Vevmo Games: Uninteresting Facts

511 posts / 0 new
Last post

my dumbass counted wrong lmaoo its not 120 i think its 92

Its 62 i think. Look at Wiki. Josh made list for only VG games

Its cool Don, dont worry Biggrin

 

 

Mine and Infamous road is quite similar

Quit FA, skipped All In, made finale in Superfans, won BOA.

 

I wish I had my notebook, I had a full list and a number written down. 62 sounds about right tho.

120.....  

lol

Chill yall LMAOOOO i countrd every person from every vg not remembering that some ppl played multiple times

Chill yall LMAOOOO i countrd every person from every vg not remembering that some ppl played multiple times

U are the cutest Biggrin

flyguy wrote:

Chill yall LMAOOOO i countrd every person from every vg not remembering that some ppl played multiple times

U are the cutest Biggrin

back off

kollanekoer wrote:

flyguy wrote:Chill yall LMAOOOO i countrd every person from every vg not remembering that some ppl played multiple times

U are the cutest Biggrin

back off

Lmao chill

Person who killed VG games is Joshbaby. 3 wins + 1 hosting. <3

Out of all 120 competitors only 14 have made a final their first season. (Tasha, Mitch, Aladmaho, Vova, Blue, Buper, CMJ, Flyguy, Euro, Gamer, Kloun, Lucci, Metalking, & Youss)out of those 14 only 3 people won their first season (Tasha, Euro & Joshie)

niceee haha

Person who killed VG games is Joshbaby. 3 wins + 1 hosting. <3

yeah thats crazy impressive

kollanekoer wrote:

Person who killed VG games is Joshbaby. 3 wins + 1 hosting. <3

yeah thats crazy impressive

thanks guys :) 

also officially in the 5-timers club! (not including TRR)

Its cool Don, dont worry :D  Mine and Infamous road is quite similarQuit FA, skipped All In, made finale in Superfans, won BOA. 

<3

I'm a real champion and fuck everyone who says otherwise (kloun/boncat). Ur both pussys anyway.

I'm a real champion and fuck everyone who says otherwise (kloun/boncat). Ur both pussys anyway.

Yeah. If that mafia winners are champions how the fuck you are not. 

TRR was like any other VG game with discussion topics. Like look up those missions whoever questions it

K

No K. You like only person who thinks he is not winner. If you make this thread, be unbiased and be fair. You personal opinions should not matter. 

Rn it seems you just petty af and if any other person would have won trr, you would consider them winner. 

Like this make no sense. Few days of mafia tops trr??? Bye

K.

Sorry, I didn't tell you Merry Christmas! Or Happy Holidays whichever is more appropriate.

Make sure you drink lots of water and get as much potassium as possible.

Sorry that you are petty little guy and dont inglude only game where someone u dont like is winner. 

I am petty.

But I don't not like the guy. I've held this opinion since before I even knew him. 

But im done. Please, direct your attention to the disclaimer.

Happy holidays boo, enjoy your dislike and  pettiness

Happy holidays boo, enjoy your dislike and  pettiness 

Will do.

It's ok, if there's a Ruins I'm sure Buper will still be on the champion side. It's not like this thread determines who the champs are. He dominated that game competitively and socially. I did socially as well lol. But whatever, don't worry Kolle this thread isn't the end all be all. 

Imo if there is Ruins, mafia winners should not be on champions team. 

Ruins should hold up til VG have enough winners to make a team. Other games dont really fit into it. Only maybe VR champions

Pages