one. Good luck in the elimination WS and everyone else, as well.*waits patiently for the elimination to start*

Best roommate ever.

deeper wrote:
How many of us going in are getting eliminated :/

Hopefully 11 out of 12 

the one survivor being me yea? Smile

deeper wrote:
How many of us going in are getting eliminated :/

Hopefully 11 out of 12 

If that’s the case, bye everyone lol

Time to fling some ******* back to their houses.

Pages