The Vevmo Games: General Discussion

4874 posts / 0 new
Last post

the original post has been updated to include a casting section for upcoming games

It would be easier to pick people that were prominent in the certain games. 

Okay is the future games thread 2.0 or our favorite moments? I'm confused lol 

Pretty well balanced teams. 

Okay is the future games thread 2.0 or our favorite moments? I'm confused lol 

lol it seems to be everything general... ppl can talk about games they'd like to see happen in here if they'd like. The Future Games topic can be used for Fanatasy casts and a strictly organized area for themes and ideas. This topic is a lot more hodgepodge and lenient with it's general conversation.

It was actually pretty hard to come up with a cast for seasons. I tried to only go off people's debut seasons

TEAM MAFIA: LurkerNoMore, Kollanekoer, nevidcm, infamousTEAM SURVEVMO: BlueHatchet2, CMJ, Hardbitten, TheCloserTEAM AYTO?: 202Mitch, LucciVee, PinkRose, WittyWrathTEAM VR: Dscott, Badladjj, hannamez8, EuroslaviaTEAM FA/ALLIN: Jman09, FreeAgent3, Tbone123, ReiTEAM BOTSF: HonestTea101, Challengefan00, Boncat23, timster3 TEAM ER: Bupersoy, KennyEr, ColeStoryBro, Kmacisco

Ugh. TheCloser and I on the same team would be boss af.

I'd replace some of the.. toddlers though.

Some of my favorite fights have to be faceless vs LWP

It was actually pretty hard to come up with a cast for seasons. I tried to only go off people's debut seasons

TEAM MAFIA: LurkerNoMore, Kollanekoer, nevidcm, infamousTEAM SURVEVMO: BlueHatchet2, CMJ, Hardbitten, TheCloserTEAM AYTO?: 202Mitch, LucciVee, PinkRose, WittyWrathTEAM VR: Dscott, Badladjj, hannamez8, EuroslaviaTEAM FA/ALLIN: Jman09, FreeAgent3, Tbone123, ReiTEAM BOTSF: HonestTea101, Challengefan00, Boncat23, timster3 TEAM ER: Bupersoy, KennyEr, ColeStoryBro, Kmacisco

Im down if we get The Closer to replace Kaitlyn

lol, interesting. but i have to agree with bad now, this thread is not for future games or is it

dp

This is a "General Discussion Thread"... for general discussion... Anything goes. 

No but for real. The clash of the vevmoians format would be so simple and can have as many players as we want because they'll be cut down so fast. Each week we'd do a set of eliminations and either the match ups will be pre determined by random draw or will change each round. I want to start seeing who all would be interested. And I might start casting after super fans. But again we'll see 

i'd do it too.

Speaking of Vevmo Games...Here's a new one that's coming soon.

https://www.youtube.com/watch?v=uLiZ2q0qF80

This is a "General Discussion Thread"... for general discussion... Anything goes. 

So what is the point having future games thread??? lol

bluehatchet2 wrote:

This is a "General Discussion Thread"... for general discussion... Anything goes. 

So what is the point having future games thread??? lol

There isn't one.

josh8793 wrote:

It was actually pretty hard to come up with a cast for seasons. I tried to only go off people's debut seasons

TEAM MAFIA: LurkerNoMore, Kollanekoer, nevidcm, infamousTEAM SURVEVMO: BlueHatchet2, CMJ, Hardbitten, TheCloserTEAM AYTO?: 202Mitch, LucciVee, PinkRose, WittyWrathTEAM VR: Dscott, Badladjj, hannamez8, EuroslaviaTEAM FA/ALLIN: Jman09, FreeAgent3, Tbone123, ReiTEAM BOTSF: HonestTea101, Challengefan00, Boncat23, timster3 TEAM ER: Bupersoy, KennyEr, ColeStoryBro, Kmacisco

Im down if we get The Closer to replace Kaitlyn

Nah you guys need some inner team turmoil too XD

bluehatchet2 wrote:

This is a "General Discussion Thread"... for general discussion... Anything goes. 

So what is the point having future games thread??? lol

I said in an earlier post... treat the "Future Games" thread as strictly "Fantasy Cast/Challenge Ideas". The General Discussion is similar to "The Challenge: Generic Thread" in which anything goes and its all very hodgepodge. If you want to post about future games or if you have ideas that you do not want to be lost among the sure to be many diverse topics in this thread, then I suggest posting in the other thread... but there is no harm in bringing it up here. That thread will be moderated for future stuff ONLY... this thread is very lenient.

josh8793 wrote:

It was actually pretty hard to come up with a cast for seasons. I tried to only go off people's debut seasons

TEAM MAFIA: LurkerNoMore, Kollanekoer, nevidcm, infamousTEAM SURVEVMO: BlueHatchet2, CMJ, Hardbitten, TheCloserTEAM AYTO?: 202Mitch, LucciVee, PinkRose, WittyWrathTEAM VR: Dscott, Badladjj, hannamez8, EuroslaviaTEAM FA/ALLIN: Jman09, FreeAgent3, Tbone123, ReiTEAM BOTSF: HonestTea101, Challengefan00, Boncat23, timster3 TEAM ER: Bupersoy, KennyEr, ColeStoryBro, Kmacisco

Im down if we get The Closer to replace Kaitlyn

kollanekoer wrote:

bluehatchet2 wrote:This is a "General Discussion Thread"... for general discussion... Anything goes. 

So what is the point having future games thread??? lol

There isn't one.

lmaooo kloun bye

whatever happens tomorrow, this game has been the best experience on the website. Great addition. 

Now for the future, let's make the battle of the seasons happen cause that'd be lit for a fact!

Okay what is battle of the seasons because this as yet to sound exciting. 

whatever happens tomorrow, this game has been the best experience on the website. Great addition. Now for the future, let's make the battle of the seasons happen cause that'd be lit for a fact!

And thank you! It's been great having you and I can't wait to see you compete in future games! 

boncat23 wrote:

whatever happens tomorrow, this game has been the best experience on the website. Great addition. Now for the future, let's make the battle of the seasons happen cause that'd be lit for a fact!

And thank you! It's been great having you and I can't wait to see you compete in future games! 

thanks "teej"!  

I like the idea of Seasons but like... why is it so lit. Like people really bucking over it lmfao

I like the idea of Seasons but like... why is it so lit. Like people really bucking over it lmfao

I like the idea of it... but not for another year until we have a good pool of castmembers/seasons to choose from (and because I'm not gonna be around to play anything this summer lol (apart from 1.. maybe 2 little games...))

I like the idea of Seasons but like... why is it so lit. Like people really bucking over it lmfao

for me, it kind've represents not Seasons, but generations of the games. It's a really good idea, and if the actual show had an interpretation of the generations idea and not necessarily seasons, it'd be amazing. 

 

Youssarian wrote:

I like the idea of Seasons but like... why is it so lit. Like people really bucking over it lmfao

I like the idea of it... but not for another year until we have a good pool of castmembers/seasons to choose from (and because I'm not gonna be around to play anything this summer lol (apart from 1.. maybe 2 little games...))

you should thoughh

Sooooo Old / Middle / New? 

exactly

Sooooo Old / Middle / New? 

Dust/Us/Them

Who's everyone's favourite pair of rivals and why?

Pages