The Challenge: Spies, Lies and Allies- Bertha

332 posts / 0 new
Last post

Idk why but "you don't respect me" made me laugh.

Thay can call her Bertha all they want but it's Ashley who's looking bad

Ashley is going out sad.Doing all of this over a man that only sees you as a concubine 

Ashley was doing TOO much like you literally just said he's not BF material so why do you care?

Emy looks old as hell for 22

the girl is ugly

Now I can see why Berna wasn't doing the most on social media. She clearly has her morals intact while Ashley lost those years ago. 

 

Emy looks old as hell for 22

the girl is ugly

Show us your face beautiful

 

 

Emy looks old as hell for 22

the girl is ugly

Show us your face beautiful

is there a thread for that?

Good thing they panned out and Josh and Devin were just playing chess. I thought Devin was giving Josh a massage

Now why are Big T, Corey L, and Esther on Instagram Live during the episode, I can't watch both!

Where's Tracy lol

 

 

Emy looks old as hell for 22

the girl is ugly

Show us your noodz beautiful

Why is everyone acting like there's a rookie alliance

First Michaela and now Kelz I don't like that 

"I don't mean to call you out, Kelz"  lmao

Josh is an idiot

lmao I love Kelz right there

lol everyone in the game makes multiple alliances tho why they so mad at Kelz 

I like Kelz calling it like it is. The vets clearly just wanted to target Kelz because he's a threat and made up a dumb excuse to justify it

lol everyone in the game makes multiple alliances tho why they so mad at Kelz 

Its just Josh lol

Yeah josh got embarrassed and you could see it on everyone's face 

the way Kelz dragged Josh in front of eveyone has me dead lmaooo

He ate him lmao

 

lol everyone in the game makes multiple alliances tho why they so mad at Kelz 

Its just Josh lol

Now you know sis all the vets are gonna jump on the bandwagon 

"Josh, no offense, you're not known to be the most tactical/strategic person in the room. If I were making moves, you would not be the one to discover it."

True or not, the bandwagon is coming.

Pages