The Challenge: All Stars -Ace Amerson

93 posts / 0 new
Last post

King! I always loved that he just came on these shows to party and have a great time. It's refreshing to have some cast members not take the game so seriously. 

Feel bad for him - even though he always has that ;'life of the paty' vibe, besides The Inferno 3, he always gets the early boot lol 

A charitable King <3

</3 I feel bad but I'm glad he got the chance to return

I still believe he'll be back

I still believe he'll be back

I don't know.. his comment to Arissa on IG was kind of sad and a bit concerning. He only just posted the season yesterday, and you could see how defeated he was after losing and he also got injured. Not saying there's anything wrong with this at all, but him mentioning going home to his dog and his comment to Arissa makes it seem like he's got some more stuff going on.

Or maybe I'm completely wrong and he just doesn't do social media, the internet, and likes to literally live alone lol.

Ace has always been one of my favorites. If he never returns, that's fine, I'm glad we got to see him again at least.

Feel kinda bad for him :/

He seems to have lost the spark he had. He did seem sad and down. I wish him the best.

I love that they are friends - but I hope he's okay.  Katie said nice words about him on her twitter post too.  

Well damn lol....

hope everything is ok ace

Nooooooo!  So so disappointed to lose my handsome king so soon. 

Yeah Ace looks depressed. I wish they showed more on their lives in the last 10+ yrs....did he go through a divorce?

Hope he is invited back for future seasons 

Love him <3 

 

https://ew.com/tv/challenge-all-stars-premiere-spoilers-ace-amerson/

So he'll definitely be back 

Not necessarily I can see them giving his spot to someone like Cohutta or CJ next season they served a similar role

Ace while he is a hot bearded daddy shouldnt return he always goes home first or second. Give the limited spot to someone else who would do more for the show.

https://ew.com/tv/challenge-all-stars-premiere-spoilers-ace-amerson/

So he'll definitely be back 

Not necessarily I can see them giving his spot to someone like Cohutta or CJ next season they served a similar role

That's a good point.  Maybe not Season 2 but if this goes 7-8 like Mark's already talking about i think we'll see him again.  Or at least he'd come back if he gets the call.

I hope we see him again - it's nice he is open to it.  Also slight shade to Jisela - doesn't even remember her lol.   I always liked Ace - it'd be fun to have him on another season and have Mallory or Leah or another non CT Paris cast member with him. 

I hope we see him again - it's nice he is open to it.  Also slight shade to Jisela - doesn't even remember her lol.   I always liked Ace - it'd be fun to have him on another season and have Mallory or Leah or another non CT Paris cast member with him. 

Mallory would be the best casting ever  Smile

But I'm not surprised he doesn't remember Jisela being there.  She's relatively forgettable after Seasons.  All I remember is her being a bad competitor and Aneesa being in love with her.  She performed better in episode 1 than she did on 3 prior seasons

I never got the hype over him

I never got the hype over him

He's laid back and was there to have a good time.   He was an athlete in high school so I always thought he'd eventually be a decent competitor but that never really happened.  I never "missed" Ace when he wasn't on the cast but the show needs some people like him.   He did make a final.

I was laughing about the monsters comment. He was taking it too personally. Like Queen Jonna pointed out, it was agreed that they would have Laeterian and Kelly Anne's back if they stepped up as captain. So it was only fair to let LT have who he wants. Nothing personal.

He says Jisela was lying about the dead weight comment.  Ace, baby, the proof is right there in the clip.

He says Jisela was lying about the dead weight comment.  Ace, baby, the proof is right there in the clip.

yeah I didn't get that when they showed a video of him saying it 

He gives me skater vibes idk why. Was he a skater back in the day?

Is he the nicest Trumpet of all time?

Pages