The Challenge: War of the Worlds - Leroy Garrett

48 posts / 0 new
Last post

Leroy is just a waste. He provides no drama, he's a bananas sidekick, he still can't swim like come on you've been on 9 seasons take a damn class. 

Always a waste of a spot. 10 seasons and he’s never done anything memorable.

1.  Since he has acknowledged he's not there to win he shouldn't be invited back

2.  Calling Amanda a lapdog is fine as well.  She doesn't understand how to play the game though neither does Zacb or most of these people

They're still wasting a spot on this loser?  Smh...

Foofalina wrote:
Kajun wrote:
Dreamdoll wrote:Just what we need, Bananas lapdog. Wonder if we're gonna see him have another "how dare you call me out" moment for elimination time. He got a nice body though
How is he his lapdog? This arguement is soo stupid. They are friends, OBVIOUSLY he is going to be loyal to his real life friend. Plus it’s smart because if they try to break them up Leroy is more likely to win in an elimination. And it’s not like he is fighting Johnny’s battles. I think it’s lowkey racist calling him Johnny’s lapdog tbh.
Amanda doesn't get the lapdog hate, and she blew her chance at winning twice for the same person.

Now that’s what I call Tea 

Honestly to me it's not even about him aligning with Backpack . It's just that he does NOTHING else but that while on the show. But I guess that's appropriate since he's just there for the money...Which I mean it's fine honestly but ****...If you're not going to play the game at least be ENTERTAINING. Do something other than crack maybe a joke or two. That's all I ask.

They're still wasting a spot on this loser?  Smh...

Leroy made himself useful and gave Kam a love triangle storyline.

IMAGE(https://i.imgur.com/3iDBF9o.png)

Leroy made himself useful and gave Kam a love triangle storyline.[img]https://i.imgur.com/3iDBF9o.png[/img]
kinda stan for it not gonna lie 

Honestly to me it's not even about him aligning with Backpack . It's just that he does NOTHING else but that while on the show. But I guess that's appropriate since he's just there for the money...Which I mean it's fine honestly but ****...If you're not going to play the game at least be ENTERTAINING. Do something other than crack maybe a joke or two. That's all I ask.

At this point, Joss should permanently take his spot. At least, he wants to win and he’s nice to look at (❤️),  besides being non-entertaining. 

Debut Album wrote:
Honestly to me it's not even about him aligning with Backpack . It's just that he does NOTHING else but that while on the show. But I guess that's appropriate since he's just there for the money...Which I mean it's fine honestly but ****...If you're not going to play the game at least be ENTERTAINING. Do something other than crack maybe a joke or two. That's all I ask.

At this point, Joss should permanently take his spot. At least, he wants to win and he’s nice to look at (❤️),  besides being non-entertaining. 

WittyWrath wrote:
Leroy made himself useful and gave Kam a love triangle storyline.[img]https://i.imgur.com/3iDBF9o.png[/img]

kinda stan for it not gonna lie 

The flop that dragged Lengend Shaleen back.

Coolest cat on the Challenge by a country mile

Joss sucks. Amanda and him are the perfect couple. moron pretty boy and ugly witch

King kicked Chase's *** in that opening challenge Smile

King kicked Chase's *** in that opening challenge Smile

Pages