The Challenge: All Stars - Semi-Charmed Lifesaver

224 posts / 0 new
Last post
The Challenge: All Stars - Semi-Charmed Lifesaver

Episode: 4

The all stars brace for impact as someone in power threatens to use the lifesaver. A parent is torn between being away from their family and their shot at becoming a champion. An introverted player delivers a blistering message.

 

Can't wait for the Arissa show!

I hate the female elimination episodes, I love the female side so much :( 

It's Arissa's time to shine

so FUUCK you.

WHAT A STAR.

I hate the female elimination episodes, I love the female side so much :( 

All except Aneesa.  Time to get her sloppy, shit talking *** out of this game.

If TJ says something wack about Ms Arissa. Can we all agree to collectively jump him on Twitter and insta? 

 

I hate the female elimination episodes, I love the female side so much :( 

All except Aneesa.  Time to get her sloppy, shit talking *** out of this game.

Or Jimmy. A Jimmy exit would be so satisfying.

If TJ says something wack about Ms Arissa. Can we all agree to collectively jump him on Twitter and insta? 

Yes. My prediction is that she gets sent in against a friend or dominant competitor and she refuses to participate. He does the TJ thing and she snaps and walks off and he does the lame "bye, see you never". 

Yeah, get fake ass trashbag Jimmy and the way too overexposed Aneesa's asses out of here.  

I just want to say I haven't looked forward this much to a Challenge episode in ages as I have this one. And I love the Challenge fans for loving Arissa. 

Oh and, TJ, if you disrespect her, collective middle finger to you, buddy.

I know I'm alone but I'm fine with TJ bashing anyone for quitting.  I'm also looking forward to seeing everything play out based on the preview but I hate when people quit.  Even Coral.

 

If TJ says something wack about Ms Arissa. Can we all agree to collectively jump him on Twitter and insta? 

Yes. My prediction is that she gets sent in against a friend or dominant competitor and she refuses to participate. He does the TJ thing and she snaps and walks off and he does the lame "bye, see you never". 

I wonder if he tries to make them eat peppers again because her confessional in the last episode she said she wouldn't.   I'm interesting to see what happens based on the clip

I'm thinking Arissa pops off to one of the cast, although her telling off TJ would be more satisfying.

I can't wait to drag TJ

I'm thinking Arissa pops off to one of the cast, although her telling off TJ would be more satisfying.

I think the same--if it's Jemmye she yells at she'll become the biggest fan favorite ever  lol

If I don't get at least 10 Arissa confessionals I won't be satisfied. I'm completely unspoiled but if Arissa leaves next we better get some her backstory over the past 15 years.

Arissa bout to curse TJ with that voodoo witchcraft

If I don't get at least 10 Arissa confessionals I won't be satisfied. I'm completely unspoiled but if Arissa leaves next we better get some her backstory over the past 15 years.

If TJ says something wack about Ms Arissa. Can we all agree to collectively jump him on Twitter and insta? 

   Why?  As much as I often dislike TJ, those comments are precisely why he has the job and so many viewers like him.

I'm thinking Arissa pops off to one of the cast, although her telling off TJ would be more satisfying.

Or the entire cast collectively? 

 

Arissa is gonna run this episode, I already know it 

Are you guys purposely calling her "jimmy" or is it autocorrect? LMAO

 

I'm thinking Arissa pops off to one of the cast, although her telling off TJ would be more satisfying.

Or the entire cast collectively? 

 

That's also highly likely.  Shes about to burst, I can feel it coming.

Are you guys purposely calling her "jimmy" or is it autocorrect? LMAO

Lol I was wondering that too

Are you guys purposely calling her "jimmy" or is it autocorrect? LMAO

I have autocorrect turned off on my phone.

I hate the female elimination episodes, I love the female side so much :( 

same :( 

Arissa is gonna shine tonight <3 - it was weird- her and Jisela were two of the old school ladies coming back I was happy to see on the list but wasn't as pumped for them as some of the others and they are easily two of my favs so far this season.  I love a great surprise - and I'm living for Arissa's vibe this season.  I really hope it's towards TJ what she is saying, only because TJ's way of talking to some cast members gets under my skin sometimes so if he's being a ****** I hope it's directed that way. It'll be interesting to see this play out!!!!

 

Also while Twitter stalking Jisela and Kendal seemed to be friendly in a post that Kendal tagged Jisela too and Jisela responded!  There has been growth! lol

Arissa is gonna shine tonight <3 - it was weird- her and Jisela were two of the old school ladies coming back I was happy to see on the list but wasn't as pumped for them as some of the others and they are easily two of my favs so far this season.  I love a great surprise - and I'm living for Arissa's vibe this season.  I really hope it's towards TJ what she is saying, only because TJ's way of talking to some cast members gets under my skin sometimes so if he's being a ****** I hope it's directed that way. It'll be interesting to see this play out!!!!

 

Also while Twitter stalking Jisela and Kendal seemed to be friendly in a post that Kendal tagged Jisela too and Jisela responded!  There has been growth! lol

Yeah that caught me off guard a little too, seemed like they may be more cordial than we figure, although neither follow each other on any social media so who knows.

darrell's confessional on big easy lol lol 

I skipped to the end, well worth it.

Pages