The Challenge: War of The Worlds- Reunion (SPOILERS)

962 posts / 0 new
Last post

So let me get this straight..Backpack had an agreement with Zach for him to lose only for Backpack to end up losing to him?

LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

So clearly that whole drama was fake as ****. That's when you KNOW he's not **** now: He has to have ************* agree to lay down for him now. But I mean that was kinda the case back in the day so what's really new?

Zach deserved it for being fake. Next

Leroy for the PEOPLE 

Gucci Mane wrote:

So how many other people John's agent be contacting in order to make sure he gets far? 

Couldn't be me. Anyone who would agree to that is a ******* idiot. So you'll collect an apperance fee while this washed up, should've been retired pos collects the fee AND go home with the prize money? Bye.

Exactly lol. I ain't lying down for NOBODY. You wanna win then ******* WIN. I mean you won 6 of these. That should be no problem for your sorry *** right?

JOHNS AGENT IS THE ONE THAT NELSON WAS DOING THE IG STORIES ABOUT HIM GETTING CLOSE TO HIM BECAYSE HE WANTS SOMETHING. HE ALSO MANAGES ANGELA AND HAS BEEN LEAKING STORIES ABOUT NELSON. WOW EVERYTHING IS MAKING SENSE 

It would be so much smarter to just bow out gracefully & retire.....snakey ********* that is how you know he don't have anything else going on :))))That "First Look" gig clearly not reliable either but we found that out when PR revealed how many hosts that show has had. PA-THE-TIC.

Leroy for the PEOPLE 

certainly not his  people that’s for damn sure 

Just update the first post with Iloverw info

JOHNS AGENT IS THE ONE THAT NELSON WAS DOING THE IG STORIES ABOUT HIM GETTING CLOSE TO HIM BECAYSE HE WANTS SOMETHING. HE ALSO MANAGES ANGELA AND HAS BEEN LEAKING STORIES ABOUT NELSON. WOW EVERYTHING IS MAKING SENSE 

I deadass saw someone in that Challenge Pages comments calling them out for it too

Is that not the most embarrassing thing ever having your agent strike deals because you’re a hack? I can’t

Dreamdoll wrote:

Gucci Mane wrote:So how many other people John's agent be contacting in order to make sure he gets far? 

Omg, you think this been going on in the past?

I 100% do, I wouldn't doubt if he agreed to pay people off. [/qu

This has most definitely happened before. MTV gives this dude so much power. Smh

aladmaho wrote:

Leroy for the PEOPLE 

certainly not his  people that’s for damn sure 

Is that not the most embarrassing thing ever having your agent strike deals because you’re a hack? I can’t

I’m disappointed in Leroy because I just vouched for him and now he’s going against everything I was sticking up for him for...

Paulie >>>>>>>>>>>>>>>>

 

She stays so unbothered she won't even try and shout back. She really should have just ****** Theo on Leroy's bed to send him into a panic . Grown *** man shouting at / over a 24 year old woman 

ILoveRW wrote:

Leroy shouted at kam for about a hour, was sooooo bored.and then another hour of leroy shouting at Zach for not giving up in the elimination with bananas when Zach has agreed with Bananas AGENT preseason for him to go in, collected the pay check and be a lay up for bananas. Pauly was quite funny and said that bananas is pathetic and cannot win elimination so he has to agree to fake a win. Zach admitted that was the agreement .

Queen Kam better have shouted the **** back......the hell?That's what I be talking about, she be too unbothered sometimes smh ain't nothing wrong with coming out of character / roasting a mf'er down every now & then.

Leroy's time is up. I like him personally but hes nothing more than Banana's lapdog and isnt even a good competitor 

I mean, we been knew that John ain't ****. He had a deal with Mark, he had a deal with Adam. He was handed Rivals 3. The dude has been exposed but now it's ALL coming out. The sexual assault, the Amanda assault, paying people to win. Just one big ******* embarrassment of a human being. 

Leroy is embarrassing. Like really embarrassing. I'm so sad that this is who he's turned into after all the potential he had after RW.

Lowkey tip my hat to Zach for dragging Cara this season and for turning on Bananas. Still a **** human but I like that he doesn't really give a **** sometimes. 

I’ve said this before Johnny Bananas is Satan walking among us.

Dang he's getting exposed. Bet they wont show it.

So Leroy really had more energy for Kam that he did with Camila ? Whewwwww this tap dancing idiot 

 She stays so unbothered she won't even try and shout back. She really should have just ****** Theo on Leroy's bed to send him into a panic . Grown *** man shouting at / over a 24 year old woman 
Graphik wrote:

ILoveRW wrote:Leroy shouted at kam for about a hour, was sooooo bored.and then another hour of leroy shouting at Zach for not giving up in the elimination with bananas when Zach has agreed with Bananas AGENT preseason for him to go in, collected the pay check and be a lay up for bananas. Pauly was quite funny and said that bananas is pathetic and cannot win elimination so he has to agree to fake a win. Zach admitted that was the agreement .

Queen Kam better have shouted the **** back......the hell?That's what I be talking about, she be too unbothered sometimes smh ain't nothing wrong with coming out of character / roasting a mf'er down every now & then.

Let’s not act like Kam is just so unbothered. Let’s state facts, even if she did want to shout back it would do nothing. She’s not a good arguer which isn’t a bad thing because that means she’s more than likely about that action. 

Leroy is embarrassing. Like really embarrassing. I'm so sad that this is who he's turned into after all the potential he had after RW.Lowkey tip my hat to Zach for dragging Cara this season and for turning on Bananas. Still a **** human but I like that he doesn't really give a **** sometimes. 

Leroy is a CLOWN always busting his *** for Satan like it's a paying job 

IL_ wrote:

 She stays so unbothered she won't even try and shout back. She really should have just ****** Theo on Leroy's bed to send him into a panic . Grown *** man shouting at / over a 24 year old woman 

Graphik wrote:
ILoveRW wrote:Leroy shouted at kam for about a hour, was sooooo bored.and then another hour of leroy shouting at Zach for not giving up in the elimination with bananas when Zach has agreed with Bananas AGENT preseason for him to go in, collected the pay check and be a lay up for bananas. Pauly was quite funny and said that bananas is pathetic and cannot win elimination so he has to agree to fake a win. Zach admitted that was the agreement .

Queen Kam better have shouted the **** back......the hell?That's what I be talking about, she be too unbothered sometimes smh ain't nothing wrong with coming out of character / roasting a mf'er down every now & then.

Let’s not act like Kam is just so unbothered. Let’s state facts, even if she did want to shout back it would do nothing. She’s not a good arguer which isn’t a bad thing because that means she’s more than likely about that action. 

i was going to say that because she wouldn’t even take Leroy serious tbh. Which I don’t blame her at all. 

 
 
IL_ wrote:

 She stays so unbothered she won't even try and shout back. She really should have just ****** Theo on Leroy's bed to send him into a panic . Grown *** man shouting at / over a 24 year old woman 

Graphik wrote:
ILoveRW wrote:Leroy shouted at kam for about a hour, was sooooo bored.and then another hour of leroy shouting at Zach for not giving up in the elimination with bananas when Zach has agreed with Bananas AGENT preseason for him to go in, collected the pay check and be a lay up for bananas. Pauly was quite funny and said that bananas is pathetic and cannot win elimination so he has to agree to fake a win. Zach admitted that was the agreement .

Queen Kam better have shouted the **** back......the hell?That's what I be talking about, she be too unbothered sometimes smh ain't nothing wrong with coming out of character / roasting a mf'er down every now & then.

Let’s not act like Kam is just so unbothered. Let’s state facts, even if she did want to shout back it would do nothing. She’s not a good arguer which isn’t a bad thing because that means she’s more than likely about that action. 

 

 

Wait more energy needs to be directed at John having an AGENT contact castmembers lmao tf?

Pages