The Challenge: All Stars - Season 3 (Spoilers Discussion)

13103 posts / 0 new
Last post

Let's hope they play smart and get Jordan, Wes, Bananas, Derrick out back to back 

Nia??? Omg 

is Nia boring now? i'd assume so. most people that were wild like that always mature 

I think we won with no CT or Aneesa lol

Maybe this leads to Jordan John Nia and Kailah returning to the real show as well

IDK about that. All of them constantly put down the main show these days. Maybe Nia and Jordan I could see. I think Bananas is gonna be content staying with Allstars. And Kailah I'm sure only said yes Bc of the filming schedule. But who knows! Cast members flip flop everyday.

Sophia and KellyAnne alternates for me.

Some great switches would have been 

Pete for MJ

CJ for Derrick

Brandon for Nehemiah 

Jemmye for Ayiiia

Melinda for any old schoolers that you guys like maybe the Tara girl?

Kellyanne for anyone else

 

Jemmye for Laurel would be nice too lol

I wish Sophia was on the main show but I'm glad that she can train for season 4. 

Kailah and Nia OMG???

I think we won with no CT or Aneesa lol

it's only a matter of time for CT to be on here. wouldn't surprise me if he's on 4 

Kailah really is that *****. They were begging her the last 2 seasons and even were willing to give a spot to Sam. She showed up for this knowing it's a 3/4 week filming schedule and she can go back to her happy life shortly with a better chance of winning. Queen shit 

Roni <3

Excited to see how these girl dynamics work out. You have a pretty clear divide with:

Kendal, Beth, KellyAnne, Jonna (more on this side)

Tina, V, Jemmye (though she's fake and might flip flop)

then Roni, Cynthia, Kailah, and Nia who knows where they'll end up

 

At least the male cast will be competitive. Really surprised they didn't try to get new people coming in with people like Dunbar, Derrick, Pete, Noor, Johnny R, Marlon, Leroy, Ty, Frank, CJ. Just feel like there can't be only a pool of like 20 guys that would do this

Kendal, Jonna, and KellyAnne will be a strong alliance though. All strong competitors and probably the 3 biggest threats in a final

I'm very surprised Cynthia and Roni were even asked. Lol. Happy to see them though. I pretty much guessed the guy side was gonna be the same for the most part. But meh, i look to the female side of show for the most part anyways.

The fact that we got NO cast members from Vegas makes me think the third homecoming is Vegas and they were able to convince Frank to do it.

Low key surprised we're not seeing Leroy with him being done with the regular show and them probably needing numbers for bananas lol

This cast rules

I still think the 3rd installment of homecoming is either Miami or New Orleans (2000)

This cast is better than I expected

I'm gonna throw up if Jordan wins. He better be targeted early if these guys have half a brain 

I'm very surprised Cynthia and Roni were even asked. Lol. Happy to see them though. I pretty much guessed the guy side was gonna be the same for the most part. But meh, i look to the female side of show for the most part anyways.

The fact that we got NO cast members from Vegas makes me think the third homecoming is Vegas and they were able to convince Frank to do it.

Gamer said it was going to be a season between 1-10. 

I'm gonna throw up if Jordan wins. He better be targeted early if these guys have half a brain 

i worry that the new male faces will focus on targetting yes since he's smaller, unknown in eliminations, and the season 1 winner and the returnees wont focus on targetting jordan/bananas . Bananas will have Derrick and Mark. I see Wes and Jordan being in this alliance too. With Wes comes Nehemiah.

 

hopefully I'm wrong. Season 37 is so unbearable for me to watch the alliance I cant stand triumph, I dont need that for this show too. 

This forces me to hope that wes eliminates John/Jordan than gets medicially evacuated

PINK GAMER JAY

Do y'all have tea on when they actually arrive to Miami? I have a bestie that lives there and wants to catch a pic with the queen Beth

Pages