The Challenge: What The Cast Is Saying On Social Media

42403 posts / 0 new
Last post

Nany also defended Camila and said the n word is nonsense and she shouldn’t entertain us that call her on it. 

 

Just saying. 

I think if she said something like this..it will be everywhere. That live will be on Twitter, on Instagram, every tea page will post it.

 

 

 

Y'all would belive the world was ending tomorrow if someone made a comment and posted it on here

Lol so sad

Girl she considers her family and they practically bumping ******* that's all we need to know. **** a live lmaoo

This should speak volumes to Leroy that his closest friends never gave a single **** what she did to him lmao. That's not just some **** you apologize for she's had multiple offenses and none of them care about him enough looooool

Girl she considers her family and they practically bumping ******* that's all we need to know. **** a live lmaoo

And apparently was letting that trash claim that she never said anything racist to Leroy.

This should speak volumes to Leroy that his closest friends never gave a single **** what she did to him lmao. That's not just some **** you apologize for she's had multiple offenses and none of them care about him enough looooool

Welp. I'm unstanning Nany.

Nany also defended Camila and said the n word is nonsense and she shouldn’t entertain us that call her on it. 

Just saying. 

Where is the video recording? No way if Nany did said that you edwin or cara maria fans wouldnt have posted every where already.

This sounds as real as someone saying jemmye said something on a live 2 weeks ago that later was proven that she never said.

I actually was in this live I wasn’t in the other one so I know for a fact Nany didn’t defend Camila saying no damn N word

Only thing she can be dragged for is being friends with Camila and even then that’s her choice. People don’t have to like it and she clearly doesn’t care so there’s that

Only the truly deranged and lowest denominator can just ignore racism to be best friends with somebody. Like that says more about y'all than anything lmaooo

No one cares what she said in the live, she could have been mute a ***** doesn't care 

Leroy is a clown he probably don’t care 

Cara’s been posting every day counting down the days till Paulie comes home and their house is officially a home. Paulie just posted this  lol so messy 

Are they fighting or something zzzzz

Lol she says all the time it is her house that she bought. Now she says it is theirs.  He was in Nasville this past weekend. His ex Danielle lives in Nashville.

This has to be the most boring recent season social media drama wise....

This has to be the most boring recent season social media drama wise....

The UK people are barely on socials.. and the messy US people (Angela, Jozea, TYB, LLs, etc.. ) weren't cast.

This has to be the most boring recent season social media drama wise....

The UK people are barely on socials.. and the messy US people (Angela, Jozea, TYB, LLs, etc.. ) weren't cast.

Paulie tries to be messy but Bananas and Laurel ignored him lmao

 

This has to be the most boring recent season social media drama wise....

The UK people are barely on socials.. and the messy US people (Angela, Jozea, TYB, LLs, etc.. ) weren't cast.

Paulie tries to be messy but Bananas and Laurel ignored him lmao

Paulie is hard to take seriously on twitter because he seems to diss himself with every other tweet and on IG he mostly posts stupid quotes.And its really tragic if the most drama from the girls side comes form Jem (who isn't even on the season) over a cheap top

Even the Ninja vs. Laurel elimination "drama" was stale

A majority of the female drama has revolved around Laurel and she doesn't seem to care that much to get involved in fights on social media. Nany and Cara have a little beef going on but Nany isn't on social media like that either. Who else would get into it online? A majority of this cast doesn't usuallly get into it on socials. 

 

This has to be the most boring recent season social media drama wise....

The UK people are barely on socials.. and the messy US people (Angela, Jozea, TYB, LLs, etc.. ) weren't cast.

Paulie tries to be messy but Bananas and Laurel ignored him lmao

Paulie is hard to take seriously on twitter because he seems to diss himself with every other tweet and on IG he mostly posts stupid quotes.And its really tragic if the most drama from the girls side comes form Jem (who isn't even on the season) over a cheap top

Even the Ninja vs. Laurel elimination "drama" was stale

Well don't forget about Theo vs Esther, Big T, Sean drama... that was funny lol

 

This has to be the most boring recent season social media drama wise....

The UK people are barely on socials.. and the messy US people (Angela, Jozea, TYB, LLs, etc.. ) weren't cast.

Paulie tries to be messy but Bananas and Laurel ignored him lmao

Paulie is hard to take seriously on twitter because he seems to diss himself with every other tweet and on IG he mostly posts stupid quotes.And its really tragic if the most drama from the girls side comes form Jem (who isn't even on the season) over a cheap top

Even the Ninja vs. Laurel elimination "drama" was stale

Well don't forget about Theo vs Esther, Big T, Sean drama... that was funny lol

Sure, that wasn't bad. Would have been better if Georgia had been around for it though

Edwin still comes on here? Lmao

Laurel has bigger things to worry about she’s not about to entertain the trash that is Cara/Paulie/Ninja/Dee/Skam/Idris

Laurel has bigger things to worry about she's not about to entertain the trash that is Cara/Paulie/Ninja/Dee/Skam/Idris

She learned her lesson when The Queen roasted her *** up & down Twitter >>>>>>>>>>>>>>>>>>>

If anything that just showed who was bothered. Laurel doesn't acknowledge these girls she's too busy living her life  ALOT of these girls need to be taking notes how to separate game from personal

Not to mention Kam has been getting roasted and toasted right along with Laurel

See when you try to make a point and it backfires Smile

If anything that just showed who was bothered. Laurel doesn't acknowledge these girls she's too busy living her life  ALOT of these girls need to be taking notes how to separate game from personal

But she took her "precious" time to attempt to come at The Queen in the first place and quickly learned she wasn't the one. Lol Nia couldn't help she intimidated Laurel by existing just like Kam did.

Does she really separate the two?  She's going to be chasing Nicole on TV soon.... point backfired where? Lol

If anything that just showed who was bothered. Laurel doesn't acknowledge these girls she's too busy living her life  ALOT of these girls need to be taking notes how to separate game from personal

Yet Laurel was the one that unfollowed Kam first. Soooooo wouldn’t that mean she doesn’t separate the two from each other? Wouldn’t that also mean she was still bothered with Kam? :)

 

If anything that just showed who was bothered. Laurel doesn't acknowledge these girls she's too busy living her life  ALOT of these girls need to be taking notes how to separate game from personal

Yet Laurel was the one that unfollowed Kam first. Soooooo wouldn't that mean she doesn't separate the two from each other? Wouldn't that also mean she was still bothered with Kam? :)

And Queen Kam didn't give a ****. Lol

.​​​​​​

Pages