Favorite Of Love Moments

997 posts / 0 new
Last post

Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 

And another thing The Challenge needs to learn from VH1 is showing epic trailers. ILM2 premiered in February 2009 and they aired this trailer back in December 2008 and had a ton of crazy promos (yeah, I'm crazy for remembering this lol) 

Graphik wrote:
I still think FTLORJ season 1's girls were the best looking group out of the whole "of Love" universe.

Agree with this. I actually remember one of the VH1 blogs posted something like this lol Cocktail, Danger, Chardonnay, Cashmere and Feisty were all gorgeous.

Those girls plus Caviar (who's now a **** star lmaooo), Stacks, & Naturalle (who he let go WAY too early smh). Just an all-around gorgeous group in general.

Then you get to season 2 & it's like WTF?

Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 

Compared to the first two it definitely is lmaoooo but out of all the shows that came after it, I think it holds its own. To me, the only pretty ones were Myammee, St. Lewis (who he eliminated b/c he couldn't remember her name lmao) & Black. At least out of all the girls I remember lmao

justintime wrote:
Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 

Compared to the first two it definitely is lmaoooo but out of all the shows that came after it, I think it holds its own. To me, the only pretty ones were Myammee, St. Lewis (who he eliminated b/c he couldn't remember her name lmao) & Black. At least out of all the girls I remember lmao

Flav was a dumb *** for that. How are you gonna eliminate her but keep Thing 1 and Thing 2 who he kept hyping up as the "hot twins" but sorry.....they weren't cute at all lmaooooo I died when Seezinz called them ugly when they argued with her lol

Graphik wrote:
justintime wrote:Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 
Compared to the first two it definitely is lmaoooo but out of all the shows that came after it, I think it holds its own. To me, the only pretty ones were Myammee, St. Lewis (who he eliminated b/c he couldn't remember her name lmao) & Black. At least out of all the girls I remember lmao

Flav was a dumb *** for that. How are you gonna eliminate her but keep Thing 1 and Thing 2 who he kept hyping up as the "hot twins" but sorry.....they weren't cute at all lmaooooo I died when Seezinz called them ugly when they argued with her lol

Wasn't **** hot about Thing 1 & 2 lmaoooooo Thing 1 looked slightly better (Thing 2 was one of THE most tragic looking people out of any of the shows) but both were <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Seezinz looked good too IMO but moreso after the show lol. She wasn't scared of NONE of them girls lmaooo Sinceer just wanted to make a name for herself. 

Sinceer was supposedly asked for ILM2, I think 4; she accepted them but then changed her mind & dropped out before filming both times.

justintime wrote:
Graphik wrote:
justintime wrote:Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 
Compared to the first two it definitely is lmaoooo but out of all the shows that came after it, I think it holds its own. To me, the only pretty ones were Myammee, St. Lewis (who he eliminated b/c he couldn't remember her name lmao) & Black. At least out of all the girls I remember lmao
Flav was a dumb *** for that. How are you gonna eliminate her but keep Thing 1 and Thing 2 who he kept hyping up as the "hot twins" but sorry.....they weren't cute at all lmaooooo I died when Seezinz called them ugly when they argued with her lol

Wasn't **** hot about Thing 1 & 2 lmaoooooo Thing 1 looked slightly better (Thing 2 was one of THE most tragic looking people out of any of the shows) but both were <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Seezinz looked good too IMO but moreso after the show lol. She wasn't scared of NONE of them girls lmaooo Sinceer just wanted to make a name for herself. Sinceer was supposedly asked for ILM2, I think 4; she accepted them but then changed her mind & dropped out before filming both times.

I'm dying cause I can't even tell them apart at all lol like who is who here lmaoooo their hair kind of reminds me of LaToya's from Free ************ they were really jealous of Seezinz and stayed hating on her. And Sinceer should've been on smh she could have had Ice's spot. Ice was cool but she was the most irrelevant one out of the likable underdog group on ILM2 lol 

It's just tragic that Lacey wasn't on the first two seasons of I Love Money. 

Graphik wrote:
justintime wrote:
Graphik wrote:
justintime wrote:Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 
Compared to the first two it definitely is lmaoooo but out of all the shows that came after it, I think it holds its own. To me, the only pretty ones were Myammee, St. Lewis (who he eliminated b/c he couldn't remember her name lmao) & Black. At least out of all the girls I remember lmao
Flav was a dumb *** for that. How are you gonna eliminate her but keep Thing 1 and Thing 2 who he kept hyping up as the "hot twins" but sorry.....they weren't cute at all lmaooooo I died when Seezinz called them ugly when they argued with her lol
Wasn't **** hot about Thing 1 & 2 lmaoooooo Thing 1 looked slightly better (Thing 2 was one of THE most tragic looking people out of any of the shows) but both were <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Seezinz looked good too IMO but moreso after the show lol. She wasn't scared of NONE of them girls lmaooo Sinceer just wanted to make a name for herself. Sinceer was supposedly asked for ILM2, I think 4; she accepted them but then changed her mind & dropped out before filming both times.
I'm dying cause I can't even tell them apart at all lol like who is who here lmaoooo their hair kind of reminds me of LaToya's from Free ************ they were really jealous of Seezinz and stayed hating on her. And Sinceer should've been on smh she could have had Ice's spot. Ice was cool but she was the most irrelevant one out of the likable underdog group on ILM2 lol 

Thing 1 is the first one lol both looked like two 45-year old ratchet twin aunties who still go to the club every weekend & smoke Black n' Milds all day <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ice was actually her replacement lmaoooo I don't know why Seezinz wasn't on one but Shy (the one who's breath stank so bad she had to wear a mint necklace lmaooooooooo) was embarrassed by her portrayal & never wanted to work with VH1 again.

Also Megan, the TRUE Barbie beast!

She really was though. Jenna who???? I've been binge watching the last few eps of ILM and forgot that Megan received second place TWICE in the stripper pole challenge and the "Ya Booze, Ya Lose" challenge (outperforming Whiteboy and Real both times) where they had to complete an obstacle course while being dizzy.

Hoopz was a G for winning first place in those challenges back to back. I realized that she also would have won the balancing beam challenge before the finals if she did not forget to walk back and forth lol she really was overall a way better performer than Whiteboy (she beat him and everyone else in the very first challenge too) and deserved that final challenge win. It's cool how both Hoopz and Whiteboy won the first challenge and ended up being the final two at the end. It's fun looking back on this while being stoned *****

Another thing that was great about the show was that the challenges were based on the moments from the "Of Love" shows. I'm dead at how they actually had a Krazy doll and had to throw it over the balancing beam based on the time Buckeey almost pushed Krazy over the balcony on FOL2 lmaoooo this show was so ******* creative. 

justintime wrote:
Graphik wrote:
justintime wrote:
Graphik wrote:
justintime wrote:Flavor of Love 3 was a tragic season tbh. They were barely any pretty girls in that group IMO lmaoooo that season as a whole is completely forgettable compared to the first two. The Seezinz vs. Sinceer rivalry was epic though. 
Compared to the first two it definitely is lmaoooo but out of all the shows that came after it, I think it holds its own. To me, the only pretty ones were Myammee, St. Lewis (who he eliminated b/c he couldn't remember her name lmao) & Black. At least out of all the girls I remember lmao
Flav was a dumb *** for that. How are you gonna eliminate her but keep Thing 1 and Thing 2 who he kept hyping up as the "hot twins" but sorry.....they weren't cute at all lmaooooo I died when Seezinz called them ugly when they argued with her lol
Wasn't **** hot about Thing 1 & 2 lmaoooooo Thing 1 looked slightly better (Thing 2 was one of THE most tragic looking people out of any of the shows) but both were <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Seezinz looked good too IMO but moreso after the show lol. She wasn't scared of NONE of them girls lmaooo Sinceer just wanted to make a name for herself. Sinceer was supposedly asked for ILM2, I think 4; she accepted them but then changed her mind & dropped out before filming both times.
I'm dying cause I can't even tell them apart at all lol like who is who here lmaoooo their hair kind of reminds me of LaToya's from Free ************ they were really jealous of Seezinz and stayed hating on her. And Sinceer should've been on smh she could have had Ice's spot. Ice was cool but she was the most irrelevant one out of the likable underdog group on ILM2 lol 

Thing 1 is the first one lol both looked like two 45-year old ratchet twin aunties who still go to the club every weekend & smoke Black n' Milds all day <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<Ice was actually her replacement lmaoooo I don't know why Seezinz wasn't on one but Shy (the one who's breath stank so bad she had to wear a mint necklace lmaooooooooo) was embarrassed by her portrayal & never wanted to work with VH1 again.

Omg Shy was ******* iconic. I really wanted her to do ILM, she was funny af at that comedy show challenge where she roasted everyone. I remember her and Myammee got into it though lol they really didn't **** with each other. I still wonder til this day who was that thug who threatened to burn Flav's house and said Myammee owed him a thousand dollars or some **** lmaooo

rwportland2 wrote:
Also Megan, the TRUE Barbie beast!

She really was though. Jenna who???? I've been binge watching the last few eps of ILM and forgot that Megan received second place TWICE in the stripper pole challenge and the "Ya Booze, Ya Lose" challenge (outperforming Whiteboy and Real both times) where they had to complete an obstacle course while being dizzy.Hoopz was a G for winning first place in those challenges back to back. I realized that she also would have won the balancing beam challenge before the finals if she did not forget to walk back and forth lol she really was overall a way better performer than Whiteboy (she beat him and everyone else in the very first challenge too) and deserved that final challenge win. It's cool how both Hoopz and Whiteboy won the first challenge and ended up being the final two at the end. It's fun looking back on this while being stoned ************ thing that was great about the show was that the challenges were based on the moments from the "Of Love" shows. I'm dead at how they actually had a Krazy doll and had to throw it over the balancing beam based on the time Buckeey almost pushed Krazy over the balcony on FOL2 lmaoooo this show was so ******* creative. 

I've actually been watching them stoned too lmaoo. The editing of some parts makes it even more hilarious. But yeah the challenges in these shows were very creative. I enjoyed the silly ones as much as the more challenging ones. 

I didn't really watch the "Of Love" shows but I Love Money and Charm School was MY ******

Cocktail was the one from Bad Girls Club, right? Beautiful girl, boring as **** tho.

Season 4 of I Love Money had the best looking women. Mindy, Feisty, Brittanya, Cornfed, Hot Wings, Sassy all very attractive imo.

Cocktail was the one from Bad Girls Club, right? Beautiful girl, boring as **** tho.

Yeah that's her. 

Megan made I Love Money what it was.  She played BOTH teams.  ICONINC. 

Meghan was a damn good character but I was never too crazy about her. I alway liked Brandi C more honestly.

I always viewed Brandi C as a sidekick but she had some incredible moments on rock of love charm school

Megan & Hoopz literally running the entire game >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

The mental/political Queen & the physical Queen

STILL mad that Megan got screwed over by that stupid jury voting thing. Not her fault that she was able to manipulate and outsmart all of them. 

STILL mad that Megan got screwed over by that stupid jury voting thing. Not her fault that she was able to manipulate and outsmart all of them. 

i agree. They should have done a 3 person final like ILM 2. 

Queen Goddess Hoopz would be perfect on The Challenge! She would destroy Cara Maria or Camila in a physical elimination 

Queen Goddess Hoopz would be perfect on The Challenge! She would destroy Cara Maria or Camila in a physical elimination 

Hoopz was cool but the real star was Goldie and we all know it<333

Also Megan, the TRUE Barbie beast!

This!!

Oh ok nvm Hoopz definetly winning in the looks department but entertainment wise Goldie still wins!

Another iconic fight hahah I HATED that Pumkin's weak punk *** was acting all big and bad in this clip. Where was this attitude when New York, Buckeey and Bootz came at her? She would've been on mute if any of those girls were in the house. "Does she not know who I am?" ummmm bye *****, New York had your scary *** running off the stage twice at the reunion like you were on Jerry Springer lmaoooo

Megan cutting her interview short to go save her friend. Lmaooooo. <333.

TRUE ride or die.

Omg Megan prolly one of the realest ******* from reality ever sprinting away from her confessional to help her friend. I love how Toastee tried to talk tough in her confessional and then cut to Megan pushing her on the ground and Toastee starts bawling like a 2yr old.

I hate you. I just saw this lol. Great minds think alike.

Omg Megan RAN for Brandi ********. Get me a friend like that please

Pages