Love Island (USA) - CBS

131 posts / 0 new
Last post

Kyra & Alana >>>>>>>>>>>>>> 

 

I love them! 

 

oops double post.....    So I'll just say I can't wait for Winston to enter the villa!   He looked hot af in that intro preview!  I had a feeling they would put a BB person on this season, and Winnie is a solid choice!  I wish he was bringing Brett with him too tho.  

 

Idk why Mallory is getting jealous when she doesn’t even like Weston lol

I wonder which of the girls Winston will go for.  Kyra?  Mallory?   Imagine a Winston & Caro duo lmaoo they would be hilarious together. 

Kyra SCREAMS Jonna Mannion now that she got her tan on. There was a scene of her last episode with sun glasses on and she looked identical. I miss the QUEEN 

Kyra SCREAMS Jonna Mannion now that she got her tan on. There was a scene of her last episode with sun glasses on and she looked identical. I miss the QUEEN 

She's been reminding me SOOOO much of Jonna ever since the first episode!  they could be twins! 

 

Yamen did Alana so dirty.  wow wasn't expecting that.  

I cried watching 

Kyra & Winston was on a date in a preview posted today!

Kyra & Winston was on a date in a preview posted today!

wait he’s an actual contestant? 

“Yamen serves dessert with just a spoon and a fork. I suspect the knife is still in Alana’s back”

the narrator is shady boots lmao 

“Yamen serves dessert with just a spoon and a fork. I suspect the knife is still in Alana’s back”

the narrator is shady boots lmao 

lmao the narrator had me rolling last night

that challenge tonight made me gag omg 

Yamen has no chance lmao see when you do clownery

Umm so this show is mad good btw, watching it side by side the UK one as well and I’m enjoying both

Yamen has no chance lmao see when you do clownery

Okay Mo’Nique I see you! 

I’m really liking this show of course there are some cast members that I dislike I’m looking at you Caro plus Kira is kind of annoying told Cash that once she starts developing feelings she pushes the other person away then breaks up with Cash then it seems like she wants Cash to try to get her back I hope Karma gets her and she’s Dump from the island.      

 

Yamen is like a roach surviving all these votes lol. Caro and Ray are a great match I’m liking them a lot

I’m surprised so many ppl like this show. I only watched because I knew Christen but I thought this show was terrible haha and beyond boring

poor Kelsey! 

Man the guys are a mess especially Weston and Yamen like both were coupled up then someone comes in and they fall instantly for them especially Weston I felt so bad for Kelsey shoot I would feel like she did too if that happened to me thinking someone I spent time with was into me and pretty much lying. Also can they vote out Elizabeth and Zac they are so boring they can continue their romance outside the show since they no longer are getting to know other singles coming in. 

Honestly feels like only Zac/Elizabeth and Ray/Caro have a shot at winning. Ray/Caro’s edit has gone way up over the last two episodes. Fan response is on the up for them

I am surprised this was renewed. Don’t get me wrong, I enjoy it, but it can be boring.  I can see them changing rules and making it more structured like they did with BBs second season.

Man the guys are a mess especially Weston and Yamen like both were coupled up then someone comes in and they fall instantly for them especially Weston I felt so bad for Kelsey shoot I would feel like she did too if that happened to me thinking someone I spent time with was into me and pretty much lying. Also can they vote out Elizabeth and Zac they are so boring they can continue their romance outside the show since they no longer are getting to know other singles coming in. 

I havent watch an episode of this but isnt that the whole point of this show for them to find "love" for the viewers to vote 

 

Man the guys are a mess especially Weston and Yamen like both were coupled up then someone comes in and they fall instantly for them especially Weston I felt so bad for Kelsey shoot I would feel like she did too if that happened to me thinking someone I spent time with was into me and pretty much lying. Also can they vote out Elizabeth and Zac they are so boring they can continue their romance outside the show since they no longer are getting to know other singles coming in. 

I havent watch an episode of this but isnt that the whole point of this show for them to find "love" for the viewers to vote 

yes, Zac and Elizabeth are kinda lucky they didn’t have much competition for a while and were able to get an edit in spite of being boring. The rest of the couples were shaky. Now that Ray and Caro are together they’ve been getting more camera time and have already made up a decent amount of ground amongst fans. They could have mad competition now 

Alexandra/Dylan seem to have a big following too.  (personally I think they're even more boring than Zac/Elizabeth lol)   It will def be between those 3 couples in the end.  

glad this got renewed!  This show is a nice distraction from the current trash BB season lol.  

What do they win when they win?

Emily reminds me so much of Kaitlin from Paradise Hotel.  She both looks exactly like her and sounds exactly like her.  They even have similar mannerisms lol.  

What do they win when they win?

 

they split 100k

 

Alexandra/Dylan seem to have a big following too.  (personally I think they're even more boring than Zac/Elizabeth lol)   It will def be between those 3 couples in the end.  

glad this got renewed!  This show is a nice distraction from the current trash BB season lol.  

Yeah Alex and Dylan as well. Zach looked like a tool this episode 

Pages