The Challenge: Double Agents- Lady Vengeance

174 posts / 0 new
Last post

I'm so dead at Theresa. Ain't shit changed 

It's such a stupid strategy to give Theresa a chance at a skull and a better partner. I hope she picks CT.

I'm so dead at Theresa. Ain't shit changed 

Matter fact I hope she picks Leroy if she wins. That would shake Kam's whole core

 

 

Such a boring episode

?? ive enjoyed it, this was probably the best trivia comp they've ever done 

No , it wasn't by far one of the worse they have ever done lmao

lmao 

Matter fact I hope she picks Leroy if she wins. That would shake Kam's whole core

right!! kam would be shivering in her timbers!! she needs so badly to be humbled 

faceass boy

Kam has tunnel vision. She's so focused on Theresa who wasn't even going for her and helped get her a gold skull vs getting out other competitors that may prevent her or Leroy from winning the final. Disappointed in her game this season

Kam doing a little too much to be honest when she got thrown in an elimination with Ashley who sucks at eliminations. She should be thanking toxic t lol

I am FED up with that white racist condescending bitch Gabby getting airtime. She's so ******* rude and acts like she's above everything/everyone.

How is this fair? Theresa has to go against a MAN in the elimination? I am FED up with this show.

Just when you had 1 good comment you had to post that 

I cant believe people still acting like Theresa did Kam a favor and Kam has no reason to target Theresa lmao

Poor Theresa a lesbian football player vs a mother of 2

Just when you had 1 good comment you had to post that 

Queen Amber B being the star, ugh. She snapped hard when she decided to be relevant and I'm loving it.

Poor Theresa a lesbian football player vs a mother of 2

she's still holding her own 

Poor Theresa a male football player vs a mother of 2

I cant believe people still acting like Theresa did Kam a favor and Kam has no reason to target Theresa lmao

She still warned her regardless that she was am option. Kam should've been ready.

Kam has every right to be after Theresa but every confessional from her tonight seems like it was about Theresa lmaoooo it was just a bit much 

Kam has every right to be after Theresa but every confessional from her tonight seems like it was about Theresa lmaoooo it was just a bit much 

did you not see her 1st episode about CT? 

Kam has every right to be after Theresa but every confessional from her tonight seems like it was about Theresa lmaoooo it was just a bit much 

You mean "Toxic T"

lmaooooooooooooooooooo "Toxic T"

I hope Theresa comes back for the OG show if she does lose this 

I hate these overproduced eliminations. Just give me what happen straight up. 

CANCEL THIS SEASON

I will say in general I been a fan of Theresa and was excited to see her back, but this is what happens when you come for the queen!!!

 

LMAO SO WHY DID I READ A FAKE SPOILER SAYING THERESA ELIMINATED NANY AND KAM 

Lame. How can anyone root for that THING to beat Toxic T...anyway. This wasn't a fair match up.

That wasn't even close!!! 

Pages