The Real World: Go Big Or Go Home - Dylan Moore

449 posts / 0 new
Last post

I'm afraid we won't see him on the show. I'm so over MTV and their ********.

.... 

Why y’all want him when he did nothing memorable on RW?

Why y’all want him when he did nothing memorable on RW?

So?

Butter face, wouldn’t add anything NEXT

Why y’all want him when he did nothing memorable on RW?

Why y’all want him when he did nothing memorable on RW?

I feel like he never got a fair shot. They literally moved him like 2.5 weeks before the season was done. He should have been on invasion over Theo, Dario and Anthony.

Based on stpry he sounds like an Isaac and Bronne character.

gamer73 wrote:
Why y'all want him when he did nothing memorable on RW?

I feel like he never got a fair shot. They literally moved him like 2.5 weeks before the season was done. He should have been on invasion over Theo, Dario and Anthony.Based on stpry he spunds like an Isaac and Bronne character.

Exaxtly Dylan should of been an OG cast memeber never understood why they even brought him in towards the end. He should of been on Invasion over Dario, Anthony or even Bruno. I would still like to see him he'd be a good fit for the challenge but we stuck with golden *******

gamer73 wrote:
Why y'all want him when he did nothing memorable on RW?

So?

or you could answer the simple ******* question instead of responding like a toddler. 

gamer73 wrote:
Why y’all want him when he did nothing memorable on RW?

I feel like he never got a fair shot. They literally moved him like 2.5 weeks before the season was done. He should have been on invasion over Theo, Dario and Anthony.Based on stpry he spunds like an Isaac and Bronne character.

thank u PR

richjoe92 wrote:
gamer73 wrote:Why y'all want him when he did nothing memorable on RW?
So?

or you could answer the simple ******* question instead of responding like a toddler. 

That was my response. Why does the lack of memorable moments on RW matter? Irrelevancy on a season is irrelevant on The challenge.

Relevancy on the original season doesn't matter, and wasn't the case with him to begin with, but the personality he did show wasn't interesting

Im lowkey into his looks tho. I just dont see the point in him.

Give me him over Dione tbh.

But Dean is still my vote for a male representative from GBGH.

And with Dylan and or Dione, in the challenge, it might give Kailah some more story than hating Cara and being salty over Cory burning her. So i'm pro either.

Anyways

Flop.

Nah. He can't flop if he aint on.

Nah. He can't flop if he aint on.

He was a flop on Real World.

DADDY!

I love how his thread has been randomly poppin the last few days lmaoooooo

But yeah get this man on The Challenge & stop ************. Do SOMETHING right for once MTV/BMP.

As well as Bad Blood this season was really bad. The theme and concept was on point but the fact no one left kinda made it boring. Only some of the roommates should be brought on a challenge such as Dione, Dylan, CeeJai and Jenna. Sabrina, Ammo, Dean and Kailah were all boring and should stay far away from the challenge. But Kailah is a good addition to the show although I personally don’t like her. Ammo was a decent competitor definitely surprised me but he was still boring. Bring on the true GBOGH LEGENDS DYLAN, CEEJAI, JENNA & DIONE 

richjoe92 wrote:
Nah. He can't flop if he aint on.

He was a flop on Real World.

Dylan could get it tbh. His body and **** are bomb af. Judge me all you want! I have no shame. Kiss 2

Dylan could get it tbh. His body and **** are bomb af. Judge me all you want! I have no shame. Kiss 2
how you know what his **** like ? .......

AlwaysAMess wrote:
Dylan could get it tbh. His body and **** are bomb af. Judge me all you want! I have no shame. Kiss 2

how you know what his **** like ? .......

Around the time Invasion was being filmed his nudes were posted in the spoilers thread lmao.

MalikOnFleek wrote:
AlwaysAMess wrote:Dylan could get it tbh. His body and **** are bomb af. Judge me all you want! I have no shame. Kiss 2
how you know what his **** like ? .......

Around the time Invasion was being filmed his nudes were posted in the spoilers thread lmao.

I feel like I remember this now

richjoe92 wrote:
Nah. He can't flop if he aint on.

He was a flop on Real World.

Fair enough.

I don't like Dylan. I found him extremely annoying and crusty hence the nickname Lizard. HOWEVER, I feel super bad that he keeps getting passed up when he's ready to go. I dont understand why they wouldn't give him a chance after locking him in a hotel room for 2 weeks where he almost  got shot in Thailand lmao.

No doubt he could bring competition and he's super cringe so I sense drama would come too.

Pages