The Challenge: War of The Worlds - Apocalypse Now

486 posts / 0 new
Last post

Really?  We lose the best looking male prospect & we get the giant-headed monster back?  

Best looking? Where?

KingoftheTrill wrote:

Zach and Amanda deserve one another. 

No

Cochroach wrote:

Yeezus wrote:

Cochroach wrote:
Yeezus wrote:I would have picked Amanda first 

leave me and my wife alone bro

Kamdon all i need

new power couple alert

nah kamdon is kam and landon mashed up. shes the female landon

I feel for Alan. Home he comes back.

What's with paulies makeup?

dylan76 wrote:

Really?  We lose the best looking male prospect & we get the giant-headed monster back?  

Best looking? Where?

Maybe the best sounding but def not the best looking. 

dylan76 wrote:

Really?  We lose the best looking male prospect & we get the giant-headed monster back?  

Best looking? Where?

Turbo is backflipping in his grave right now.

Guess Zach still mad that Amanda threatened to drop the Truth bomb about how he wanted to **** her on FR. 

Yeezus wrote:

Cochroach wrote:

Yeezus wrote:
Cochroach wrote:
Yeezus wrote:I would have picked Amanda first 

leave me and my wife alone bro

Kamdon all i need

new power couple alert

nah kamdon is kam and landon mashed up. shes the female landon

Our brother is lost and confused

Why are we only asking Paulie questions?

Mama Bear is the team we stan!

I wish Justina would do a real challenge

Mama Bear is the team we stan!

Mama Bear is the team we stan!

Yes

Challenge 17 wrote:

dylan76 wrote:Really?  We lose the best looking male prospect & we get the giant-headed monster back?  

Best looking? Where?

Turbo is backflipping in his grave right now.

Is he dead?

IS ZACH ******* KIDDING. THERAPY BECAUSE OF AMANDA... AMANDA?! How about you, you ******* moron! Oh my god so ****** right now.

Is Zach for real? Yikes.

Paulie probably ****** Justina or Nany after the aftershow tbh

The language barrier? From England? Smh 

@gucci @graphik u fools was right LMAOOOOOOOOOOOOOO

after last weeks meet the prospects, i decided to tune in to this and this was a premeire i rock with. the last few premieres been hot trash, but this premeire gave me some hope for the season. the prospects are the show honestly..the cara/paulie segments are so cringe and awful to watch. they are legit the worst thing on this show with zach and jenna there too. john is so played out, retire 3 years ago *******. turbo is already one of my fave characters on the show lol

chase is a loser lmao who catches feelings like that that quick? for a pack of newports too? yall were really hyping up nanys return? she back in a production member lap 20 mins into the episode

How can Cara watch this tonight and not be embarrassed that all of her confessionals and airtime referenced ******* Paulie. The most cringeworthy thing I've seen in so many seasons.

was JP in this episode for literally one second

The language barrier? From England? Smh 

What do you expect from Jenna?

Challenge 17 wrote:

The language barrier? From England? Smh 

What do you expect from Jenna?

Justina said it tho

Cara was by far the worst thing about tonight, can't understand how any of her fans stick by her. I'm pretty surprised they let so many cringey lines get aired for a casual fave like that. Bananas & Zach were routinely awful. Clearly it's time for some of the new kids to take over.

cara and john need to go

Aspiring wrote:

Challenge 17 wrote:The language barrier? From England? Smh 

What do you expect from Jenna?

Justina said it tho

Oh I thought you meant the comment Jenna made in the episode lol

Morgan needs to go. Bananas giving her all these lines to say on the aftershow zzzz

I don’t remember Morgan being like this on BB lol

I don’t remember Morgan being like this on BB lol

She's turning it up for the callback.

Pages