The Challenge: Final Reckoning - Hunter Barfield

38 posts / 0 new
Last post
The Challenge: Final Reckoning - Hunter Barfield

Champions that quickly derailed into bitter arguments and loathing. Since then, the two of them have had a love/hate relationship, oftentimes being in the same alliances with the same mutual friends, but unable to work together without fighting. This season, all they have is each other, which neither one of them is happy about.

MTV needs to hurry and release their cast pics they have one :( 

Ugh. King>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>

That cover photo lmaooo poor Hunter really needs to figure out something with his hair. Maybe he should just shave it..

Omg YAS.

Cast bio

Champions that quickly derailed into bitter arguments and loathing. Since then, the two of them have had a love/hate relationship, oftentimes being in the same alliances with the same mutual friends, but unable to work together without fighting. This season, all they have is each other, which neither one of them is happy about.

That cover photo lmaooo poor Hunter really needs to figure out something with his hair. Maybe he should just shave it..

k nevermind it was changed lol

tbh, I think he'd look like a cute ******* being bald.

My baby daddy and my mom

tbh, I think he'd look like a cute ******* being bald.

He would remind me of a short version of Kevin from Shaneless

richjoe92 wrote:
tbh, I think he'd look like a cute ******* being bald.
He would remind me of a short version of Kevin from Shaneless
I ******* love kevin and his white trash appeal. lmao.

This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.

I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.

This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.
what's his weird fetish?

PinkRose wrote:
This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.

what's his weird fetish?

Something about pee and another one regarding Nelson lol

richjoe92 wrote:
PinkRose wrote:This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.
what's his weird fetish?

Something about pee and another one regarding Nelson lol

Now im listening

He has some weird shit going on sexually and it's really concerning how he views women and freaks out and gets so angry anytime a woman fights with him or doesn't want him sexually. I used to be a fan but there's some weird shit going on besides a pee fetish lol.

PinkRose wrote:
richjoe92 wrote:
PinkRose wrote:This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.
what's his weird fetish?
Something about pee and another one regarding Nelson lol

Now im listening

I honestly think he has some type of fetish. I know people on stan twitter, yes stan twitter, who have gotten **** pics from him. Then of course the incident with she who shall not be named. 

I never got why people want to know about others fetishes like keep that weird **** to yourself lol

I never got why people want to know about others fetishes like keep that weird **** to yourself lol
If someone has a foot fetish I want to know so I can permanently block them from my mind. Thats some weird ****

Challenge 17 wrote:
I never got why people want to know about others fetishes like keep that weird **** to yourself lol

If someone has a foot fetish I want to know so I can permanently block them from my mind. Thats some weird ****

Tbh I'd rather not know that, ignorance is bliss in this kinda thing 

Challenge 17 wrote:
I never got why people want to know about others fetishes like keep that weird **** to yourself lol
If someone has a foot fetish I want to know so I can permanently block them from my mind. Thats some weird ****
Wait, so you're against getting your toe sucked during ***?

PinkRose wrote:
richjoe92 wrote:
PinkRose wrote:This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.
what's his weird fetish?
Something about pee and another one regarding Nelson lol

Now im listening

Did Hunter really say he wouldn't return unless he is highest paid? LMAO. Maybe be can join Sarah on Braincandy.

HonestTea101 wrote:
Challenge 17 wrote:I never got why people want to know about others fetishes like keep that weird **** to yourself lol
If someone has a foot fetish I want to know so I can permanently block them from my mind. Thats some weird ****

Tbh I'd rather not know that, ignorance is bliss in this kinda thing 

Yeah but then do you wanna be having *** and then SURPRISE! They just start suckin on your toes and licking all over your feet out of nowhere?

Did Hunter really say he wouldn't return unless he is highest paid? LMAO. Maybe be can join Sarah on Braincandy.

All talk. You know he's gonna accept whatever they choose to pay him.

Did Hunter really say he wouldn't return unless he is highest paid? LMAO. Maybe be can join Sarah on Braincandy.

Where did he said this

PinkRose wrote:
richjoe92 wrote:
PinkRose wrote:This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.
what's his weird fetish?
Something about pee and another one regarding Nelson lol

Now im listening

I'm curious too

MalikOnFleek wrote:
PinkRose wrote:
richjoe92 wrote:
PinkRose wrote:This guy is an snapchat and IG thot. He never learns his lesson.I am tired of females including underage ones PM on here about the weird fetish he has told them he has on snap and seeing his nudes every where.
what's his weird fetish?
Something about pee and another one regarding Nelson lol
Now im listening

I'm curious too

He makes the girl wear a Nelson mask.

Pages