The challenge: Total Madness - Kyle Christie

33 posts / 0 new
Last post
The challenge: Total Madness - Kyle Christie

Other Shows: Geordie Shore 

Apperance: 5th

Eliminations:  7 (2 wins, 5 losses)

Money won: $20,625

Bio:  In four seasons, Kyle has made a name for himself as a fun-loving partier who can turn it on when it counts -- whether in challenges, eliminations or even Finals. Unfortunately, his political game has proven to be a weak spot, as the shifty Brit has struggled to play floater and often found himself on the wrong side of powerful alliances. If he hopes to return to his first Final since his Rookie season, Kyle will need to step up his gameplay, tamp down the drama and perhaps rely on some strategic friendships. Nevertheless, with more heart than almost anyone in the game, he stands a great chance of making it to the end.

Yikes lol

Looking middle aged 

Without Cara and Paulie he has become useless. He also reminds me of those kind of kids that wants to be in the popular crew so bad

I think the opposite^ im looking forward to him without paulie and cara because that's always been the storyline for the last couple seasons and now he can finally draw up something new hopefully

That being said he looks a damn mess and his hair plugs aint doing a thing to cover that mega mind skull :/

King

he just doesnt add anything to the show anymore... like a lot of the vendettas rookies he just got oveshadowed by the wotw rookies and hasn't been interesting since final reckoning. 

also can i ask why the **** do casuals find him so funny? like his confessionals are cringe as **** and it's almost bananas level of bad when it comes to sounding like you rehearsed your lines 5x before saying them to the camera.

Bio

In four seasons, Kyle has made a name for himself as a fun-loving partier who can turn it on when it counts -- whether in challenges, eliminations or even Finals. Unfortunately, his political game has proven to be a weak spot, as the shifty Brit has struggled to play floater and often found himself on the wrong side of powerful alliances. If he hopes to return to his first Final since his Rookie season, Kyle will need to step up his gameplay, tamp down the drama and perhaps rely on some strategic friendships. Nevertheless, with more heart than almost anyone in the game, he stands a great chance of making it to the end.  

What will be his storyline without Cara and Paulie?

His best "look" was Vendettas..

He's cool. But he's useless. He better do somethin to justify his presence on the show. 

I dont get why he has been ask for like 5 seasons in a row. Bear is a more entertaining version of him.

I think he knows he's becoming useless. Which is why he's doing too much with the back and forth with Wes on social media. And now he wants to bring back his old beef with Rogan.

Yeah. There's no reason for him to be on this show anymore. Like what purpose does he serve now that CM/Paulie pay him dust? 

The new Ryan Kehoe - he serves no purpose and idk why he keeps getting asked back. 

The new Ryan Kehoe - he serves no purpose and idk why he keeps getting asked back. 

The new Ryan Kehoe - he serves no purpose and idk why he keeps getting asked back. 

Ryan served a purpose, he was the token gay 

I dislike his ass

the white leroy

I dislike his ***

I realized I only like him when his foot is on Cara's neck

I could do without him for a few seasons 

Completely irrelevant.

I realized I only like him when his foot is on Cara's neck

I could do without him for a few seasons 

Hes fake af lmao. Literally the type to talk shit about someone and then comfort them 

Calling Ashley a flip flopper when that is what he is!

Back when UK were still new and Cara was on the season, he was relevant but now he's past his expiration date.

Calling Ashley a flip flopper when that is what he is!

Back when UK were still new and Cara was on the season, he was relevant but now he's past his expiration date.

Ugh the dragging that this man recieved on the latest episode was beautiful. From Wes basically saying he's a waste of space (which he is) and Nelson calling him the biggest ***** (which he is) it was a great night. They need to stop calling him or at least give him a few seasons off. 

Kyle trying to call out someone on being a snake ... lmao 

PartyHeart
Anonymous's picture

I dont know whats sadder... Wes telling him he's utterly useless or the fact that neither bananas or mattie who are suppose to be his #1's didnt interject & he'll still work with them. 

I dont know whats sadder... Wes telling him he's utterly useless or the fact that neither bananas or mattie who are suppose to be his #1's didnt interject & he'll still work with them. 

He's friends with Wes too, he was only nominated for a joke and was never going in. That whole interaction was Wes trying to be funny

Pages