Endurance: Serengeti Mission Thread

842 posts / 0 new
Last post

Ill save you from the lion partner 

Plot twist: DScott got eaten too. No more black team :/ 

 

Ill save you from the lion partner 

Plot twist: DScott got eaten too. No more black team :/ 

I shouldn’t have tried to save yo......

*gets call from home*

Update: The Temple of Fate will be completed by 10:30PM EST tonight. 

nervous 

nervous 

lol

Update: The Temple of Fate will be completed by 10:30PM EST tonight. 

Good luck to all involved! 

nervous 

Brown Team won it at the Temple of Fate. Orange Team lost, JJ, had this to say, "We are giving the Friendship piece to Graphik and Chicken_breast because Graphik is just a true ******* friend. Likeeeeee he listens and he understands and through everything that has happened these last few months on the site he's had my back more than anyone playing this game and for that, I just think it only makes sense he gets it and hopefully takes home the W baby! To TuesDaze and FairyTai, I love y'all too and now I want y'all to **** it up for the culture. PERIODT! ❤️ Peace and love bitches and see y'all on the other side."

 

Don ain't ******* anything up and that's on period 

They're gonna hate to hear that Calogero scored the final 2 points. 

Brown team>>>>

Imagine thinking production would ever actually allow me to go out episode 1, check my history bitch. 

Imagine thinking production would ever actually allow me to go out episode 1, check my history bitch. 

King Gamer

lmaooooooooo

gj gamer it wasnt ur time king

Don ain't ******* anything up and that's on period 

Congrats on winning Millionaire Mitchel !

So now time to give each team their starting pieces:

Green Team you obviously get Friendship as mentioned above. Brown Team since you guys needed a little luck to win the Temple of Fate, it's only right that your starting piece is Luck. Black Team, since you guys are returners, and obviously didn't win the first time, you guys will need to perservere to take it to the end this time (especially hardbitten cause um...), so your starting piece is Perserverance. Red Team both of you are known to be forces to be reckoned with in these games and you proved that coming in 2nd in the first mission, so because of that, your starting piece is Strength. Yellow Team, since you guys won the first mission and made the first move of the game, it could comeback and bite you, it could win you the game, it was a calculated risk; consequently, your starting piece is Karma. Blue Team you guys showed a lot of this during the first mission, you never gave up and that proves you have heart, so Heart will be your starting piece. Purple Team y'all also didn't quit during the first mission, y'all just got disqualified simply because you were taking too long *coughs* an hour *coughs* either way you were committed and for that your starting piece is Commitment. Last but not least, Gray Team, you guys get Leadership as your piece, simply because it's the only other starting piece and it has to go somewhere. *shrugs*

But I'm afraid of commitment 

u kinda reaching but thanks

(especially hardbitten cause um...)

wym

I'll post the mission either later tonight or early tomorrow. It's deadline and it's easy. So stay tuned. 

JJ SadSad :( *pours liquor out*

Congrats tho CaloGamer!

"The Art of War by Sun Tzu"

JJ :( *pours liquor out*

Congrats tho CaloGamer!

JJ :( *pours liquor out*

Congrats tho CaloGamer!

Love you JJ!! You know what it is!

Great job brown team!

Some bitch I didn't even know existed has a problem with me lmaooo, love a fan 

Love you JJ!! You know what it is!

Great job brown team!

Thx Queen 

You shoulda gave us the leadership piece tbh 

Pages