The Challenge: Vendettas - We Are Just Making Up Episode Names At This Point

464 posts / 0 new
Last post

Tony really acting like his shit don't stink after that showing on Dirty 30 I'd be real humble. 

Leroy >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> the other males in this final

Can't believe I'm saying that but the other three need to gallop elsewhere

I’m confused. How is Tony being entitled lol? If a bitch was coming at me sideways you better believe he’d be going in. 

Feel bad for Brad he kinda got robbed. 

I’m confused. How is Tony being entitled lol? If a bitch was coming at me sideways you better believe he’d be going in. 

he has one good season and forgets he had actual friends in the house. Let’s not pretend he hasn’t been a drunken flop every other season. 

Zach thought he was being funny. He failed. 

Zach you're not funny please stop trying. Explain your actions on every season of The Challenge and Real World.

Brad was so lowkey after the Marie fight.....he basically became invisible.

Zach you're not funny please stop trying. Explain your actions on every season of The Challenge and Real World.

Of course they brought bananas back. Maybe this is where we’ll see Eddie????? Bananas said we’ll see him this season 

Zach you're not funny please stop trying. Explain your actions on every season of The Challenge and Real World.

Oop! ☕️

But Brad DEFINITELY gotta run the fade with Zach. He runs his mouth too much.

Omg Johnny is like a damn roach that won’t die. Why does he continue to show up lol

WittyWrath wrote:

Zach you're not funny please stop trying. Explain your actions on every season of The Challenge and Real World.

Liza looks like Nessa's little sister.

Omg Johnny is like a damn roach that won’t die. Why does he continue to show up lol

But Brad DEFINITELY gotta run the fade with Zach. He runs his mouth too much.

Tony has been entitled this season but at least he's been performing and making moves. Leroy is entitled doing absolutely nothing. 

Loving the medieval Europe aesthetic already 

Zach thought he was being funny. He failed. 

Y’all are so mad lol. Zach dragged Brad.

Tony was pretty much slated to be the next Vince-fail (or Cory) until he lucked out against Darrell in that redemption challenge. It's like Tony became good after that. 

Brad gonna pull a DJ Envy on Zach at the reunion. 

Y’all are so mad lol. Zach dragged Brad.

Zach's life is a drag itself. I mean the guy who had several women including Danni from BGC taking care of him.

But Brad DEFINITELY gotta run the fade with Zach. He runs his mouth too much.

Tbone wrote:

Y’all are so mad lol. Zach dragged Brad.

Zach's life is a drag itself. I mean the guy who had several women including Danni from BGC taking care of him.

WittyWrath wrote:

Zach you're not funny please stop trying. Explain your actions on every season of The Challenge and Real World.

Yes laurel dragging Leroy 

Zach acting like he is a better man than Brad is laughable. 

Yes laurel dragging Leroy 

Can always count on the queen

Pages