The Vevmo Challenge (Season 16) - Speculation Thread

81 posts / 0 new
Last post
The Vevmo Challenge (Season 16) - Speculation Thread

Departure: February 3rd, 2023

Format Ride or Dies

Location: This game does take place 100% on discord. If you wanna see what a prior season looks like, join this server: https://discord.gg/yzx4UcBc

Host: Slayvia2370

Co-host/EPs: Connor91 

Very likely to be cast: (no one is 100% until they are in front of the hosts)

DScott (Vevmo's Revenge XI: The Tomb III)

thedefiantwolf (The Real Road 2: European Escapades)

RLK2014 (Big Brother Vevmo Takeover)

These cast members received an availability call: 

Shboogies (Vevmo Challenge VII: Assassins)

JamieFire (Vevmo's Revenge XI: The Tomb III)

Don't expect to see:

Don/flyguy (ER)

Entrepreneur (Rookie)

*updates will be made as the days go by...

If you are interested to play please DM me!

I'm retired.

But y'all are gonna kill it! 

I'm retired.

But y'all are gonna kill it! 

You REVIVED so sour and slay could have something to CONTINUE!

 

I'm retired.

But y'all are gonna kill it! 

You REVIVED so sour and slay could have something to CONTINUE!

Which was what I wanted. While this shit is ghetto as ****-- we love this game!! So I'm happy it was renewed. 

oh my....

I will never feel important until I make the first post with the cast speculation

I will never feel important until I make the first post with the cast speculation

You are literally so important <3 

I work too much or I would play Sad

You might wanna wait to start this. Who would play after Jamie just got exposed for telling people to kill themselves, making fun of addiciton, and accusing people of pedophilia without proof?

You might wanna wait to start this. Who would play after Jamie just got exposed for telling people to kill themselves, making fun of addiciton, and accusing people of pedophilia without proof?

Screenshots of this? Where can you show us that i said any of that? Can you show a single screenshot of me saying anything you claim? If not keep it moving please. We only need one screenshot. We will wait. You claim I said things to people about killing themselves or drug addiction but where is the proof of that? It's okay for you to believe things without proof but im supposed to Bury my head in the sand on the accusations against timster? Not how i work....  

You might wanna wait to start this. Who would play after Jamie just got exposed for telling people to kill themselves, making fun of addiciton, and accusing people of pedophilia without proof?

 

You might wanna wait to start this. Who would play after Jamie just got exposed for telling people to kill themselves, making fun of addiciton, and accusing people of pedophilia without proof?

You were already shown you believed in a lie so.... Where were you shown that I told people to kill themselves or made fun of drug addiction. Share the receipts with the class?  

hmm.

Like people are still saying yes to their availability calls. Sour slay and ty are still gonna have a cast that wants to play because everyone who actually played the season knows the truth. The things yall claim are untrue and can be easily proven... Yet none of you can prove your own claims?  

Where's the bobcat games 2021 

hmm.

Ty a cohost ?

Like people are still saying yes to their availability calls. Sour slay and ty are still gonna have a cast that wants to play because everyone who actually played the season knows the truth. The things yall claim are untrue and can be easily proven... Yet none of you can prove your own claims?  

You might wanna wait to start this. Who would play after Jamie just got exposed for telling people to kill themselves, making fun of addiciton, and accusing people of pedophilia without proof?

Werent you the person who pretended to be black in a game like this just to get simpathy?

Like people are still saying yes to their availability calls. Sour slay and ty are still gonna have a cast that wants to play because everyone who actually played the season knows the truth. The things yall claim are untrue and can be easily proven... Yet none of you can prove your own claims?  

half these people weren't even in the server. Like let's be real we use the name Vevmo because we always have but we cast from various other communities especially when it comes to rookies. New Vevmo is corny af and think they are too "good" for this. Vevmo Challenge is still about the Vevmo OGs. So whatever these people are saying is irrelevant. 

Someone bring big bananas fan back!!! 

Someone bring big bananas fan back!!! 

Ty a cohost ?

 

Like people are still saying yes to their availability calls. Sour slay and ty are still gonna have a cast that wants to play because everyone who actually played the season knows the truth. The things yall claim are untrue and can be easily proven... Yet none of you can prove your own claims?  

I mean he ain't malik but he will do.  

 

Like people are still saying yes to their availability calls. Sour slay and ty are still gonna have a cast that wants to play because everyone who actually played the season knows the truth. The things yall claim are untrue and can be easily proven... Yet none of you can prove your own claims?  

half these people weren't even in the server. Like let's be real we use the name Vevmo because we always have but we cast from various other communities especially when it comes to rookies. New Vevmo is corny af and think they are too "good" for this. Vevmo Challenge is still about the Vevmo OGs. So whatever these people are saying is irrelevant. 

FACTS!!!!! LIKE real talk.... This new New ain't it. Yall keep outsourcing for the GOOD ONES like you been doing.  

Lmaooo did Corey Lay really receive an availability call? I'm dead.

Lmaooo did Corey Lay really receive an availability call? I'm dead.

omg I didn't see his name the first time but that's hilarious

I would win if I could play. Y'all lucky. 

I would win if I could play. Y'all lucky. 

THIS. Cuz I remember you were one to look out for!!

Pages