The Challenge: Australia - Jessica Brody

14 posts / 0 new
Last post
The Challenge: Australia - Jessica Brody

Original Show: The Bachelor Australia 7 & Bachelor in Paradise 3

Why did you want to compete in the challenge?

For me, coming onto The Challenge was a chance for me to prove to myself that I am capable of so much more than I thought I would ever be capable of. I have been on this journey to heal a lot of parts of myself, and I think that part of that journey is to do things that scare the absolute crap out of me, and getting through it and showing myself I can do this. I am so much stronger than I give myself credit for.

Do you have a secret weapon?

I probably ready about four books a week. I'm an avid book reader, and I think that I have a lot going on up here and I think people would assume that I don't.

Hmmm, I like her answers and her vibe. She's gonna be drama I feel like (in a good way)

looks like kiki's twin and just as botched

think she will be someone to watch 

I wanted her back until I listened to her exit interview...she would just be another rookie kissing the vets asses if she was on the flagship...

She may be a "superfan" compared to the rest of the cast but the first season she watched was SLA....Then she went back and watched a few more. So not a real superfan IMO

Her favorite player is ct.while filming, she was begging production to put her on the flagship with ct (I think she wants to fuck him)

Shes close with devin, nelson, josh tori, jay. She is the closest to devin

Called devin a "mini CT"

Hmmm yeah no gonna need her to stay gone then lol

I wanted her back until I listened to her exit interview...she would just be another rookie kissing the vets asses if she was on the flagship...

She may be a "superfan" compared to the rest of the cast but the first season she watched was SLA....Then she went back and watched a few more. So not a real superfan IMO

Her favorite player is ct.while filming, she was begging production to put her on the flagship with ct (I think she wants to fuck him)

Shes close with devin, nelson, josh tori, jay. She is the closest to devin

Called devin a "mini CT"

now why did you have to say that lmaooo keep her away from the main show..

i think because they dropped her last second, they will want to cast her on 39

Well her little botched blowfish lips like *** will be flung early anyway.

i think because they dropped her last second, they will want to cast her on 39

I knew this but though she couldn't Fido it over medical reasons lol

Tbh- Emily is better casting decision than her despite not liking Em

Well her little botched blowfish lips like *** will be flung early anyway.

i don't doubt it lmao. She will be a pawn for the vacation alliance to send in.

Maybe her dreams of ******* ct will come true lmao

i agree that emily was the much better choice for the global tournament

She's coming for season 39

She's coming for season 39

unfortunately. Maybe she'll surprise us but I fully expect her to fall in line with Bananas, Nany etc and be their pawn 

 

She's coming for season 39

unfortunately. Maybe she'll surprise us but I fully expect her to fall in line with Bananas, Nany etc and be their pawn 

She could be a great addition  when she learns her lesson that they will protect Kaycee nanny and Tori over her.