The Challenge : Season 37 (Spoiler Discussion) - Part 2

11815 posts / 0 new
Last post

happy bday kek

I'm hoping it's 2 vets out but I doubt it tbh.

happy bday kek

thank u

i think a rookie is def gone 

Who ya'll got your bets on who's out?

Who ya'll got your bets on who's out?

Emy and Devin

its my birthday so i hope we get a ct,devin,tori boot 

happy birthday 

Amanda prayer circle for the new thread! Kiss 2

at this point idk if i care about the eliminations, i'm praying for a name change lmao

It'll be changed there is no way in hell MTV will be promoting a season titled Spies,Lies and Allies

Who ya'll got your bets on who's out?

CT n Tori

 

its my birthday so i hope we get a ct,devin,tori boot 

happy birthday 

thx 

Who ya'll got your bets on who's out?

tori and emanuel 

 

I don't see CT being out tbh so hopefully Devin got flung 

I feel like CT has to go very soon or he's making the final again.  This is the spot where someone should take a shot.

I don't see him loosing to any of the guys but I also didn't see him loosing to Jay and Kyle either

Prayers for the female rookies 

I keep refreshing every 10 seconds lol

 

I don't see CT being out tbh so hopefully Devin got flung 

I feel like CT has to go very soon or he's making the final again.  This is the spot where someone should take a shot.

Agreed. And if they're NOT taking the shot, then--as many have stated already--they all deserve to lose.

 

 

I don't see CT being out tbh so hopefully Devin got flung 

I feel like CT has to go very soon or he's making the final again.  This is the spot where someone should take a shot.

I don't see him loosing to any of the guys but I also didn't see him loosing to Jay and Kyle either

Agreed about Jay though he didn't lose straight up to Kyle.  Anything can happen especially with a partner elimination. Hell he could get thrown in with Ashley or Amanda only to have them throw it to save the other one.

 

 

Spies, Lies, and Allies - idk how long that's been known but YIKES AT THE NAME LMAO

also i totally forgot daddy devin was on this cast. praying for his safety too

I'm expecting a TJ voiceover of Double Agents 2.

They cannot put that title out there and expect people to not think it's corny. It sounds like a rejected Phase Four Marvel movie title.

I'm expecting Double Agents 2 but Global Agents would be a cute name. I'm hoping they change it tho cause that name is so bad smh

Global Agents is nice but I like Global Warfare

 

 

I don't see CT being out tbh so hopefully Devin got flung 

I feel like CT has to go very soon or he's making the final again.  This is the spot where someone should take a shot.

I don't see him loosing to any of the guys but I also didn't see him loosing to Jay and Kyle either

If it's physical he's not losing (maybeeee to Ed or Nelson), but he could definitely lose a speed or stamina or crapshoot. If the vets are not throwing him in at every chance they get, they all deserve to lose and retire.

75 percent sure its CT out for the men and 75 percent the other person is priscilla for the women

 

 

 

Spies, Lies, and Allies - idk how long that's been known but YIKES AT THE NAME LMAO

also i totally forgot daddy devin was on this cast. praying for his safety too

I'm expecting a TJ voiceover of Double Agents 2.

They cannot put that title out there and expect people to not think it's corny. It sounds like a rejected Phase Four Marvel movie title.

I'm expecting Double Agents 2 but Global Agents would be a cute name. I'm hoping they change it tho cause that name is so bad smh

Global Agents is nice but I like Global Warfare

That's a really good name too! They should´ve picked a name that made sense with the theme 

double agents is the second part to free agents so global agents would be nice

If anything Dirty 30 is the second Free Agents

If Tori is gone I think we should throw. a party

Cory beats CT in Hall Brawl I can see it now

 

if it's taking this much extra confirmation i'm hoping for a juicy update. they did say they were just about confident in the boot 

I won't lie--my gut was saying CT because it wasn't obvious right away.

When Jay eliminated him on Total Madness we knew right away

 

 

if it's taking this much extra confirmation i'm hoping for a juicy update. they did say they were just about confident in the boot 

I won't lie--my gut was saying CT because it wasn't obvious right away.

When Jay eliminated him on Total Madness we knew right away

Shhh

I keep refreshing every 10 seconds lol

lol samee

 

 

if it's taking this much extra confirmation i'm hoping for a juicy update. they did say they were just about confident in the boot 

I won't lie--my gut was saying CT because it wasn't obvious right away.

When Jay eliminated him on Total Madness we knew right away

Did we?  I felt like he was always difficult to confirn

Priscilla isnt out imo

Priscilla isnt out imo

That like on Kam's latest post was suspect af. I would of agreed with before that. Her IG story today is the same one she has been doing so I did not think she was out then.

Pages