Reality Television: Generic Thread

93 posts / 0 new
Last post

I am probably one of the only 2 people on here that watch the bachelorette, but you cannot be more petty than this and then ppl say girls are pettier than guys:

https://www.instagram.com/p/BG4fT8yuSf1/

He is kissing and talking to another of the contestants exes that got dumped after he made the show.

 

LMAO. No wonder The Bachelorette doesn't work. At first I was expecting Ochocinco but I got my names mixed up

Nostalgic wrote:
202mitch wrote:So happy Trent Harmon won the final season!!!!!! Such a big surprise because La'Porsha was all everyone talked about and I won't deny that girl is AMAZING... but Trent pushed the envelope every single week and he killed it just as much as La'Porsha... he was so deserving of it. Great final seaosn!!! Truly is the end of an era :D
Trent couldn't sing all hype. but laporsha was robbed

k...

Its true. LaPorsha only lost because of a comment she had made earlier that month.

I could only imagine if they tried Battle of The Network Reality Stars again & kept it on Bravo....not only do you have the crazies from RW/The Challenge/AYTO & maybe some RR'ers who want to get back on TV, now you gotta add in Flavor of Love/Rock of Love/I Love New York/Real Chance of Love (they never got to do the first one) PLUS Bad Girls Club, the Real Housewives shows, Mob Wives, Love & Hip Hop, etc.

It would be CHAOS & some good fucking television lmaoooo

I could only imagine if they tried Battle of The Network Reality Stars again & kept it on Bravo....not only do you have the crazies from RW/The Challenge/AYTO & maybe some RR'ers who want to get back on TV, now you gotta add in Flavor of Love/Rock of Love/I Love New York/Real Chance of Love (they never got to do the first one) PLUS Bad Girls Club, the Real Housewives shows, Mob Wives, Love & Hip Hop, etc.It would be CHAOS & some good fucking television lmaoooo

Oh yeah..Can you imagine the fucked up trainwreck that would be? If they get the right people from every network it could be one of the single best pieces of RTV ever produced.

Graphik wrote:
I could only imagine if they tried Battle of The Network Reality Stars again & kept it on Bravo....not only do you have the crazies from RW/The Challenge/AYTO & maybe some RR'ers who want to get back on TV, now you gotta add in Flavor of Love/Rock of Love/I Love New York/Real Chance of Love (they never got to do the first one) PLUS Bad Girls Club, the Real Housewives shows, Mob Wives, Love & Hip Hop, etc.It would be CHAOS & some good fucking television lmaoooo

Oh yeah..Can you imagine the fucked up trainwreck that would be? If they get the right people from every network it could be one of the single best pieces of RTV ever produced.

I think they definitely need to give it another try.....just make the format less confusing (since that was the biggest problem with the first one).

There should've been one every year since Katrina but lord knows the one from the 70s was tripe.

Tami Roman/Joseline/New York and Natalie Nunn all in one house is MUST SEE TV. ❤

I can only imagine the shit show that'd happen please!

Moniece & Masika >>>>>>>>>>>>>>>>>

Both of them know they ain't SHIT for doing that poor midget & her shark-mouthed husband like that lmaoooo I don't really watch the "Check Yourself" videos but this one has been posted everywhere & I'm too done lol

 

Whenever I miss tjhe full episodes I look at the Check Yourself vids because this show is down right explicitly fake. And that chick dating A1 is pretty attractive (to a certain extent) but everytime she opens her mouth she's squealing or screaming.

And that whole set up at the open mic night was bviously staged. Like who would pay money to attend the show only to have it fucked up by VH1? The show potrays us a oversexed men too.

Whatever happened to Danger from For The Love of Ray J? Also Poprah from I Want To Work For Diddy?

Masika's actually been tolerable so far.

Midget? I know you ain't coming for Brandi like that!

Masika's actually been tolerable so far.Midget? I know you ain't coming for Brandi like that!

 

I hate Brandi's wide-mouth ass.

miley is probably the best addition to the voice in a long time

miley is probably the best addition to the voice in a long time

Both her and Alicia, I love it. Never watched before but they have brought me in and kept me watching for now..

202mitch wrote:
miley is probably the best addition to the voice in a long time
Both her and Alicia, I love it. Never watched before but they have brought me in and kept me watching for now..

WHYYYYY IS LIFE LIKE THIS? I AM LITERALLY CRYING LMAOOOOO

 

Taterthots ❤️

WHYYYYY IS LIFE LIKE THIS? I AM LITERALLY CRYING LMAOOOOO 

ohmylanta

what's wrong with gwen's voice on the voice?? sounds like shes wearing a retainer lol

anyone watching I'm A Celebrity Get Me Outta Here! Australia?? Rooting for Keira to win 

I would literally die. Simple Life was iconic. "1/2 price salty anal weiner bugers"

I would literally die. Simple Life was iconic. "1/2 price salty anal weiner bugers"

*runs across street in Sonic costumes*

"We were trying to get customers"

Vanderpump rules one of the best reality shows. Don't @ me

Anybody know what’s filming in La Jolla/Pacific Beach, California?

I was at lunch yesterday and a camera guy was filming a table of what looked like kids (teens basically). Then when I was walking along the coast, there were 2 young kids in a lookout booth thing talking while 2 guys filmed them. The one kid was talking to the other about how he loves him and wishes he was a part of his family

Anybody know what’s filming in La Jolla/Pacific Beach, California?I was at lunch yesterday and a camera guy was filming a table of what looked like kids (teens basically). Then when I was walking along the coast, there were 2 young kids in a lookout booth thing talking while 2 guys filmed them. The one kid was talking to the other about how he loves him and wishes he was a part of his family

Pretty Little Mamas is filmed in San Diego... could be related to this

Did anyone ever watch that show on Oxygen that was during the early days of BGC called Pretty Wicked? It was ten "bad behaved" girls in a competition show to see who could improve the most. I can't find any episodes online, but I remember it being wild lol. It was a guilty pleasure of me and my sister.

Pages