The challenge: Total Madness - Kailah Casillas

253 posts / 0 new
Last post

 

 

 

 

 

 

Everyone makes mistakes she'll learn hopefully from it 

I wouldn't call cheating on a DJ named Mikey P a mistake, she's better off now in what seems to be a happy relationship.

I meannnn didn't she "seem to be in a happy relationship" with the last guy from what we saw online before this season? Also what's being a DJ got to do with whether it was a mistake or not, isn't her new boyfriend a DJ too lol

you do realize that people can be happy most of their relationship and then not be happy right? She expressed that she was happy but they were having issues at the end. Not really a hard concept to grasp

You do realize you missed the point, every relationship isn't necessarily what it seems to be on social media. Whether that be in the past with the ex, or now/in the future with the current dude.

Yeah. And I'm saying if she seems happy and says she's happy, I'm gonna assume she's happy and not being up shit with exes. Pessimistic ***

If she takes a shit and says it smells good are you going to believe that too? Lol I'm not pessimistic I'm just not naive/brainwashed 

false equivalency doll but nice try. look up logical fallacies before you speak on not being naive dumb ***

 

 

 

 

 

 

 

Everyone makes mistakes she'll learn hopefully from it 

I wouldn't call cheating on a DJ named Mikey P a mistake, she's better off now in what seems to be a happy relationship.

I meannnn didn't she "seem to be in a happy relationship" with the last guy from what we saw online before this season? Also what's being a DJ got to do with whether it was a mistake or not, isn't her new boyfriend a DJ too lol

you do realize that people can be happy most of their relationship and then not be happy right? She expressed that she was happy but they were having issues at the end. Not really a hard concept to grasp

You do realize you missed the point, every relationship isn't necessarily what it seems to be on social media. Whether that be in the past with the ex, or now/in the future with the current dude.

Yeah. And I'm saying if she seems happy and says she's happy, I'm gonna assume she's happy and not being up shit with exes. Pessimistic ***

If she takes a shit and says it smells good are you going to believe that too? Lol I'm not pessimistic I'm just not naive/brainwashed 

false equivalency doll but nice try. look up logical fallacies before you speak on not being naive dumb ***

LMAO this is vevmo not the Wall Street Journal. I'm clearly exagerrating to make a point (how about you go look up hyperbole since shit smelling good wasnt a clear enough indicator for you). Next time try not getting triggered by a rhetorical question kiss ***

 

 

 

 

 

 

 

 

Everyone makes mistakes she'll learn hopefully from it 

I wouldn't call cheating on a DJ named Mikey P a mistake, she's better off now in what seems to be a happy relationship.

I meannnn didn't she "seem to be in a happy relationship" with the last guy from what we saw online before this season? Also what's being a DJ got to do with whether it was a mistake or not, isn't her new boyfriend a DJ too lol

you do realize that people can be happy most of their relationship and then not be happy right? She expressed that she was happy but they were having issues at the end. Not really a hard concept to grasp

You do realize you missed the point, every relationship isn't necessarily what it seems to be on social media. Whether that be in the past with the ex, or now/in the future with the current dude.

Yeah. And I'm saying if she seems happy and says she's happy, I'm gonna assume she's happy and not being up shit with exes. Pessimistic ***

If she takes a shit and says it smells good are you going to believe that too? Lol I'm not pessimistic I'm just not naive/brainwashed 

false equivalency doll but nice try. look up logical fallacies before you speak on not being naive dumb ***

LMAO this is vevmo not the Wall Street Journal. I'm clearly exagerrating to make a point (how about you go look up hyperbole since shit smelling good wasnt a clear enough indicator for you). Next time try not getting triggered by a rhetorical question kiss ***

try making an actual point next time stupid ****

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Everyone makes mistakes she'll learn hopefully from it 

I wouldn't call cheating on a DJ named Mikey P a mistake, she's better off now in what seems to be a happy relationship.

I meannnn didn't she "seem to be in a happy relationship" with the last guy from what we saw online before this season? Also what's being a DJ got to do with whether it was a mistake or not, isn't her new boyfriend a DJ too lol

you do realize that people can be happy most of their relationship and then not be happy right? She expressed that she was happy but they were having issues at the end. Not really a hard concept to grasp

You do realize you missed the point, every relationship isn't necessarily what it seems to be on social media. Whether that be in the past with the ex, or now/in the future with the current dude.

Yeah. And I'm saying if she seems happy and says she's happy, I'm gonna assume she's happy and not being up shit with exes. Pessimistic ***

If she takes a shit and says it smells good are you going to believe that too? Lol I'm not pessimistic I'm just not naive/brainwashed 

false equivalency doll but nice try. look up logical fallacies before you speak on not being naive dumb ***

LMAO this is vevmo not the Wall Street Journal. I'm clearly exagerrating to make a point (how about you go look up hyperbole since shit smelling good wasnt a clear enough indicator for you). Next time try not getting triggered by a rhetorical question kiss ***

try making an actual point next time stupid ****

You know you've lost an argument and are stuggling for a retort when all you can go is call someone a stupid ****. It's as if dumb *** didn't already cut deep enough. The pain is just unimaginable right now. One of these days I'll be a smart brainwashed person just like you! Woe is me.

I just absolute HATE how the women of this show when time and time again all the men doing the exact same thing get praised and put on this pedestal. And the fact that mtv condones it too is so appalling. Remember they like the pride themselves on being "diverse, inclusive and stand up for rights", yeah.....

I just absolute HATE how the women of this show when time and time again all the men doing the exact same thing get praised and put on this pedestal. And the fact that mtv condones it too is so appalling. Remember they like the pride themselves on being "diverse, inclusive and stand up for rights", yeah.....

Soooo true. But too be fair MTV is just pandering to their audience that love to trash women for the same things guys do. They can't control reactions to things. 

Queen of trending again

Trending Queen

Now that Bear is gone, hopefully we see her more focused in the competition because she been a bit lackluster in that department.

I think her best seasons as far as competitor/politically were dirty 30 and vendettas. Both seasons that she didn't hooked up or had drama over her bf back home.

Her best season will always be D30 

I wonder will she ever top that 

Queen of growth. She's had bumps in the road but she's easily one of the most geniune and entertaining people in the franchise. Her and Nany are alike that way.

Queen of growth. She's had bumps in the road but she's easily one of the most geniune and entertaining people in the franchise. Her and Nany are alike that way.

Agree with her being genuine, a lot of her big moments have been her being drunk or dumb or angry or whatever and not manufactured aside from the suitcase thing which was production's fault for telling her to do more

I have a lot of respect for those posts. I judged her when I heard the cheating situation and saw the social media after but you can tell on the show she struggled with it. Should she have done it another way? Absolutely but at least she owned up to it and knows that.

 

Queen of growth. She's had bumps in the road but she's easily one of the most geniune and entertaining people in the franchise. Her and Nany are alike that way.

Agree with her being genuine, a lot of her big moments have been her being drunk or dumb or angry or whatever and not manufactured aside from the suitcase thing which was production's fault for telling her to do more

production may have egged it on but i wouldn't say it was their fault, kailah's a grown adult she had the choice of whether she wanted to toss kayleigh's shit off the staircase.

however i will say that her doing it along with britni and jemmye who she has no connections to at all was pretty weird. 

Her 3rd or 4th time trending this season lmaoo

As a fan I'm not going to sugarcoat or baby her

I'm disappointed in her performance this season. She wasn't focused. That bunker & Bear situation took her head out the game. Season 36 will be a better season I'm manifesting it. She got humbled with that elimination performance which she needed and she's in healthy relationship so cheating won't be a worry so NEXT SEASON imma need you for her to put her head back in the game and unleash that Dirty 30 side of hers.

Queen

This wasn't a good comeback. She's been checked out since Bear. I'm gonna give her ONE more season but she's been a letdown

This wasn't a good comeback. She's been checked out since Bear. I'm gonna give her ONE more season but she's been a letdown

 

So one episode...?

This season was set good for her. No Camila or Cara in her way yet she flopped bc of some dick 

This season was set good for her. No Camila or Cara in her way yet she flopped bc of some dick 

She wasn't beating Kaycee either way. Your point is void.

She advocated to go against someone she knew would beat her. 

 

This season was set good for her. No Camila or Cara in her way yet she flopped bc of some dick 

She wasn't beating Kaycee either way. Your point is void.

I mean why else do you think she asked to go against her lol?

 

 

This season was set good for her. No Camila or Cara in her way yet she flopped bc of some dick 

She wasn't beating Kaycee either way. Your point is void.

I mean why else do you think she asked to go against her lol?

My cable when out during the tribunal deliberations, I guess I missed that part lol.

"Let me *slamthrows fork* ******* GO HOME"

and she did so with Jennazacha Toxicompono

Major flop

She was clearly checked out. Love her but the competitive side wasn't there. The Holy Trinity easily could've taken over this season but they allowed it to slip away from them because 2/3 people were checked out. Can't 100% blame her cause **** that bunker when you can be making 300k on Onlyfans lmaooo

Hope she comes back to 36 with a better headspace. If they could've gotten Jenny vs Mattie/Kaycee tonight, they had a legit shot at the final. Too bad.

She can stick to Onlyfans since she's doing well with that. Cast people who wont be checked out and who will actually fight to win

Pages