The Challenge: War of The Worlds - It's Complicated

291 posts / 0 new
Last post

idk why people acting like cara would beat mattie at this lmao

Because this is something where strength helps a lot. If this was a hall brawl type mattie would win but this is more even. Cara is crazy strong, it could go either way. 

lbr wrote:
TuesDaze wrote:Yeah Kyle did that no denying that, this is the most rootable for he’s been his whole Challenge career
It's it that much of an accomplishment when JP only went after CT? One-on-one with two hands, CT beats both those guys. 

I don’t actually care. Like fewer things in this show I care LESS about than CT “smashing heads rhetoric”. He lost. Maybe if he wasn’t acting like a 5 year old JP wouldn’t have went in trying to prove a point. He went home crying like a child 

I don't either - CT is one of my least favorite guys on these shows and always has been since he was mean to Leah way back when. I was willing to tolerate him because he was likely a lowkey ally to Wes, no matter what he said. 

Just also don't think Kyle did all that much to write home about. I wish both CT and Kyle could have gone home and we were left with just Mattie and Natalie (who is annoying too but lesser of two-evils with Julia). 

Worst possible out come is right.  CT should have ripped both of their arm off & chewed them up.  Now we're stuck with  this ********* kyle & his sickening love triangle for at least another week.

Lol I already see casuals crying about how CT was ganged up on.
The Bananas stans who said they quit last week came back to watch CT go home.

Cochroach wrote:
idk why people acting like cara would beat mattie at this lmao

Because this is something where strength helps a lot. If this was a hall brawl type mattie would win but this is more even. Cara is crazy strong, it could go either way. 

Yeah Cara is overrated at being this challenge beast but the wrestle type of challenges are the only ones I think she could beat some of the bigger girls.

Mattie would walk her in Hall Brawl though. Damn, now I really want this to happen. 

Props to JP for calling out CT. Not sure why he was such a baby about it. And yeah Kyle only picked Natalie because they are the weaker team not because he cares for Cara. 

Also I truly don't understand Hunter and Amanda's relationship lol one minute she's fighting for him and the next she's fighting him. Was confused on Hunter voting for Amanda and Nany voting for CT seemed pretty random. 

Cara beat a rusty aneesa at this and now yall swear shes a goliath. Mattie would fling her in X-Battle, no way around it

Cara beat a rusty aneesa at this and now yall swear shes a goliath. Mattie would fling her in X-Battle, no way around it

cara wouldve got flung real bad. 

Also I truly don't understand Hunter and Amanda's relationship lol one minute she's fighting for him and the next she's fighting him. Was confused on Hunter voting for Amanda and Nany voting for CT seemed pretty random. 

Hunter is a dummy and he’s lowkey misogynistic, so there’s you have it. He wouldn’t dare being that bold with Cory though...!

Leroy’s performed nicely this season. His partner is hot garbage though. 

This season >>>

Whew 

Love that half the rookies dont know who the production faves are so they're just sending everyone in lmao.

>>>>>>>

Also Nany pulling the trigger on CT, SHOOK.

Also Nany pulling the trigger on CT, SHOOK.
Nany who? She pulled the trigger and missed, she was just lucky King JP was there with his own strap.

Love that half the rookies dont know who the production faves are so they're just sending everyone in lmao.

>>>>>>>

Love that half the rookies dont know who the production faves are so they're just sending everyone in lmao.>>>>>>>

Gucci Mane wrote:
Also Nany pulling the trigger on CT, SHOOK.

Nany who? She pulled the trigger and missed, she was just lucky King JP was there with his own strap.

She still did it lol.

4 episodes in and this season is already reaching ICONIC levels for me. Wow, this was an amazing episode from beginning to end.

I know many people hate the Cara/Kyle/Paulie love triangle but the Kyle/Paulie rivalry is actually hilarious to me because they're both not about that life at all so them acting hard in this episode had me dying, especially since Kyle was wearing pigtails and short shorts lmaoooooo

Georgia and Ninja Natalie really impressed me in this challenge. 

Amandageddon telling Hunter that she's still friends with a millionaire ***** >>>>>>>>>>>

Queen Nany voting CT in was awesome. 

New legend JP telling CT "Welcome to the challenge!" >>>>>>>>> LOL he had CT SHOOK. I don't care if he was irrelevant in the previous three episodes. This rookie did enough in his first season to be asked back imo since he made a ballsy move and if it wasn't for him, we would've most likely had CT for the rest of the season. So THANK YOU JP,  you're welcome back anytime! I love that he didn't play a scared game. 

CT was seriously embarrassing tonight. Like omg how old are you? And for you to be a Challenge legend, you should understand JP's move. Don't hate the player, hate the game. BYE! You are no longer needed. 

Wes (the only male veteran I am rooting for at this point) is killing it in his confessionals. He had me cracking up when he said that the thought of a Kyle/Natalie pairing would be hilarious. 

And Cara Maria looked PATHETIC at the end saying "Is this Recess?" lol she was so salty that Kyle won, I can't.  

These new kids are bringing it! This may be the start of a new legendary era and I'm here for it. The casual idiotic fans on Facebook and Twitter are already threatening to stop watching now that their precious Johnny and CT are gone LMAO and I'm loving every minute of it. 

The rookies: "Yes we want ALL the smoke, wassup?"

Lol I already see casuals crying about how CT was ganged up on.

They are crying all over Facebook and Twitter lol and I don't even care that it was unfair, CT's pathetic reaction to getting called in made me LOVE watching him get ganged up on in this elimination. 

I'm loving that MTV brought back Heavy Metal music during eliminations like the good old days ❤

Lol at people saying Cara is a beast at this type of thing...I get flashbacks from Exes 1 when Emily just steamrolled through her in a couple of seconds to take the X out of her hands.

The episode was cool and i'm really digging this season but I just wish this trio ******** ends. Too bad CT went home.Thanks to ******* JP we still have to deal with Kyle vs Paulie **** measuring competition. At this point I'm starting to believe they actually love eachother. Cara just seems trashy and desperate at this point she really could use a big big break from the show. I have no idea who's gonna win this season but I just wish Brad and Joss were on this as well. 

I'm loving that MTV brought back Heavy Metal music during eliminations like the good old days ❤

OMG this season keeps getting better each episode Bananas went home last episode now CT wow these rookies are bringing it! I was shocked at Nany nominating CT but I see why she did it, like she said "Ct always makes it far without seeing an elimination " and she is right both CT and Bananas are not unbeatable during eliminations. And I agree about the Mattie and Ct pairing that pairing would of been unstopable poor Natalie did not had a chance. Congrats to JP he moved that MOVE! 

Cara beat a rusty aneesa at this and now yall swear shes a goliath. Mattie would fling her in X-Battle, no way around it

Nany getting back on my good graces but I know she's gonna do something to **** me off. CT is never gonna win a final with this cast, but he will for sure skate by if no one does anything and that's a spot in the final that's not going to you, so I understand why she did it. 

Okay but how hilarious would it have been if Kyle did pick Cara/Theo and Kyle/Cara ended up as a team? lol

hilarious buuut also omg i cant deal with anymore paulie/kyle/cara drama

How epic would of been for Kyle to pick Theo and Cara so Mattie would get rid of trashy Cara. Or imagine if Cara and Kyle would of become a pair! 

Nany doesn't want CT to slide to the end so she can be the team that slides to the end lmao 

Pages