The Challenge: All Stars 2 - Spoilers Discussion

5340 posts / 0 new
Last post

 

Who do you guys think will be out next

Tyler and Chodi

PR said think not want  lol

Yall remember I called this on page 8.

Who do you guys think will be out next

Tyler and Chodi

PR said think not want  lol

Yall remember I called this on page 8.

That they'd go out second--yes, we'll remember

Who do you guys think will be out next

Cohutta and Melinda 

Kendal is such a horrible political player and rambles a lot

Who do you guys think will be out next

Ryan and Casey. I'm honestly surprised Ryan wasn't first boot but we don't know the format so he could have been safe.

Who do you guys think will be out next

MJ and Jasmine/Melinda

I love Melinda but I keep forgetting she is on here

 

Who do you guys think will be out next

MJ and Jasmine/Melinda

I'd be happy with this.

Jasmine and Tecumseh...

When people call Teck by his real name is it supposed to be shady lol?

how long is this filming for? do we have 4 people out a week or just two? 

I'm gonna guess some of the less connected people like what happened with ace and leah so ayanna/jasmine and Steve/MJ.

Are we 100% sure there was even an elimination yet? Cuz what if Derek had to quit and Leah pulled a Jo and flipped out on everyone before she sued the entire country of Mexico 

Lowkey expecting Katie soon

Are we 100% sure there was even an elimination yet? Cuz what if Derek had to quit and Leah pulled a Jo and flipped out on everyone before she sued the entire country of Mexico 

Both lost an elimination 

 

Are we 100% sure there was even an elimination yet? Cuz what if Derek had to quit and Leah pulled a Jo and flipped out on everyone before she sued the entire country of Mexico 

Both lost an elimination 

o ok, ty for confirming lol

HEXA ASHABADU TYLER !!

HEXA ASHABADU BRAD !!!

HEXA ASHABADU KENDAL !!!

HEXA ASHABADU DERRICK !!!

Sending positive energy to Jonna Darrell Janelle and maybe Tina ❤️

Jasmine & Ryan please

Who do you guys think will be out next

Ryan and either Casey or Ayanna

sending all good vibes to Darrell and Jonna this seasons winners <3

sending all good vibes to Ryan and Sophia this seasons winners <3

I love Sophia but let's be reality Ryan is not winning. I rather see her team up with someone like Steve

I love Sophia but let's be reality Ryan is not winning. I rather see her team up with someone like Steve

Who do you guys think will be out next

Ryan and Jasmine/Casey

Pages