The challenge: Total Madness - Wes Bergmann

76 posts / 0 new
Last post
The challenge: Total Madness - Wes Bergmann

Other Shows: Real World- Austin

Apperance: 13th

Eliminations: 21 (14 wins, 7 losses)

Money Won: $298,000

Bio: TBA

Wes Claus

Lol Wes really is going for that hipster lumberjack look

KING

i cant lol

WOTW really turned me off from him.. he used to be my favorite male from this show.. only 2nd to Landon.. 

I will always root for him over Johnny and CT though.. always. 

WOTW really turned me off from him.. he used to be my favorite male from this show.. only 2nd to Landon.. 

I will always root for him over Johnny and CT though.. always. 

eh he apologized for his WOTW stuff. Imo even though he plays up his ******* self for tv, he's extremely self aware as well and always owns his shit. And he's always entertaining. Still a big fan <3

 

WOTW really turned me off from him.. he used to be my favorite male from this show.. only 2nd to Landon.. 

I will always root for him over Johnny and CT though.. always. 

eh he apologized for his WOTW stuff. Imo even though he plays up his ******* self for tv, he's extremely self aware as well and always owns his shit. And he's always entertaining. Still a big fan <3

People take him too seriously lmao always gonna be a fan

He looks like he dips and I don't like that.

Bio

The true master manipulator of "The Challenge," Wes has earned a reputation for singlehandedly dominating the politics on nearly every season he's played. Of course, his devious ways have earned him plenty of enemies, as well, first and foremost Johnny Bananas. The pair's epic rivalry has seen each of them reshape their game to gain the advantage only to see the other snatch it right back. Of course, this laser-focused feud has, at times, impeded their overall success, as Wes learned the hard way, falling victim to a blindside on "War of the Worlds 2." With redemption at stake, will Wes be able to strategize a plan that can send him back to the winner's circle?

Take a break!

Every single season that he does he gets worse and worse...Trash.

Wes is a legend so Im happy for however long he has left even if he bugs me sometimes

Every single season that he does he gets worse and worse...Trash.

It's been all downhill since he returned on War of the Worlds.

Can't stand him. Never really saw appeal in his character except for The Ruins when he was against the Toothbrush Brigade and Darrell. Every other season he's been a deplorable elitist firecrotch and I WILL STILL NOTE him pouring Cola on Cara Maria is the same thing that Toothbrush Brigade did to Tonya (with flour), but because Wes wanted to do it he justifies it, and because he didn't like them he berates their behavior..

I want somebody to assault him on camera for my entertainment...but you know, whatever....

He used to be my all time fave but he just keeps getting worse every season. The Day situation turned me off and the way he came at Asaf for what was basically a throw away vote annoyed me. I know he turns it up for the show and it used to be fun when he was on the outside but now that he's one of the main guys it's annoying. 

Remember how happy everyone on here was when his name popped up on the cast list of War of the Worlds?

He used to be my all time fave but he just keeps getting worse every season. The Day situation turned me off and the way he came at Asaf for what was basically a throw away vote annoyed me. I know he turns it up for the show and it used to be fun when he was on the outside but now that he's one of the main guys it's annoying. 

Yea that didn't make sense.. similar to how he came at Bear in the tribunal on WOTW 1...

WOTW would've been the perfect season to leave for good for him

I don't think he'll ever repeat that level of success 

He looks like he dips and I don't like that.

lol

He looks really sexy with that beard, no denying that.

LEGEND.... We know he'll never be in duel shape again but can we get wotw wes again, at least he had some fire then

LEGEND.... We know he'll never be in duel shape again but can we get wotw wes again, at least he had some fire then

Thats why I'm mad at him he doesnt look he cares now and it shows when he volunteers in such a stupid manner 

who hurt you?

Lol who does he think he is 

Rumplestilsltskin....i wish darrell dropped him ibstead of Brad....and he needs to come back and do it now

https://***.*******.***/WestonBergmann

25 dollars a month??? who the hell is paying that 

 

https://***.*******.***/WestonBergmann

25 dollars a month??? who the hell is paying that 

better yet who is paying 150 for a phone call 

 

https://***.*******.***/WestonBergmann

25 dollars a month??? who the hell is paying that 

Trying to run Derrick out of the  market.

 

He certainly wont with those prices. Jesus 

Pages