The Challenge: War of the Worlds - Theo Campbell

202 posts / 0 new
Last post

I love how tall he is and his body 

Girl, YES. Love him 

Seriously he is soooo hot and funny and his long legs....mmm mmm mmm! Love his sense of humor like sandpaper.

Fine *** was slinging that rope against a Challenge Winner* tonight. King ****

I hate that he is attached to Cara. It’s my favorite and least favorite, I’m so conflicted.

I hate that he is attached to Cara. It’s my favorite and least favorite, I’m so conflicted.

Welcome to my world last season with Backpack and Tony.

I hate that he is attached to Cara. It’s my favorite and least favorite, I’m so conflicted.

You can root for only him as I'm doing for Zahida

This man will be a champion and will dust Bananas and co moving forward, trust. 

Kajun wrote:

I hate that he is attached to Cara. It’s my favorite and least favorite, I’m so conflicted.

Welcome to my world last season with Zach and Amanda.

This man will be a champion and will dust Bananas and co moving forward, trust. 

Just a reminder that this king is smart, athletic, and funny. Everything i’ve been waiting for <3

Just a reminder that this king is smart, athletic, and funny. Everything i’ve been waiting for <3

and FINE. Don’t forget the FINE 

New Legend coming back bigger, stronger & faster per his words >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

the.trillest wrote:

Just a reminder that this king is smart, athletic, and funny. Everything i’ve been waiting for <3

and FINE. Don’t forget the FINE 

I thought hmm is he hot or just tall but nah this man is FINE. Mans is straight up my type LOL

the.trillest wrote:

Just a reminder that this king is smart, athletic, and funny. Everything i’ve been waiting for <3

and FINE. Don’t forget the FINE 

Fine as hell, I don’t even know how I forgot to add that.

❤️❤️❤️❤️

He can definitively replace Leroy and Derrick H lame *** anyday !!! 

A legend, did y'all see him in the challenge? Whew I don't even care if he's with Cara he's a straight up BEAST. He ran through the mud like it was nothing and people couldn't even take one stride Lol

Such a daddy.

Noticed we bumped a king today ❤️

This man will be a champion and will dust Bananas and co moving forward, trust. 

its a shame hes partnered up with that

its a shame hes partnered up with that

Daddy DAF wrote:

its a shame hes partnered up with that

its a shame hes partnered up with that

its a shame hes partnered up with that

its a shame hes partnered up with that

its a shame hes partnered up with that

So he was part of the guys who tied Amanda huh. Cancelled.

So he was part of the guys who tied Amanda huh. Cancelled.

Oh yikesssss and Kyle was involved too which surprised me. They They both apologized to Amanda though which I can respect, but Bananas triffling *** of course didn't. 

I haven’t heard the story but I’m assuming they did it in a playful your the annoying sister we torture kinda way but with the amount of women that have experienced rape and sexual abuse you can’t play like that...it can really trigger something.

I haven’t heard the story but I’m assuming they did it in a playful your the annoying sister we torture kinda way but with the amount of women that have experienced rape and sexual abuse you can’t play like that...it can really trigger something.

You need to listen to the story because.....yikes.

Pages