Vevmo Games VI: In Deep Waters (The Hut Thread)

2073 posts / 0 new
Last post

sorry cole... 

wtf david u did

fuck u

*cast photo shoots are leaked online by BlueDaisy on a site called Zezo*

Who is this mysterious contestant? 

wtf david u didfuck u

shut up

Ok lol I see a clear alliance with that vote lol.

 

sorry ily cole. u know u my g but this vote woulda been different if u had shown some loyalty towards me in the past.....

*Me consoling viewers who are outraged at us for keeping Bananas in the game instead of getting him off of their tv screen*

sorry ily cole. u know u my g but this vote woulda been different if u had shown some loyalty towards me in the past.....

oop petty

Ok lol I see a clear alliance with that vote lol. 

3 snakes

Gucci Mane wrote:

Tbone123 wrote:I'm in shock right now.

Where you been at?

tryna get down Sammys pants TBH 

YESES

For anyone that wants to know:Wifey- Tasha Sons- Don and Alad Best friend-CMJ 

And what am I? The house pet? 

Love you Cole ❤️ :/

HonestTea101 wrote:

Ok lol I see a clear alliance with that vote lol. 

3 snakes

pm the tea

Gucci Mane wrote:

For anyone that wants to know:Wifey- Tasha Sons- Don and Alad Best friend-CMJ 

And what am I? The house pet? 

heh u the housekeeper

Tbone123 wrote:

Gucci Mane wrote:For anyone that wants to know:Wifey- Tasha Sons- Don and Alad Best friend-CMJ 

And what am I? The house pet? 

heh u the housekeeper

OH. Ok. I guess that must've answered why I found that gay porn magazine stache under your bed. Hope Gucci is aware of your magazines ;/

Yeah that vote was not easy for me. 

Yeah that vote was not easy for me. 

shut up

Excuse me, kolle what are you even talking about? I had no clue I'd get all those votes to stay. I was shocked 

Excuse me, kolle what are you even talking about? I had no clue I'd get all those votes to stay. I was shocked 

dont talk to me

The following people need to be included in your rankings due tomorrow by 10pm EST. Thanks!

Aladmaho

Boncat23

Challengefan00

CMJ

Flyguy

GucciMane

Kollanekoer

mariochristopher_

Stan_ER

timster3

Trinidad055

Stan_ER wrote:

Yeah that vote was not easy for me. 

shut up

you voted Cole as well. I guess all your talks with him were for nothing amirite?

kollanekoer wrote:

Stan_ER wrote:Yeah that vote was not easy for me. 

shut up

you voted Cole as well. I guess all your talks with him were for nothing amirite?

stfu

DScott wrote:

Excuse me, kolle what are you even talking about? I had no clue I'd get all those votes to stay. I was shocked 

dont talk to me

Lol, what happened? You wanna explain why you're doing this? Or is it just for show. I'm not in the mood for bs plot points.

kolle real talk shut that fuck shit up going off on david when he ain't do shit. 

kolle real talk shut that fuck shit up going off on david when he ain't do shit. 

Well fuck u too then

Ignore her everyone. Ima continue this game as is. 

Hello david and Alad. Oh! Good evening honesttea...well if isn't CMJ!! How are you?!

howdy Gucci and CF!!

*stares at Don menacingly*

I am kidding u tense fuck

aladmaho wrote:

kolle real talk shut that fuck shit up going off on david when he ain't do shit. 

Well fuck u too then

come at my nephew and u gone feel the wrath!!

kollanekoer wrote:

aladmaho wrote:kolle real talk shut that fuck shit up going off on david when he ain't do shit. 

Well fuck u too then

come at my nephew and u gone feel the wrath!!

Big ass family

Pages