The Challenge: All Stars 2- Tyler Duckworth

26 posts / 0 new
Last post
The Challenge: All Stars 2- Tyler Duckworth

4 Challenges, 2 Wins

Last seen: Rivals in 2011

f this guy

Racist. Aging like milk. White Gay(TM) ***.

Still looks 50 like he did back in the day so at least he hasn't aged even more so I guess 

Gross, but I'm hoping Janelle yells at him again reminding him that 'this isn't a charity event'

Ugly. 

bring laurel back to shut him up

NOT AROUND THE PIANO seriously guys NOT AROUND THE PIANO

idk why him screaming that pissed me off so much lmaooo

even leroy shut his rancid mouth up

Yuck. Don't get a lot of ppl on these shows out of Minnesota, and he makes us look bad. 

NOT AROUND THE PIANO seriously guys NOT AROUND THE PIANO

idk why him screaming that pissed me off so much lmaooo

his inocorrect usage of the word insinuate in that argument pissed me off

also cara obvs sucks but when jenn like kicked her or something and the whole cast was like "no she didn't, you're lying" when we saw it happen on camera, tyler was the main one like...gaslighting her. Ew

And he was genuinely cruel to Svetlana during their season.

oh brother

bring laurel back to shut him up

"stop getting in the middle of things, you can go to bed!" lmao.

He even exhausted Maria Maneunos on Cutthroat reunion, so she shut his *** down too.

I need someone to drop him on his head in an elimination sending him into permanent retirement.  #justiceforsvetlana.

Trash

Lock this shit

lmaooooo every other thread i've read so far has been so positive and y'all come and TRASH this man 

BOOOOO!

Further evidence that you age bad if you're problematic 

Who the hell did he have to bottom for to get cast, ain't NOBODY asking for him

He looks juicy but I still hate him 

Get the f@g off the TV I'm NOT watching THAT!

Aged like ****, expected.

 

bring laurel back to shut him up

"stop getting in the middle of things, you can go to bed!" lmao.

He even exhausted Maria Maneunos on Cutthroat reunion, so she shut his *** down too.

I LOVED when Maria went off on him lmaooooo one of my favorite reunion moments. 

I hope to see him get dragged in an elim.  

Honestly the only cast member I hate this season.