The Challenge: Spies, Lies and Allies- Truce or Dare

374 posts / 0 new
Last post

ASHLEY STAYA A FLOP

Hughie killed it yet Ashley *******it up for them again lol

What if when I jump I get scared and don't jump right?

Michelle's was a great swimmer on survivor let's see

Michele was always a good swimmer

yeah this shit is dangerous one wrong slip and someones donezo 

I can swim but not dive swim so this challenge would've been a problem for me 

NOT TOMMY LOSE HIS DRAWS

A mess

Pls this is so embarrassing, he's naked and injured 

Damn tommy got a big bushy dack then 

A whole ******* mess lawd 

LMAO that man is butt naked with a injury I know his wee wee was jumping 

God I wanna be a medic in Croatia right now

Tommy injured and naked lmao 

A whole ******* mess lawd 

lol right

Tommy's students at home like....

Tommy's students at home like....

I had to rewind and then switch the remote to my left hand.

I'm starting to sound like Aneesa because I slick wanted a peek to see what he was working with 

Oh now everyone is fine with wanting to see someone naked...

I'm starting to sound like Aneesa because I slick wanted a peek to see what he was working with 

Maybe Aneesa had a point...

Y'all way too comfortable on this site...

hes really laying there with his **** out im cryinnngggg

******* at him rolling over

Pages