The Challenge: War of the Worlds - Alan Valdez

96 posts / 0 new
Last post

Can I get the link???

They did him wrong in that clip. Especially with the language comment.

He’s beautiful, imo, and looking thicc in his confessionals. We stan a sexy Mexican representation 

Screaming he's really pressed, but I'm here for him coming at Zach and Jenna's necks.

WESANDNANYFAN wrote:

haha why did they all hate him in that

I think they're all told to be funny and when you compile it all together it comes off really bad. Like if you take everything they each said individually it's not that bad (Bananas and Nany were too much though), but put it all together and it made it look like one big roast session

That's why I appreciate having Day on this show.. she's funny without being unneccesarily mean. These people can only be "funny" if they're bashing someone else. 

deeper wrote:

WESANDNANYFAN wrote:haha why did they all hate him in that

I think they're all told to be funny and when you compile it all together it comes off really bad. Like if you take everything they each said individually it's not that bad (Bananas and Nany were too much though), but put it all together and it made it look like one big roast session

That's why I appreciate having Day on this show.. she's funny without being unneccesarily mean. These people can only be "funny" if they're bashing someone else. 

literally Amanda 

Id be fine with Alan getting casted again. It wont happen though

He looks huge. Definitely think he deserves another shot.

Don’t make me warn y’all again about wanting a useless first boot guy to come back. Ain’t we learn from Rogan??

I'm done with first boots after the horror known as Rogan 

Because of y'all we're most likely stuck with that for many seasons to come Alan can find another show or just do ******

Don’t make me warn y’all again about wanting a useless first boot guy to come back. Ain’t we learn from Rogan??

useless and Rogan do not correlate :thinking:

Alan can come back though. Jozea, on the other hand..

Yeah..I need Alan back honestly.

Alan and JP and Sean all early recent boots Id be cool seeing again

Don’t make me warn y’all again about wanting a useless first boot guy to come back. Ain’t we learn from Rogan??

That we got a king? Then yes, bring Alan back

Alan and JP and Sean all early recent boots Id be cool seeing again

 

Don’t make me warn y’all again about wanting a useless first boot guy to come back. Ain’t we learn from Rogan??

useless and Rogan do not correlate :thinking:

Rogan is useless, yes. 

I don’t even remember what this guy looked like...

Rogan is useless, yes. 

you dumb wrong. lol

If only he didn't get injured then Josh would have been an one episode wonder.

If only he didn't get injured then Josh would have been an one episode wonder.

what a wonderful world it could have been lol I also wanted to see more of him - even if it was just that season. Josh getting out first would have been great.

 

If only he didn't get injured then Josh would have been an one episode wonder.

what a wonderful world it could have been lol I also wanted to see more of him - even if it was just that season. Josh getting out first would have been great.

If only he didn't get injured then Josh would have been an one episode wonder.

what a wonderful world it could have been lol I also wanted to see more of him - even if it was just that season. Josh getting out first would have been great.

I forgot about this guy and Josh finishing last.  He probably still would have been back (BB champ) but at least there could have been hope he wouldn't have been.

If only he didn't get injured then Josh would have been an one episode wonder.

Josh would have been called back regardless

Yeah Josh won big brother, he would probably get invited back regardless 

New Pod with Alan is up! https://youtu.be/b05Rp452RU4

Yeah Josh won big brother, he would probably get invited back regardless 

Fun fact. 

Alan was the first person to participate on a challenge that was not from Reality TV (I'm not including Champs vs Pros/Stars). 

Did anyone ever watch him on Telenovas? 

Pages