The Challenge: Battle for a new champion- Michele Fitzgerald

255 posts / 0 new
Last post
The Challenge: Battle for a new champion- Michele Fitzgerald

Queen who keeps pinkrose pressed *** up all night *cackles* Smile

She's too old to be so fake...

She really does looks like an elementary teacher 

She's pretty.

Her worst cast photo Sad

Oh my satan WHY must she be everywhere!?!

****** coño meng

Just straight up spoiling she doesn't win CUSA2 with maybe 4 weeks left lol Jesus production.

Messy school teacher

LATINA BI ICON!

Her worst cast photo

Sad

She's here to mother us all

If she's mother then someone call CPS on this hoe so they can take her *** to jail for child abuse

Queen <3

The photographer HAS to have something against her

Wendell knew better.

The photography this season is terrible lol. The shots are too close and look awkward. The filters look cartoonish and the poses are so bad.

The photography this season is terrible lol. The shots are too close and look awkward. The filters look cartoonish and the poses are so bad.

you are so ******* negative!!!

It's facts lol. Everyone is hating on the photos...yall just bothered when I say it too. They are cast photos though, it's not that serious or a genuine complaint. I'd ironically argue I'm the happiest person here lol.

It's facts lol. Everyone is hating on the photos...yall just bothered when I say it too. They are cast photos though, it's not that serious or a genuine complaint. I'd ironically argue I'm the happiest person here lol.

the hell you are..

Lol yall are legit mad, I'm playful and satirical mad.

Lol yall are legit mad, I'm playful and satirical mad.

no one is believing that, I'm sorry 

 

Lol yall are legit mad, I'm playful and satirical mad.

no one is believing that, I'm sorry 

That's cool lol. I've got nothing to prove to internet strangers.

 

Lol yall are legit mad, I'm playful and satirical mad.

no one is believing that, I'm sorry 

Y'all stay bothered over the most unserious things I say for 7 years. I don't walk around stomping and slamming doors because of bad cast photos or dumb castings. Y'all gotta learn to not take me serious. This site has zero reflection of the real world for me.

Face of MTV  AND CBS

Puta pendeja

Old Bitch

Boring and old

She reminds me of the evil Alexa from the Disney Channel original movie Smart House.

I don't know how to feel about Michele. She's been on 4 seasons and I still don't really have an opinion on her. It's like she's just there for me. I don't hate her but I can't say I'm gagging over Michele either. Idk something is missing with this one 

Pages