Vevmo Games VI: In Deep Waters (The Hut Thread)

2012 posts / 0 new
Last post

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.

Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back.

 

goodmorning 

goodmorning 

Good morning Don!

flyguy wrote:

goodmorning 

Good morning Don!

what it do!?

Gucci Mane wrote:

flyguy wrote:goodmorning 

Good morning Don!

what it do!?

Not shit. Are we on location? Lol 

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.

Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.

we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

Wtf is RQ

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

It's not about "bringing drama from another game" or whatever the fuck you said. It's like I said, it's just like the challenge: if you pull some shady shit in the past, it's going to stick with you going forward. Just ask Sarah Rice.

You don't follow Big Brother at all, well that explains it then. About to be sooo exciting watching us gets picked off one by one now. 

Boy ain't nobody conspire against you.

But ANYWAYS, onto this game....I know who to look out for now.

Wait nvm I still got something to say: You honestly think I would've went after you first before people I don't know? Like bruh....

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

It's not about "bringing drama from another game" or whatever the fuck you said. It's like I said, it's just like the challenge: if you pull some shady shit in the past, it's going to stick with you going forward. Just ask Sarah Rice.You don't follow Big Brother at all, well that explains it then. About to be sooo exciting watching us gets picked off one by one now. Boy ain't nobody conspire against you.But ANYWAYS, onto this game....I know who to look out for now.

And it's like I said, tell me something I don't know. Y'all are making this a huge deal!  And the competition hasn't even started yet.  And you're mad that you're going to be picked off one by one???  It's a individual game and there's only one winner in BB and wouldn't be surprised if there's only one winner here as well.   Like I know I'm not going to win but best believe I'm going to try to win in both games.  I do believe josh will have something good to twist up the game but be dope fa sho if there was multiple winners as well.   and hmmmmmmmmm

And same AND FINALLY!   

*Sips some water as I watch the sun rise from the beach*

Wait nvm I still got something to say: You honestly think I would've went after you first before people I don't know? Like bruh....

Yeah.  I mean you just did so wouldn't be surprised.

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

It's not about "bringing drama from another game" or whatever the fuck you said. It's like I said, it's just like the challenge: if you pull some shady shit in the past, it's going to stick with you going forward. Just ask Sarah Rice.You don't follow Big Brother at all, well that explains it then. About to be sooo exciting watching us gets picked off one by one now. Boy ain't nobody conspire against you.But ANYWAYS, onto this game....I know who to look out for now.

And it's like I said, tell me something I don't know. Y'all are making this a huge deal!  And the competition hasn't even started yet.  And you're mad that you're going to be picked off one by one???  It's a individual game and there's only one winner in BB and wouldn't be surprised if there's only one winner here as well.   Like I know I'm not going to win but best believe I'm going to try to win in both games.  I do believe josh will have something good to twist up the game but be dope fa sho if there was multiple winners as well.   and hmmmmmmmmmAnd same AND FINALLY!   *Sips some water as I watch the sun rise from the beach*

Uh yea I know there's only one fucking winner I actually watched the fucking show. It's about how you fucking get there. I'm sure they're laughing their  asses off because you were so stupid and gave them a number week 1 just to be disposed of later.

*Knocks over Trinidead's water as I laugh and walk by*

Goes to sit with CMJ and Don.

 

Gucci Mane wrote:

Wait nvm I still got something to say: You honestly think I would've went after you first before people I don't know? Like bruh....

Yeah.  I mean you just did so wouldn't be surprised.

You're a bigger idiot than I thought. Yikes.

Thanks Josh for giving me my favorite color!!

Ayyee

Imagine colors means who is your partner Biggrin

HT we got this

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

It's not about "bringing drama from another game" or whatever the fuck you said. It's like I said, it's just like the challenge: if you pull some shady shit in the past, it's going to stick with you going forward. Just ask Sarah Rice.You don't follow Big Brother at all, well that explains it then. About to be sooo exciting watching us gets picked off one by one now. Boy ain't nobody conspire against you.But ANYWAYS, onto this game....I know who to look out for now.

And it's like I said, tell me something I don't know. Y'all are making this a huge deal!  And the competition hasn't even started yet.  And you're mad that you're going to be picked off one by one???  It's a individual game and there's only one winner in BB and wouldn't be surprised if there's only one winner here as well.   Like I know I'm not going to win but best believe I'm going to try to win in both games.  I do believe josh will have something good to twist up the game but be dope fa sho if there was multiple winners as well.   and hmmmmmmmmmAnd same AND FINALLY!   *Sips some water as I watch the sun rise from the beach*

Uh yea I know there's only one fucking winner I actually watched the fucking show. It's about how you fucking get there. I'm sure they're laughing their  asses off because you were so stupid and gave them a number week 1 just to be disposed of later.*Knocks over Trinidead's water as I laugh and walk by*Goes to sit with CMJ and Don. 

Duhhhhhhhh!

Look,   I don't really care if they are laughing their asses off at me if you're talking about the others in ER. At least I got to know some of them and have some conversation with them that doesn't include the game. Some of those people in ER are actually pretty cool if you get the chance to conversate with them(which I believe you have) and not just strictly keeping it game business only.  Personally, I do think that you're making this into such a big deal right now but that's just me.  It's just a game like fr and if I get voted off on either game, then so be it.  It's not the end of the world.  I will be handling the best I can and hope you all do to.

*picks up water and walks away in the other direction as VevmoTV plays the music that happens after an argument and flashing back from everyone involved* lol

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

It's not about "bringing drama from another game" or whatever the fuck you said. It's like I said, it's just like the challenge: if you pull some shady shit in the past, it's going to stick with you going forward. Just ask Sarah Rice.You don't follow Big Brother at all, well that explains it then. About to be sooo exciting watching us gets picked off one by one now. Boy ain't nobody conspire against you.But ANYWAYS, onto this game....I know who to look out for now.

And it's like I said, tell me something I don't know. Y'all are making this a huge deal!  And the competition hasn't even started yet.  And you're mad that you're going to be picked off one by one???  It's a individual game and there's only one winner in BB and wouldn't be surprised if there's only one winner here as well.   Like I know I'm not going to win but best believe I'm going to try to win in both games.  I do believe josh will have something good to twist up the game but be dope fa sho if there was multiple winners as well.   and hmmmmmmmmmAnd same AND FINALLY!   *Sips some water as I watch the sun rise from the beach*

Uh yea I know there's only one fucking winner I actually watched the fucking show. It's about how you fucking get there. I'm sure they're laughing their  asses off because you were so stupid and gave them a number week 1 just to be disposed of later.*Knocks over Trinidead's water as I laugh and walk by*Goes to sit with CMJ and Don. 

Duhhhhhhhh!Look,   I don't really care if they are laughing their asses off at me if you're talking about the others in ER. At least I got to know some of them and have some conversation with them that doesn't include the game. Some of those people in ER are actually pretty cool if you get the chance to conversate with them(which I believe you have) and not just strictly keeping it game business only.  Personally, I do think that you're making this into such a big deal right now but that's just me.  It's just a game like fr and if I get voted off on either game, then so be it.  It's not the end of the world.  I will be handling the best I can and hope you all do to.*picks up water and walks away in the other direction as VevmoTV plays the music that happens after an argument and flashing back from everyone involved* lol

Uh, I have plenty of friends over there lol. I'm not talking personally. I'm saying game wise you're a fucking idiot and played right into their hands. But you live and you learn.

*smokes cigarette and walks in other direction as sad music plays*

In a nutshell:

Trinidad055 wrote:

Gucci Mane wrote:

Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:
Trinidad055 wrote:
Gucci Mane wrote:So yea just saw what happened. And yea...no. Fuck that.Trini you fucked up. Best believe I'm coming for your fucking head every chance I get.Snake ass.

Bring it.  LOL!Imagine taking a forum game serious.

Bitch we ain't talking real life. Game wise that shit was stupid.Like why tf you lie to him? And then the first week? And THEN had the nerve to sign up for this game too? Lol.It's just like the challenge homie. If you screw someone over in a past game, they gonna remember that shit. 

Oh I know we ain't talking about real life. Why are you guys so worried about my game decisions, like seriously? And I know what I was getting myself into when I signed up. like is it an issue that I decided to play VG6?  And hey,  Tell me something I don't know tho, lol!

Because it was fucking stupid to pull that shit week 1. Like damn, he probably still would've went home but don't lie to that man's face over some nigga you don't even fucking know.Have you not watched Big Brother before? Crazy thing is Tbone actually was the one who stood up for your fake ass and said you were loyal and you put a knife in his back. 

Ooooooookayyyyyyy.  I do understand what I did is wrong honestly but I stand by the decisions I make and accept the full consequences of whatever happens.  Like no big deal imo but some of you here are making it one?  I'm not the one bringing drama from another game in another site to this game and posting shit here.Also, I have watched Big Brother for like 2 episodes and that's it pretty much.  I kind of get how it works but the whole concept is still very new to me as those episode were freakin' years ago.   I don't follow BB at all.we are also not in the same team and it's an individual game just like this game so what's the issue?  I'm not part of your "alliance".  Weren't you the one who conspired on me RQ when the game hasn't even started or that the cast wasn't even revealed yet?  LIke come on, lol. 

It's not about "bringing drama from another game" or whatever the fuck you said. It's like I said, it's just like the challenge: if you pull some shady shit in the past, it's going to stick with you going forward. Just ask Sarah Rice.You don't follow Big Brother at all, well that explains it then. About to be sooo exciting watching us gets picked off one by one now. Boy ain't nobody conspire against you.But ANYWAYS, onto this game....I know who to look out for now.

And it's like I said, tell me something I don't know. Y'all are making this a huge deal!  And the competition hasn't even started yet.  And you're mad that you're going to be picked off one by one???  It's a individual game and there's only one winner in BB and wouldn't be surprised if there's only one winner here as well.   Like I know I'm not going to win but best believe I'm going to try to win in both games.  I do believe josh will have something good to twist up the game but be dope fa sho if there was multiple winners as well.   and hmmmmmmmmmAnd same AND FINALLY!   *Sips some water as I watch the sun rise from the beach*

Uh yea I know there's only one fucking winner I actually watched the fucking show. It's about how you fucking get there. I'm sure they're laughing their  asses off because you were so stupid and gave them a number week 1 just to be disposed of later.*Knocks over Trinidead's water as I laugh and walk by*Goes to sit with CMJ and Don. 

Duhhhhhhhh!Look,   I don't really care if they are laughing their asses off at me if you're talking about the others in ER. At least I got to know some of them and have some conversation with them that doesn't include the game. Some of those people in ER are actually pretty cool if you get the chance to conversate with them(which I believe you have) and not just strictly keeping it game business only.  Personally, I do think that you're making this into such a big deal right now but that's just me.  It's just a game like fr and if I get voted off on either game, then so be it.  It's not the end of the world.  I will be handling the best I can and hope you all do to.*picks up water and walks away in the other direction as VevmoTV plays the music that happens after an argument and flashing back from everyone involved* lol

Uh, I have plenty of friends over there lol. I'm not talking personally. I'm saying game wise you're a fucking idiot and played right into their hands. But you live and you learn.*smokes cigarette and walks in other direction as sad music plays*

Oh I know you have friends there.   And are you assuming everyone else that is not from vevmo in some sort of giant alliance or something?  Like who cares if there is or not, fr.   I'm playing my own game here and made my own decisions for sure. I didn't know i had to stick up for my fellow vevmoians in another forum, lol.   

In a nutshell:

Pretty much, LOL!

Gucci we good?

Gucci we good?

Yea I'm good now lol.

yesssss nice kolle! And omg HT!!! let's be real tho, you came for some cuddles right 

*Wakes Up*

They're everywhere

Wait so did I really wake up to faketea being In this house. I may as well self evict already because I can't stand fake people

*wakes up* 

wow, what an eventful night 

*Wakes Up*

They're everywhere

Sorry Manny Sad 

lmfaoooooooooo who cares anymore, after next eviction 2 more vevmo gone and Raquel gets BB3 title

lmfaoooooooooo who cares anymore, after next eviction 2 more vevmo gone and Raquel gets BB3 title

Big brother is a game that sways back and fourth nonstop based on who wins HOH. You guys can be completely fine. 

Pages