The Challenge: Season 35 Discussion (SPOILERS)

4368 posts / 0 new
Last post

Here for her and some more Asian representation. It’s about time. 

What the hell is up with casting people with similar names 

Kayla/Kailah Jenn/Jenny Tori/Tori H

Here for her and some more Asian representation. It’s about time. 

Wow she is gorgeous!!!

two TAR first boots.. Jenn outsold Kayla

two TAR first boots.. Jenn outsold Kayla

This one supposedly didnt came last they just a penalty after finishing or some crap I dont watch that show at all

 

two TAR first boots.. Jenn outsold Kayla

This one supposedly didnt came last they just a penalty after finishing or some crap I dont watch that show at all

Jenn & her partner got second to last but they got to skip a portion of the leg due to some kind of safety concern, so they got a 2-hour penalty causing them to get passed by the last team. I guess you could say she was robbed but she didn’t do that well ether way.

Lol I was literally on her instagram earlier thinking she was someone I could see production casting if they were going to start casting from Amazing Race.

Here for her and some more Asian representation. It’s about time. 

As annoying as Ninja is, it's been nice to see her and Dee stick together. And now we'll have this new girl so it's not just those two 

This is going to be so annoying.... Jenny & Jennifer, Kailah & Kayla, Tori & Jordan's Tori -> Jenny and Jordan's Tori need to get booted next!

Damn, I though she was Jenny from Jelani & Jenny and I was SCREAMING.

I love TAR representation in here but they aren't making the best choices.....

Anyways to keep eith this asian representation we need king James from Survivor and banglaseshi queen Zahida.

Interesting....

So is there a chance that we could have some Amazing Race males on this cast? I could see Shamir from Jennifer's season being an interesting choice. He was a big baby and had a temper so it could be funny watching him on The Challenge.

Tyler Oakley coming for that win! 

Wow Jennifer...I hope she lasts a little bit

Who picked the cast this season? Because they were on it lol.

Tyler Oakley coming for that win! 

Jackie Ibarra about to simultaneously be the first Amazing Race and Big Brother winner of The Challenge! An icon!

Damn, I though she was Jenny from Jelani & Jenny and I was SCREAMING.

I love TAR representation in here but they aren't making the best choices.....

Anyways to keep eith this asian representation we need king James from Survivor and banglaseshi queen Zahida.

ME TOO -- I didn't get a chance to watch TAR29 just cuz promo for TAR had been shit at the time and I didn't know it was on.

I know it was said the trilogy was dropped but could this be some weird CBS Invasion? 

I know it was said the trilogy was dropped but could this be some weird CBS Invasion? 

There is no enough CBS girls for that. I think? No?

Tyler Oakley coming for that win! 

Gross.

 

I know it was said the trilogy was dropped but could this be some weird CBS Invasion? 

There is no enough CBS girls for that. I think? No?

True, but there has to be a reason though. 

 

 

I know it was said the trilogy was dropped but could this be some weird CBS Invasion? 

There is no enough CBS girls for that. I think? No?

True, but there has to be a reason though. 

Not necessarily sometimes they do things without a reason. They can be a mess

Jennifer and Dee gonna dominate together know that

Jennifer and Dee gonna dominate together know that

Dee won't dominate anything. She will be sent to ellimination at the earliest opportunity

So no survivor girls.....

 

Jennifer and Dee gonna dominate together know that

Dee won't dominate anything. She will be sent to ellimination at the earliest opportunity

I don't know why you think that lol shes gone far both seasons shes been on and already won. She's solid and shouldnt be underestimated

 

 

Jennifer and Dee gonna dominate together know that

Dee won't dominate anything. She will be sent to ellimination at the earliest opportunity

I don't know why you think that lol shes gone far both seasons shes been on and already won. She's solid and shouldnt be underestimated

She went far in her second season only because she had friends on team USA and was in an Alliance with team UK. This season, she has no one but Ashley,and Ashley will throw her under the train when it will be profitable for her. She is so strong that she lost to Davonne in physical ellimination.

 

Jennifer and Dee gonna dominate together know that

Dee won't dominate anything. She will be sent to ellimination at the earliest opportunity

Why would she be sent into elimination?  She's got a lot of friends on this cast plus she's very sociable. She can easily integrate with the newer crowd.

 

 

 

Jennifer and Dee gonna dominate together know that

Dee won't dominate anything. She will be sent to ellimination at the earliest opportunity

I don't know why you think that lol shes gone far both seasons shes been on and already won. She's solid and shouldnt be underestimated

She went far in her second season only because she had friends on team USA and was in an Alliance with team UK. This season, she has no one but Ashley,and Ashley will throw her under the train when it will be profitable for her. She is so strong that she lost to Davonne in physical ellimination.

I love how people were all like "MAMA DAY ELIMINATION KWEEN!" but then when you want to discredit Dee, y'all be like "Dee isn't great, she lost to Da'Vonne!" like that's supposed to be an insult.

DaVonne also flung Jenna and despite how Vevmo feels about her, she's no slouch.

Pages