Vevmo Games VI: In Deep Waters (Viewer's Thread)

1143 posts / 0 new
Last post

CF making that final he got robbed last time ♥

Justin Bieber Shot and Killed on CSI [High Quality]

Alad when he lost his key

CF making that final he got robbed last time ♥

oh...

Justin Bieber Shot and Killed on CSI [High Quality]

Alad when he lost his key

LMFAO nah it's gucci fam. i'm not tripping

CF making that final he got robbed last time ♥

Kollano is the clearest option to boot #justsayin

I love my fans on the sidelines <3

Me and cat staying strong!!

haven't read this thread at all and prob not planning to. yall were prolly siced. 

anyways, HT is probably the person you would want to keep in event that there's a trivia/puzzle involved which is most likely to happen.
my opinion tho and through personal experience. Both have high value. 

infamous has reserved a seat next to me on the plane though considering he's spoken about me approx 85% of the time he posts. 

toodles. 
always #WarReady
 

oooop

HT in da building!

Sigh. I guess I'll pick you up from the airport!

Timster, too <3. We'll go turn up.

The robbery is real.

Disgusted. Some shit wouldn't have went down like that if I was there tbh. 

Thank you CF for saying something <3 you were so quiet through the process I truly didn't know if you were voting me out or just made up your mind and didn't want to talk. I secretly hoped I'd survive 3-2 since I knew rlk voted with me. Good luck in the final! Proud of you!

And to koll lol sorry I didn't want to vote you originally but once you confirmed you were voting me the only other name I was given to vote for was you and at that point I had to hope for the best. That was all before the possible flip and when it didn't work out at the literal last minute (when you were ignoring my messages) I flipped back and sent in my vote against you in the last minute. It was fun and suspenseful tbh

*chills with kloun in the lounge*

So am I the only player that targets David? Because.....tragic 

Blue boat>>

@RLK

oh ok thanks bae. Good luck. Are y'all actively doing the final in PMs? Or it actually hasn't started?

#TeamTbone

#TeamRLK

#IDKWhosOnWhichBoat

*chills with kloun in the lounge*

oh hai

Now just waiting for #SidekickKolli to show up like "I not plot scheme. I nicest person here IMO"

why is this still funny to me

Bc u fake friend?

Bc u fake friend?

Girl, it was a joke.

kollanekoer wrote:

Bc u fake friend?

Girl, it was a joke.

but if you want a problem, we can have one. I just thought it was funny.

but if you want a problem, we can have one. I just thought it was funny.

FUCK

but if you want a problem, we can have one. I just thought it was funny.

Lets have some problems little boy

kollanekoer wrote:

Bc u fake friend?

Girl, it was a joke.

Boy, mine was too

If 3 people who've already won a VG win again my only question will be, what is wrong with some of you people letting the same people go to the end every single season? Don't cry wolf this time like always because at this point y'all have had several opportunities to change things like you always rant and rave about and I'm still seeing the same shit. I didn't keep up with this at all but based on these final teams and who's probably gonna win, tragic. Same shit, different game. I hope come VG7 and if I make my grand return y'all ready for some shit because if I make the final I'm making it with people who deserve it and are hungry for it. #NewWinnersOnly #CongratsQueenRLK #TheNewPaula

We did not make teams, person whos key was last stolen did. Before it was really uneven but twist made it better. 

I think its cool we get atleast one new winner and one step closer to ruins type of thing Smile

I agree 1000%. RLK is the most deserving person to win, although that means we get 3 repeat winners at least we've got 1 new winner. I do think the other boat is very underestimated.

The ruins is one of my favorite formats (along with the island) so it'd be fun to play.

Pages